• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2
  • Скасування закупівлі

Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 64 дні назад

239 036 516.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 195 182.58 UAH
Період уточнення: 17.04.2025 13:19 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана

Невідповідність у додатках до проєкту договору

Номер: cce1a5184a42487aaadc39f9d53210ac
Дата опублікування: 24.05.2025 19:46
Опис: Добрий день! У таблицях Функціональні вимоги до системи (додатки до проєкту договору 5.4, 5.7, 5.8 в стовбцях «Інтеграційна точка ERP» зазначаються не коректні найменування бізнес процесів або наскрізних процесів. Так, в таблиці Бізнес процесу - Управління проєктами та інвестиціями за наскрізним процесом «Реалізація інвестиційних проєктів» у стовпці «Інтеграційна точка ERP» зазначено одночасно «Бюджетування та контроль бюджетів» та «Бюджетування.» 1. Просимо надати пояснення, чи є перелік та опис Бізнес процесів відповідним переліком модулей системи ERP та вимогами до них. Якщо ні, просимо надати перелік модулів системи ERP, розробку яких очікує Замовник. 2. Проєктом передбачені наступні бізнес процеси: Бюджетування та контроль бюджетів; Бізнес процеси - Управління проєктами та інвестиціями; Бізнес процес – Планування; Просимо надати пояснення, данні за яким бізнес процесом є пріоритетними з точки зору: - розподілу адміністративних ролей у системі (прав користувачів); - черговості створення у системі інформації (внесення даних в рамках одного бізнес процесу можуть або повинні відображатись в іншому бізнес процесі, або бути підставою для створення інших даних); - здійснення контролю та звіряння даних. 3. Враховуючи 2 питання, просимо надати пояснення щодо Бізнес процесу - Управління проєктами та інвестиціями, наскрізного процесу: Управління проєктами та інвестиціями. 3.1. Описом вимоги передбачено, що система ERP повинна забезпечити управління протягом усього їх життєвого циклу проєкту– від створення, планування, проведення всіх фактичних витрат до остаточного розрахунку та закриття. У зв’язку з цим просимо пояснити: 3.1.1. З яким наскрізним процесом Бізнес процесу – Планування мають корелюватись данні в рамках створення проєкту. 3.1.2. З яким наскрізним процесом Бізнес процесу – Планування мають корелюватись данні в рамках планування проєкту. 3.2. Описом вимоги передбачено, що система ERP повинна забезпечити процедуру ініціації та узгодження інвестиційних заявок. У зв’язку з цим просимо пояснити, з яким наскрізним процесом Бізнес процесу – Планування мають корелюватись данні в рамках формування інвестиційних заявок. 3.3. Описом вимоги передбачено, що система ERP повинна забезпечити автоматичне формування потреб у проєкті: матеріали та обладнання, послуги (роботи); автоматичне формування заявок на ТМЦ, обладнання, роботи при затвердженні бюджету. У зв’язку з цим просимо пояснити, на підставі якого або з урахуванням якого наскрізного процесу Бізнес процесу мають автоматично формуватись потреби. Просимо внести зміни у додатки до проєкту договору і додати таблиці «Функціональних вимог до системи за бізнес процесами» Бюджетування та контроль бюджетів, Управління проєктами та інвестиціями, Планування із зазначенням відповідних найменувань бізнес процесів/наскрізних процесів. Відсутність такої інформації унеможливлює належну підготовку Учасником пропозицій та створює ризик їх невідовідної оцінки Замовником.
Відповідь: Вітаємо. В додатках 5.1 – 5.15 до договору в графі «Інтеграційна точка ERP» наведена інформація щодо інтеграції між різними бізнес-процесами. Якщо в описі функціональних вимог можливо було зазначити інтеграцію до рівня наскрізного процесу, відповідного до інтеграції бізнес-процесу, вказано назву наскрізного процесу, якщо ні, то наведено назву бізнес-процесу. Перелік всіх бізнес процесів, наскрізних процесів, напрямків наведено в п.1 Додатку 5 до договору. Відповіді на питання за кожним пунктом: Перелік та функціонал модулів ERP різних розробників суттєво відрізняється між собою. Відповідно до цього, покриття бізнес-процесів кожним з модулів ERP різних розробників також відрізняється. Враховуючи наведене, на поточному етапі не має можливості прив’язати перелік та опис бізнес-процесів до відповідного переліку модулів системи ERP, тендерною документацією надаються тільки вимоги до бізнес-процесів, що повинні бути реалізовані в програмному забезпеченні. Відповідно до п.4.5 – 4.6 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати архітектуру програмного забезпечення, а також опис до архітектури та функцій Системи