-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
-
Скасування закупівлі
Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 65 днів назад
239 036 516.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 195 182.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 195 182.58 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: e67365ec4631477386017df18cb6c577
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 84017dc74ff944a0aef6d05858552af6
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 1426ad6eebdc4e1292d8e30f7b7f5d73
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 4266b022034846dbacc24d7768d6b80f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.(У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.)
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 9bfa6e49c44e457bbecddd3dcec24023
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: f573c250b2b149b0a99b13d2b9c07909
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 4f06801de81e4ee487b6632201c22987
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 68adce48ead646388ba11d5074f6fd62
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 25aca6f5830d47b491b996e2131a65cc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 54dac4f45e99428ca44e97b582cd3559
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 8d5671ac490a4d73bf7618b7ad9ead98
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 78947630db1340a5a2e24381b42f161b
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: f6ffe15c152643669abdb393bde131d2
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d16b76caa9e54061b9961b5f39548d2b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ee286cf8548b4d39a1121b7cb308b182
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9b2415550b104824b6c1d4100f15afac
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 2a7ed620c6384609a682ace6342cc003
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 4a712c37ff9d4f51839c2d34bd9c1df7
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 7be38edc99b5415688ac1fee51e488a5
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f5ef4323aae349d88f54c59e894c430d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 833215a5e6374a678acdf28cb8d48218
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 031f7290d5124c5b9e7f9a6650ad6485
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 186488e777274723b11f35a46fada31e
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 72006ef3b7c542df86f2977bb7b48cc3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a122d108a67c45d6aa8bd04dbd03656e
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: baa58146c34e4b158571fb7e2f6cd5fa
Критерій стосується лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 19:44
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – наказ(и) або договір(ори) тощо про залучення працівника, що підтверджують досвід роботи в сфері впровадження ІТ-проєктів або в ІТ компаніях/ІТ підрозділах, не менше ніж 2 роки.(Для підтвердження досвіду роботи працівників, зазначених в довідці згідно пп.1.1.1, у складі тендерної пропозиції надаються: наказ(и) або договір(ори) тощо про залучення працівника, що підтверджують досвід роботи в сфері впровадження ІТ-проєктів або в ІТ компаніях/ІТ підрозділах, не менше ніж 2 роки:
- керівник проєкту - в сфері керівництва ІТ-проєктів повного циклу (наявність всіх етапів впровадження від ініціації до дослідно-промислової експлуатації) впровадження Системи ERP з залученістю на проєкті 1000+ користувачів та 5+ бізнес-процесів, наведених в цих кваліфікаційних критеріях, на підприємствах з розгалуженою структурою (наявність філій, відокремлених підрозділів, виробничих одиниць тощо);
- технічний архітектор – в сфері проєктування архітектури на проєктах впровадження Системи ERP для 5+ бізнес-процесів, наведених в цих кваліфікаційних критеріях, яка пропонується учасником, на підприємствах з розгалуженою структурою;
- розробники ПЗ - в сфері ІТ, пов’язаних з розробкою/ впровадженням програмного забезпечення, на технологіях Системи ERP, яка пропонується учасником;
- функціональні експерти по впровадженню ERP - в сфері моделювання/вдосконалення бізнес-процесів для впровадження Системи ERP, яка пропонуються учасником, або на посадах, пов’язаних з впровадженням/ налаштуванням програмного забезпечення, яке пропонується учасником.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – наказ(и) або договір(ори) тощо про залучення працівника, що підтверджують досвід роботи в сфері впровадження ІТ-проєктів або в ІТ компаніях/ІТ підрозділах, не менше ніж 2 роки.
