1. За подання учасником тендерної пропозиції оператором електронного майданчика з учасника справляється плата у розмірі в залежності від вартості закупівлі
БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЛІ | ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА | ДЛЯ ЗАМОВНИКА |
---|---|---|
до 20 000 грн. |
20,40 гривень з ПДВ* |
Безкоштовно |
до 50 000 грн. |
142,80 гривень з ПДВ* |
|
до 200 000 грн. |
408 гривень з ПДВ* |
|
до 1 000 000 грн. |
612 гривень з ПДВ* |
|
від 1 000 000 грн. |
2 040 гривень з ПДВ* |
|
від 4 000 000 грн. | 4 080 гривень з ПДВ* |
2. Prozorro Market
БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЛІ | ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА | ДЛЯ ЗАМОВНИКА |
---|---|---|
до 50 000 грн. |
3% від суми договору** з ПДВ* |
Безкоштовно |
50 001 - 200 000 грн. |
2% від суми договору, але не більш як 4 080 гривень** з ПДВ* |
|
від 200 001 грн. |
1% від суми договору, але не більш як 4 080 гривень** з ПДВ* |
3. Оскарження публічних закупівель
Антимонопольний комітет України як орган оскарження утворює Постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі. Рішення цієї Колегії приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Розпорядженням Комітету від 05.04.2015 № 6-рп створено Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Порядок діяльності Колегії встановлюється відповідно до Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Розмір плати за подання скарги до органу оскарження становить:
- 0,3 % від очікуваної вартості (але не менше 2 тис. грн. і не більше 85 тис. грн.), якщо скарга подається на положення тендерної документації та рішення/бездіяльність замовника до закінчення строку подання пропозицій;
- 0,6 % від очікуваної вартості (але не менше 3 тис. грн. і не більше 170 тис. грн.), якщо скарга подається на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника після розгляду тендерних пропозицій.
Згідно Постанови КМУ від 22.04.20 р. №292
В яких випадках плата за подання скарги повертається скаржнику?
- коли орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення скарги;
- коли орган оскарження залишає скаргу без розгляду у випадку, якщо замовник усунить порушення, зазначені в скарзі;
- коли орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовник відповідно до закону усуне порушення, зазначені в скарзі.
Строки розгляду скарг та порядок надання документів до органу оскарження:
- строк розгляду скарги складає 10 р.д. з дати початку її розгляду, який може бути аргументовано продовжено органом оскарження до 20 р.д.;
- документи до скарги долучаються через електронну систему Прозорро не пізніше ніж за 3 р.д. до дати розгляду скарги.