з урахуванням особливостей програмного забезпечення, запропонованого учасником. В наданому описі учасник наводить покриття вимог до бізнес-процесів (наскрізних процесів) програмним забезпеченням ERP, запропонованої учасником (СПЗ (модулі СПЗ), додаткові програмні компоненти). Основні вимоги до формування схем(и) та опису архітектури та функцій програмного забезпечення, запропонованого учасником, наведені в п.4.6 Додатку 2 до тендерної документації. Функції планування, бюджетування та контролю бюджетів присутні в більшості бізнес-процесів, вимоги до котрих наведені в додатках 5.1-5.15. Пріоритетність розподілу ролей користувачів, первинного введення інформації в окремий модуль (або додатковий програмний компонент, якщо він присутній за загальною архітектурою ІТ-рішення) і її відображення в інших модулях (бізнес-процесах), здійснення контролю тощо залежить від виду ERP та архітектури ІТ-рішення, запропонованого учасником. Особливості реалізації рішення системи ERP, запропонованої учасником, для всіх бізнес-процесів ДП «Ліси України» визначатимуться та погоджуватимуся в ході впровадження системи ERP, а саме, на етапі концептуального проєктування. Пояснення щодо Бізнес-процесу «Управління проєктами та інвестиціями»: Відповідно п.1 Додатку 5 до договору бізнес-процес «Управління проєктами та інвестиціями» розподілено на декілька наскрізних процесів, а саме: Облік НКБ; Ініціація, опрацювання та планування інвестиційних проектів; Узгодження проектів; Затвердження проектів; Реалізація інвестиційних проектів; Управління змінами; Закриття; Капітальні ремонти/ модернізація, опис вимог до яких наведено в додатку 5.7 до договору. Загальні вимоги до бізнес-процесу «Управління проєктами та інвестиціями» описано під назвою наскрізного процесу з аналогічною назвою, т.я. не можуть бути розподілені між наскрізними процесами цього бізнес-процесу. Деталізація вимог по бізнес-процесу «Управління проєктами та інвестиціями» з необхідною інтеграцією з іншими бізнес-процесами, наведена по наскрізним процесам бізнес-процесу «Управління проєктами та інвестиціями», зазначеним в цьому абзаці. 3.1. Створення інвестиційного проекту відбувається в рамках наскрізного процесу «Ініціація, опрацювання та планування інвестиційних проектів» шляхом створення інвестиційної заявки в системі. Взаємодії з бізнес процесом «Планування», вимоги до якого описані в додатку 5.8 до договору, не передбачене. Планування інвестиційного проекту відбувається в рамках наскрізного процесу «Ініціація, опрацювання та планування інвестиційних проектів» в процесі створення інвестиційної заявки в системі. Інвестиційна заявка передбачає введення всіх необхідних даних для планування інвестиційного проєкту (в т.ч. потреби) з подальшою передачею потреб закупівель в бізнес-процес «Управління закупівлею та запасами» та сум лімітів закупівель та платежів в бізнес процес «Бюджетування та контроль бюджетів». Вимоги до наведених бізнес-процесів більш детально описані в додатках 5.4, 5.7, а також, в таблиці 2 технічної специфікації Розділу VII Тендерної документації, в якої наведено приклад (сценарій) для налаштування бізнес-операцій у ПЗ, запропонованому учасником. За необхідністю, коригування планових показників інвестиційного проєкту виконується в рамках наскрізних процесів «Узгодження проектів», «Затвердження проектів», «Реалізація інвестиційних проектів», «Управління змінами». Взаємодії з бізнес процесом «Планування», вимоги до якого описані в додатку 5.8 до договору, не передбачено. 3.2. Процедура ініціації починається зі створення інвестиційної заявки в системі рамках наскрізного процесу «Ініціація, опрацювання та планування інвестиційних проектів». В заявці вказуються всі дані, які необхідні для ініціювання проєкту (більш детально описано в додатку 5.7 до договору) Взаємодії з бізнес процесом «Планування», вимоги до якого описані в додатку 5.8 до договору, не передбачено. 3.3. Потреби для виконання інвестиційних проєктів формуються після операції затвердження проєкту згідно вимог до наскрізного процесу «Реалізація інвестиційних проектів». Система ERP повинна згенерувати заявки на закупівлю з одночасною перевіркою бюджету за проєктом. Передача потреб закупівель здійснюється в бізнес процес «Управління закупівлею та запасами». З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації у запропонованій Вами редакції не вбачається. Якщо робочі питання до функціональних вимог залишилися, пропозиція звернутися за додатковими роз’ясненнями за контактами, наведеними в тендерній документації.
Дата відповіді: 27.05.2025 12:50
Відповідь надана