ID: 54cf8022655741bcb8351500b7e79087
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 19:44
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – документ, який підтверджує факт перебування працівників у трудових або інших відносинах та/або в співробітництві з учасником.(Для підтвердження наявності працівників, зазначених в довідці згідно пп.1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається один із документів: трудові книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття або переведення на поточну посаду) або накази або витяги з наказів або трудові договори або ГІГ-контракти або витяги з них для резидентів ДІЯ-СІТІ, які підтверджують факт перебування працівників у трудових або інших відносинах та/або в співробітництві з учасником.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – документ, який підтверджує факт перебування працівників у трудових або інших відносинах та/або в співробітництві з учасником.
ID: a3eacc6dbe5d4a778c2c2348bcf0b7b2
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 19:44
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - документ(-и), що підтверджують наявність освіти (технічна, економічна, фінансова, ІТ, управлінська тощо) та сертифікат (-и) або документ(-и) про проходження курсів, що підтверджують кваліфікацію.(Для підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці згідно з п.п. 1.1.1 у додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надаються документи: a) документ(-и), що підтверджують наявність освіти (технічна, економічна, фінансова, ІТ, управлінська тощо); b) сертифікат(-и) або документ(-и) про проходження курсів, що підтверджують кваліфікацію: керівника проєкту в проектному управлінні; технічного архітектора у проєктуванні архітектури Системи ERP, яка пропонується учасником; розробників ПЗ з проектування інформаційних систем/ баз даних/ розробки/ впровадження ПЗ на технологіях Системи ERP, яка пропонується учасником; функціональних експертів по впровадженню ERP з моделювання/вдосконалення бізнес-процесів або впровадження/підтримки ПЗ.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - документ(-и), що підтверджують наявність освіти (технічна, економічна, фінансова, ІТ, управлінська тощо) та сертифікат (-и) або документ(-и) про проходження курсів, що підтверджують кваліфікацію.
ID: 3af0fe082e47453da1810fe9760e2247
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 19:44
Документ
Довідка в довільній формі про наявність працівників, яких учасник планує залучати до виконання договору в якості ключової команди, які мають необхідні знання та досвід не менше ніж 2 роки з впровадження ERP Системи або розробки програмного забезпечення (далі – ПЗ) за функціональними ролями.(Довідка в довільній формі про наявність працівників, яких учасник планує залучати до виконання договору в якості ключової команди, які мають необхідні знання та досвід не менше ніж 2 роки з впровадження ERP Системи або розробки програмного забезпечення (далі – ПЗ) за функціональними ролями:
a) керівник проєкту (1 особа);
b) технічний архітектор (1 особа);
c) розробники ПЗ (3 особи);
d) функціональні експерти по впровадженню ERP за бізнес-процесами (вказано мінімальну кількість на бізнес-процес, при цьому в сукупності не менше 10 різних осіб): фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік (3 особи); казначейство та управління грошовими потоками (1 особа); бюджетування та контроль бюджетів (1 особа); управління персоналом та заробітна плата (1 особа); управління закупівлею та запасами (1 особа); управління виробництвом (2 особи); продажі (1 особа) із зазначенням: прізвища та ім’я, посад, функціональної ролі, освіти, опису досвіду роботи за напрямком для ролі, в т.ч. кількості років зазначеного вище досвіду.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка.
ID: 630055ba58af479f91adea8cc47217ba
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c513843f403e458ca4197119043af4b0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.(1. Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ.
2. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5e8b4fa489f942e99e373c9064f08df4
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 6a58581f4ba54ce9b07b6c1939825f84
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2c78182ed64e4e4ca0c6f4c14b63c131
Критерій стосується лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 19:44
Документ
Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента, щодо договору(ів) згідно п 1.2.1, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору(ів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, стану належного виконання договору(ів) стосовно якості і строків.(Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента, щодо договору(ів) згідно п 1.2.1, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору(ів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, стану належного виконання договору(ів) стосовно якості і строків.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист(и)-відгук(и).
ID: 341ecc06f3dc4f5ba08a2f1e29dabd60
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 19:44
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Аналогічний(і) договір(и).(Аналогічний(і) договір(и).