Щодо уточнення вимог тендерної документації

Номер: 4309091a42774be8b83f07b3d1a44575
Дата опублікування: 22.05.2025 21:32
Опис: Шановний Замовнику! В рамках участі у закупівлі UA-2025-04-17-006023-a просимо звернути увагу на невідповідність однієї з вимог тендерної документації чинному законодавству. Зокрема, в підпункті 4.1. пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник маж надати: «П.41.Чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, який засвідчує, що пропоноване учасником програмне забезпечення (комп’ютерна(і) програма(и)) має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99.» Повідомляємо, що станом на 2025 рік в Україні офіційно завершено перехід до міжнародних стандартів у сфері інформаційної безпеки. Це підтверджено Наказом ДП «УкрНДНЦ» № 210 від 17 серпня 2023 року, який набрав чинності 22 серпня 2023 року. Тому зазначена вимога ґрунтується на нормативному акті, який є неактуальним та суперечить актуальним вимогам державної політики у сфері інформаційної безпеки, що передбачає перехід до міжнародних стандартів ISO/IEC. Підстава: • Наказ № 210 від 17.08.2023 Про прийняття національних стандартів, зміни до національного стандарту та скасування національних стандартів, яким затверджено впровадження в Україні міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022 як ДСТУ ISO/IEC 27001:2023. • Зазначеним наказом підтверджено перехід від застарілих НД ТЗІ (зокрема 2.5-004-99) до сучасних європейських вимог. Практична неможливість виконання: • Станом на 2025 рік експертні висновки за НД ТЗІ 2.5-004-99 не видаються, оскільки ця методика більше не застосовується, а уповноважені експертні органи зняли її з практичного використання. Таким чином, зазначена вимога: • є дискримінаційною; • не відповідає чинному законодавству; • обмежує конкуренцію, оскільки ставить у нерівні умови потенційних учасників, які керуються міжнародними нормами ISO/IEC 27001, що є єдиними актуальними в Україні. Просимо: 1. Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо експертного висновку за НД ТЗІ 2.5-004-99. 2. Замінити її на вимогу щодо наявності сертифіката відповідності ISO/IEC 27001:2022 або еквівалентного документу, який підтверджує впроваджену систему управління інформаційною безпекою.
Відповідь: Вітаємо. На офіційному сайті Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України наведені існуючі вимоги "НД ТЗІ 2.5-004-99 Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу, затверджений наказом ДСТСЗІ СБУ від 28.04.99 № 22 (із Зміною № 1 наказ від 28.12.2012 № 806) за посиланням https://cip.gov.ua/ua/news/normativni-dokumenti-sistemi-tzi2024. Таким чином, твердження про те, що нормативний акт є неактуальним та суперечливим, не відповідає дійсності. Це також підтверджено статтею 8 Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах": "Підтвердження відповідності стандарту інформаційної безпеки за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України здійснюється органом з оцінки відповідності, який акредитовано національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іноземної держави, якщо національний орган України з акредитації та національний орган з акредитації відповідної держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності" та "Положенням про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації" за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0820-07#Text. З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації у запропонованій Вами редакції не вбачається.
Дата відповіді: 25.05.2025 18:10
Відповідь надана

Дискримінаційна умова (щодо аналогічних договорів)

Номер: 182ff129e9374b81b5f8ab25314a4815
Дата опублікування: 16.05.2025 16:13
Опис: У кваліфікаційних вимогах щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає надання аналогічного(-их) договору (-ів), при чому «Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний або частково виконаний (система знаходиться в промисловій експлуатації) ДОГОВІР АБО ДОГОВОРИ, УКЛАДЕНІ З ОДНИМ ЗАМОВНИКОМ – ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ*, за умовами якого або яких надавались послуги з впровадження/налаштування програмного забезпечення типу системи ERP, що передбачає: впровадження/ налаштування бізнес-процесів: фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік згідно законодавства України; казначейство та управління грошовими потоками; бюджетування та контроль бюджетів; управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України; управління закупівлею та запасами; управління виробництвом**; продажі. Слід зазначити, що ERP-системи за своєю природою мають модульну архітектуру, яка передбачає можливість постачання та впровадження окремих функціональних компонентів (модулів) залежно від специфіки бізнес-процесів, галузевої належності, масштабу та потреб конкретного підприємства-замовника. Тому в межах окремих договорів із різними замовниками може реалізовуватися різний набір модулів, що не впливає на загальну функціональну повноту або технічну спроможність ERP-рішення як такого. Вибір певної конфігурації є результатом аналізу бізнес-вимог замовника, його фінансових можливостей і поточних пріоритетів цифровізації. Факт реалізації проєктів із різною функціональною наповненістю в декількох замовників жодним чином не свідчить про обмеженість або недостатність ERP-системи. Навпаки — саме сукупність таких впроваджень дозволяє об'єктивно оцінити масштабованість, гнучкість, відповідність законодавчим вимогам та здатність системи задовольняти широкий спектр бізнес-сценаріїв. Відтак, підтвердження досвіду виконання аналогічних проєктів може ґрунтуватися на сукупності договорів, які охоплюють увесь функціональний обсяг, зазначений у предметі закупівлі, навіть якщо кожен окремий договір охоплює лише частину такого обсягу. Повна функціональність ERP-систем модульного типу підтверджується не виключно досвідом реалізації релевантного проєкту в лише в ОДНОГО ЗАМОВНИКА, а потужністю Системи, тобто можливістю обслуговувати одночасно заявлену кількість користувачів навіть при іншому модульному складі. Постачальники ERP-систем ПЗ можуть мати декілька контрагентів з відповідною кількістю користувачів , але з різними наборами модулів в складі реалізованого проєкту впровадження ЕРР-системи і в сукупності відповідати функціональному складу, заявленому в даній закупівлі. І очевидно, що за таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише той учасник, які зможуть підтвердити наявність аналогічного досвіду у встановлених документацією обсягах лише з одним замовником, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною умовою щодо інших суб’єктів господарювання. Враховуючи вищенаведене, на виконання вимоги частини 4 статті 22 Закону, вимагаємо видалити вимогу «укладені з одним замовником – виробничим підприємством*» з тексту тендерної документації.
Відповідь: Вітаємо. Встановлена вимога щодо підтвердження досвіду впровадження ERP-системи в межах виконання договору або договорів, укладених з одним замовником - виробничим підприємством, сформульована з урахуванням наступних чинників: 1. Потреба замовника в комплексній інтеграції та взаємозв'язках між модулями. ERP - це монолітна або модульна, але централізована система, яка має: єдину базу даних - уніфіковане сховище довідників, транзакцій, документів, бізнес-логіку - правила обробки документів, облікових подій, розрахунків, інтерфейс користувача - загальні правила навігації, логіка форм, шаблонів. Модулі (наприклад, фінанси, логістика, закупівлі, управління персоналом) щільно пов’язані між собою. Впровадження в межах одного контракту дозволяє: забезпечити узгодженість між бізнес-процесами – без дублювання функцій та помилок у взаємодії, проєктувати наскрізні процеси (end-to-end workflows), які охоплюють кілька модулів (що неможливо зробити ізольовано), забезпечити єдину модель даних та уніфіковані довідники, що критично для якості роботи ERP. Впровадження всіх модулів одночасно дозволяє: зберегти консистентність архітектури (єдині об’єкти, події, тригери), реалізувати наскрізну логіку обробки документів: наприклад, Замовлення на закупівлю → Прибуткова накладна → Рахунок → Платіж → Бухгалтерська проводка. Ізольоване впровадження модулів часто веде до дублювання або конфлікту логіки: окремі таблиці для одних і тих самих об’єктів (наприклад, контрагентів); різні формати обліку часу, валюти, одиниць виміру; некоректна або неуніфікована бізнес-термінологія. Впровадження окремих модулів з різними замовниками не дає можливості відпрацювати цю взаємодію в єдиній інфраструктурі. В окремих модулях з різними клієнтами: кожен будує свою структуру даних; немає гарантій, що моделі сумісні; часто відсутня узгоджена стратегія іменування, версіонування, аудиту змін. 2. Централізоване управління проєктом. Успішність ERP-впровадження значною мірою залежить від якості проєктного управління. Один контракт дозволяє забезпечити: єдине керівництво і структуру управління проєктом, чітке зонування відповідальності постачальника за всю архітектуру рішення, уникнення розривів у комунікаціях між різними виконавцями при впровадженні окремих модулів. Узгоджене планування та розгортання в межах ERP-системи одного замовника забезпечує можливість реалізації погоджених фаз впровадження, гарантує послідовність конфігурацій та враховує залежність між модулями, зменшує ризик конфлікту налаштувань або неузгоджених підходів до реалізації. Досвід постачальника, який реалізував всі модулі ERP в рамках одного контракту, свідчить про його здатність управляти складними програмними проєктами, забезпечувати безшовну інтеграцію та відповідати за результат впровадження в цілому. Це істотно знижує ризики для замовника та підвищує шанси на успішне досягнення бізнес-цілей ERP-проєкту. Таким чином, вимога щодо надання договору або договорів, укладених з одним замовником - виробничим підприємством, яким(ми) підтверджується досвід впровадження повного комплексу послуг, є обґрунтованою, сформованою з урахуванням складності, масштабності та інтеграційної специфіки предмета закупівлі. З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації у запропонованій Вами редакції не вбачається.
Дата відповіді: 19.05.2025 16:46
Відповідь надана