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний або частково виконаний (система знаходиться в промисловій експлуатації) договір або договори, укладені з одним замовником – виробничим підприємством*, за умовами якого або яких надавались послуги з впровадження/налаштування програмного забезпечення типу системи ERP, що передбачає:
1). Впровадження/ налаштування бізнес-процесів:
фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік згідно законодавства України;
казначейство та управління грошовими потоками;
бюджетування та контроль бюджетів;
управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України;
управління закупівлею та запасами;
управління виробництвом**;
продажі.
2). Доступ до програмного забезпечення (системи) безпосередньо через webбраузер тобто без встановлення на клієнтському місці додаткового програмного забезпечення для доступу до системи.
3). Постачання не менше 2000 іменних (неконкурентних) ліцензій та/або 1000 конкурентних ліцензій.
*під «замовником-виробничим підприємством» мається на увазі підприємство з повним циклом виготовлення продукції, який включає зокрема управління виробничими замовленнями, облік і контроль процесу виготовлення продукції згідно з технологічними картами та/або маршрутами та/або рецептурами та/або нормами використання матеріалів, розрахунок собівартості готової продукції з урахуванням усіх витрат (сировина, трудові ресурси, енергоносії тощо), що підтверджується довідкою довільної форми від такого замовника-виробничого підприємства.
**під «управлінням виробництвом» мається на увазі повний цикл виготовлення продукції, який включає зокрема управління виробничими замовленнями, облік і контроль процесу виготовлення продукції згідно з технологічними картами та/або маршрутами та/або рецептурами та/або нормами використання матеріалів, розрахунок собівартості готової продукції з урахуванням усіх витрат (сировина, трудові ресурси, енергоносії тощо). В рамках аналогічного договору достатньо впровадження частини з наведеного функціоналу з бізнес-процесу «управління виробництвом»».
Якщо назва бізнес-процесів Системі ERP, запропонованої учасником, не співпадає з назвами бізнес-процесів, наведеним в цих кваліфікаційних критеріях, але бізнес-процеси за своїм змістом близькі до зазначених, учасник повинен надати таблицю порівняння відповідності таких бізнес-процесів.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Аналогічний(і) договір(и).
ID: c07a2d20ddc24c7ebc22e7c8e022d505
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - документ(и), складений(і) в рамках виконання аналогічного договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, який(і) підтверджує(ють) впровадження/налаштування бізнес-процесу фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік, управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України.(Документ(и), складений(і) в рамках виконання аналогічного договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, який(і) підтверджує(ють) впровадження/налаштування бізнес-процесу фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік, управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - документ(и), складений(і) в рамках виконання аналогічного договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, який(і) підтверджує(ють) впровадження/налаштування бізнес-процесу фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік, управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України.
ID: 3592b823d3ec48ee9aeeacae37411c0e
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: f53d092fab414137ae3f50269c18b975
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 8c9d5a903f3f49fa86a1b8cf58a69e7f
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c8ef5b49214a4dc69ae46d6ddfe17e98
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ba54f38a0e2f42f6aa3a9aa695f34032
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: fa2e4b1699bc41009ecd55c4bb941c2a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Мова тендерної пропозиції
ID: e18c4a0dd9234638930499c26b171eb7
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 4b85157edeb64911a7c292dc0547c426
Критерій стосується лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у розділі Х тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 7 171 095,50 грн. (сім мільйонів сто сімдесят одна тисяча дев’яносто п’ять гривень грн. 50 коп.). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 53e5331429294c75b43882587311dd85
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 9e0fe535ff0d4b6596382fb49bdb0a2f
Критерій стосується лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору - 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за формою, передбаченою розділом ІХ цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% (п’ять відсотків) від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: cb6571f2657041c3a34d5eb158bc28e8
Очікуване значення :
5
Строк дії тендерної пропозиції
ID: c96c2925d1e7452c80d84f3025dda91d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.04.2025 13:19
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: a981d47537e94a7cab03d509abb4ddfc
Очікуване значення :
90