Подовження сроку подання тендерних пропозицій

Номер: fc63a482e64b462bac35a1c9d2e946c7
Дата опублікування: 15.05.2025 09:39
Опис: Шановний Замовнику! У зв’язку із суттєвими змінами у вимогах Замовника в оновленій тендерній документації (зміни від 09.05.2025) потребуємо більше часу на підготовку додаткових документів, що вимагаються згідно змін, наприклад, довідки від підприємства-контрагента учасника. Існує ризик не отримати до кінцевого строку подання 21.05.2025 відповіді на наш запит про цю довідку, оскільки процедура надання відповіді на офіційний лист і швидкість відповіді залежить від третьої особи (підприємства- контрагента), а не самого учасника. Тому просимо подовжити строк подання тендерних пропозицій ще на 7 днів.
Відповідь: Вітаємо. Повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде продовжений строк подання тендерних пропозицій. Слідкуйте за змінами в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 15.05.2025 12:09
Відповідь надана

Дискримінаційна обмежувальна вимога (Довідка від замовника-виробничого підприємства)

Номер: 1575bab8a1724d6c9009ffc4364a0da9
Дата опублікування: 14.05.2025 10:52
Опис: Підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 доповнено прикладом довідки від замовника-виробничого підприємства з описом виробничого процесу підприємства і включає: • управління виробничими замовленнями; • облік і контроль процесу виготовлення продукції згідно з ___________________(зазначити необхідне технологічними картами та/або маршрутами та/або рецептурами та/або нормами використання матеріалів); • розрахунок собівартості готової продукції з урахуванням усіх витрат, зокрема ___________________(зазначити необхідне сировини, трудових ресурсів, енергоносіїв тощо). Вимога надання довідки такого змісту від замовника-виробничого підприємства є обмежувальною і дискримінаційною, оскільки термін надання відповіді контрагента на запит від учасника неможливо чітко визначити. Це залежить від внутрішнього порядку ведення діловодства кожного окремого суб’єкта господарювання. Інформація, яку Замовник вимагає отримати від контрагентів учасників закупівлі не підпадає під визначення публічної, тому відповідь можна очікувати до 30 календарних днів з моменту реєстрації. Таким чином, є ризик не отримати вчасно, до КСП, зазначену довідку. Вимога надати довідку такого змісту ускладнює процес підготовки тендерної пропозиції для потенційних учасників. Нагадуємо Замовнику, що механізм отримання інформації визначений в Законі України «Про публічні закупівлі» (в абзаці 2 частини 15 статті 29) (далі - Закон) та в пункті 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості) де зазначено : «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Тому інформацію, яка необхідна Замовнику згідно форми довідки, Замовник самостійно може запитати у замовників-виробничих підприємств. Вимагаємо видалити вимогу про надання довідки від замовника-виробничого підприємства з тендерної документації.
Відповідь: Вітаємо. Вказана довідка є документом, що підтверджує відповідний досвід учасника у впровадженні програмного забезпечення саме у виробничому секторі. Зважаючи на предмет закупівлі та специфіку очікуваних функціональних характеристик програмного продукту, підтвердження досвіду в частині автоматизації процесів виробництва є об’єктивно необхідним для забезпечення якості та ефективності результатів виконання договору. Звертаємо увагу, що відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 42 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, Замовник дійсно має право звертатися за підтвердженням інформації до відповідних установ. Однак ця норма не скасовує права Замовника встановлювати вимоги до змісту і способів документального підтвердження кваліфікації учасника, якщо вони є обґрунтованими, пропорційними предмету закупівлі та не порушують принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації. За вашою логікою будь-який документ, який вимагається Замовником від Учасника і не складається ним, є діями, що порушують права Учасників та є дискримінаційними. Це суперечить загальній практиці складення вимог до Учасників при організації публічних закупівель. Звертаємо увагу, вимога щодо надання листа-відгуку від того самого виробничого підприємства аналогічна за суттю. З огляду на викладене, вважаємо вимогу про надання довідки від замовника-виробничого підприємства обґрунтованою, такою, що не суперечить законодавству, відповідає предмету закупівлі, та не містить ознак дискримінації. Разом з цим, за умови надходження відповідного звернення від Учасника, Замовником буде розглянуто можливість продовження строку подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 14.05.2025 16:10
Відповідь надана

Огляд (тестування)

Номер: 2a85ca6569fa403f8409ade38c62d2b4
Дата опублікування: 14.05.2025 09:53
Опис: Добрий день! У пункт 3 Розділу 5 V. Оцінка тендерної пропозиції Замовник описує процес оцінки ТП учасника: «Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником згідно Таблиці 2 технічної специфікації, довідки згідно п. 4.4 та, інформації згідно пунктів 4.5-4.6 Додатку 2 до тендерної документації, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, В ТОМУ ЧИСЛІ ДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ НАДАВ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ…» Натомість в Законі України «Про публічні закупівлі» (в абзаці 2 частини 15 статті 29) (далі - Закон) та в пункті 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості) зазначено : «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Вимагаємо пояснити та надати посилання на конкретні пункти Закону та Особливостей, які надають Замовнику право таких звернень ДО УЧАСНИКА, в тому числі у форматі «огляду». У разі відсутності законного права на такі дії, вимагаємо видалити пункт 3 Розділу 5 V. Оцінка тендерної пропозиції
Відповідь: Вітаємо. Відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості) передбачено норму, згідно якої Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Таким чином законодавець закріпив право Замовника запитувати та отримувати підтвердження щодо достовірності наданої учасником інформації, яка стосується відповідності кваліфікаційним вимогам та іншої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі. При цьому законодавець визначає можливість звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організації, які мають відповідну компетенцію. Предметом даної закупівлі є Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP, яка забезпечує загальну модель даних та процесів для всіх сфер діяльності Замовника, поглиблений аналіз, всебічний контроль та можливості прийняття оптимальних управлінських рішень, що досягається через впровадження спеціалізованого інтегрованого пакету прикладного програмного забезпечення та додаткових програмних компонентів, що передбачає, зокрема, постачання програмного забезпечення (далі - ПЗ), на базі якого буде впроваджуватись Система. Відповідно до ч 2 с. 435 Цивільного кодексу України (далі– «ЦК України») суб'єктами авторського права, окрім автора, є фізичні та юридичні особи, які набули прав на твори відповідно до договору або закону. Твором, відповідно до ст. 433 ЦК України є, зокрема, комп'ютерні програми. Статтею 440 ЦК України до майнових прав інтелектуальної власності на твір віднесено: право на використання твору; виключне право дозволяти використання твору; право перешкоджати неправомірному використанню твору, в тому числі забороняти таке використання. Водночас пп. 2.4.3 проекту договору (додаток 1 до тендерної документації) передбачено: «2.4.3. Виконавцю належать права інтелектуальної власності на ПЗ в обсязі, необхідному для належного виконання зобов’язань за Договором. На підтвердження зазначеного Виконавець зобов’язаний надати Замовнику завірені копії документів в момент підписання Договору: _________________. Таким чином учасник, як суб’єкт правомочний на постачання, впровадження та доопрацювання програмного забезпечення, що пропонується ним до постачання згідно його тендерної пропозиції, є компетентною підприємством/ організацією, до якої Замовник має право звернутись за підтвердженням/спростуванням інформації, наданої щодо характеристик, функціоналу та іншої інформації, що стосується такого програмного забезпечення. Отже, уточнення, викладені у п. 3 розділу V тендерної документації, є реалізацією прав Замовника, визначених п. 42 Особливостей, з метою підтвердження достовірності інформації учасника. Таким чином, вимоги викладені Замовником в п. 3 розділу V тендерної документації, відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами та не суперечать принципам публічних закупівель, відображають реалізацію Замовником законних прав та інтересів, встановлені з метою підтвердження достовірності інформації, яка надається учасниками, є однаковими для всіх учасників процедури закупівлі та не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Дата відповіді: 14.05.2025 16:08
Відповідь надана

Огляд (тестування)_Уточнення вимог ТД_зміни в ТД

Номер: 7af6ed5763a84a2cb04de55483bfd656
Дата опублікування: 13.05.2025 18:35
Опис: У пункт 3 Розділу 5 V. Оцінка тендерної пропозиції Замовник описує процес оцінки ТП учасника: «Підтвердження учасником достовірності наданої ним інформації здійснюється шляхом проведення огляду (тестування) функціоналу пропонованого учасником до постачання програмного забезпечення. Відповідний огляд (тестування) буде здійснюватися комісією в складі представників Замовника та учасника, чия тендерна пропозиція розглядається. Інші учасники процедури закупівлі, поінформовані Замовником, можуть приймати участь в такому огляді (тестуванні)….» Прохання пояснити – чи це мається на увазі відео-демонстрація функціоналу за посиланням, які учасник надає в окремій довідці згідно п.4.4. чи це буде додаткова окрема процедура? Якщо окрема процедура, то прохання пояснити (покроково), яким чином буде проводитись цей «Огляд (тестування)» фактично? Це запит від Замовника (тоді в якому форматі?) Яким чином інші учасники будуть повідомлені про огляд? Дані уточнення/пояснення прохання внести у тендерну документацію для чіткого розуміння учасниками процедури оцінки тендерної пропозиції.
Відповідь: Вітаємо. Надаємо відповіді за текстом ваших питань. 1. Це мається на увазі відео-демонстрація функціоналу за посиланням, які учасник надає в окремій довідці згідно п.4.4. чи це буде додаткова окрема процедура? - Тестування Замовником функціоналу пропонованого учасником до постачання програмного забезпечення може відбуватись для підтвердження інформації, наданої учасником згідно Таблиці 2 технічної специфікації, довідки згідно п. 4.4 та інформації згідно пунктів 4.5-4.6 Додатку 2 до тендерної документації. Тестування не є обов’язковою умовою. 2. Якщо окрема процедура, то прохання пояснити (покроково), яким чином буде проводитись цей «Огляд (тестування)» фактично? Це запит від Замовника (тоді в якому форматі?). Тестування буде проводитись тільки за потреби підтвердження інформації, поданої Учасником у складі тендерної пропозиції. Запит на підтвердження інформації учасником буде здійснено в письмовій формі з дотриманням загальноприйнятих правил діловодства електронним листом за контактами (адреса електронної пошти), вказаними у формі «Відомості про учасника», яка подається учасником у складі тендерної пропозиції. 3. Яким чином інші учасники будуть повідомлені про огляд? Інші учасники будуть повідомлені про Тестування Замовником функціоналу пропонованого учасником до постачання програмного забезпечення в письмовій формі з дотриманням загальноприйнятих правил діловодства електронним листом за контактами (адреса електронної пошти), вказаними у формі «Відомості про учасника», яка подається учасниками у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 14.05.2025 16:03
Відповідь надана

Тендерна документація. Проєкт договору

Номер: dcb13639ecd9489a9615671974ebf725
Дата опублікування: 09.05.2025 19:17
Опис: У проєкту договору п.5.8. зазначено що "На вибір Замовника базова версія ERP-системи може бути встановлене на технічних засобах Виконавця " Що мається на увазі: що Замовник може вимагати розгорнути Систему на потужностях Виконавця, і Виконавець зобов'язаний це виконати за власний рахунок?
Відповідь: Вітаємо. Так, базова версія ERP-системи може бути встановлена на технічних засобах Виконавця з послідуючим перенесенням на технічні засоби Замовника. Це поширена практика, яка дозволяє не затримувати реалізацію проєкту через підготовку інфраструктури з боку Замовника, навчання адміністраторів Замовника. Для цього Виконавець тимчасово розгортає тестові/ базові системи на власних ІТ-ресурсах.
Дата відповіді: 12.05.2025 11:41
Відповідь надана

Уточчнення вимог до підтвердження аналогічного досвіду

Номер: d6b016cfc88d42f7aacf22725373f47f
Дата опублікування: 07.05.2025 12:10
Опис: Доброго дня! Просимо уточнити чи буде вважатись релевантним договір, функіональні можливості "Управління виробництвом" якого були впроваджені в бізнес-процесах: «ВЕДЕННЯ НОРМАТИВНО-ДОВІДКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ», «ОБЛІК І РЕЄСТРАЦІЯ ДОГОВОРІВ», «УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ», «УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ», «УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ», «УПРАВЛІННЯ АВТОТРАНСПОРТОМ», «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ТА ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК», а також наявні в складі функціональних модулів Ситеми, що реалізовувались в аналогічному проекті в рамках одного договору, але не виносились в окремий бізнес-процес?
Відповідь: Вітаємо. Замовником заплановано внесення змін до зазначеної вимоги. Після оновлення тендерної документації Ви зможете поставити уточнювальні запитання у встановленому порядку.
Дата відповіді: 07.05.2025 19:35
Відповідь надана

Роз'яснення щодо тендерної документації в розрізі вимог до аналогічного досвіду

Номер: 2f7eeb45a9134101bc853b4f7544321e
Дата опублікування: 02.05.2025 12:25
Опис: Шановний замовнику, враховуючи, що в Україні є лише декілька виробничих підприємств, які можуть задовольнити вимоги до Учасника щодо аналогічного досвіду в розрізі функціонального напрямку «управління виробництвом», але ці підприємства могли автоматизуватись шляхом виконання не 1, а сукупності декількох договорів, або якщо ця автоматизація не була виконана в рамках одного договору для всіх 6 перелічених бізнес-напрямків з вимоги до аналогічних договорів, а автоматизувався лише виробничий напрямок, вимога надання досвіду в розрізі функціонального напрямку «управління виробництвом» рамках одного договору разом з іншими бізнес-напрямками, що зазначені в п. 1.2.1. обмежує можливість участі компаній, що мають відповідний необхідний досвід автоматизації відповідних компаній. Також ця вимога обмежує можливість участі компаній, в яких наявний відповідний досвід з автоматизації процесів управління виробництвом, що охоплював менші кількісні показники, та/або мав в собі функціонал доступу до системи без встановлення на клієнтському місці додаткового програмного забезпечення, при цьому без зазначення цього в тексті договору, що повністю відповідає запитуваним в ТД функціональним вимогам та ніяк не впливає на якість виконання поточного проекту і не суперечить цій кваліфікаційній вимозі. У зв’язку з цим, для забезпечення участі в закупівлі компаній, що мають відповідний аналогічний досвід, для можливості їх підтвердження своєї відповідності вимозі щодо наявності досвіду впровадження відповідного бізнес-процесу, просимо вимогу щодо підтвердження наявності досвіду впровадження бізнес-процесу «управління виробництвом» винести як окрему вимогу без обмежень за кількісними вимогами (або мінімізувавши їх, наприклад, до 200 одночасних користувачів), а також не обмежувати вимогу наявністю певних фраз в тексті договору при умові відповідності функціональних можливостей пропонованої системи вимогам ТД – в тому числі можливості надавати доступ виключно через WEB без встановлення додаткових компонентів.
Відповідь: Вітаємо. Замовником розглядається питання внесення змін. Слідкуйте за оновленнями в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 05.05.2025 16:36