• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Торги не відбулися

239 036 516.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 195 182.58 UAH
Номер: ba60009adb4c447e8d54f56ee54f34d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 31.10.2025 12:39 - 22.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.10.2025 № 71-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114 та на виконання доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 №003100-18/13460-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 31.10.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-17-006023-a 17.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 №003100-18/13460-2025)
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII та абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання рішення органу оскарження від 08.10.2025 № 15260-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ у відповідності до абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: рішення органу оскарження від 08.10.2025 № 15260-р/пк-пз; строк дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 06 листопада 2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону № 922-VIII тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. За нормами пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації наявної в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.05.2025, 23:00 год. Уповноваженою особою ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) в пункті 4 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 15.05.2025 (зі змінами) встановлено, зокрема, наступне: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначено у оголошенні про проведення процедури закупівлі» (файл: «Тендерна документація ERP (нова редакція 15.05.2025).docx»), а також учасником ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції подано документ: «Тендерна пропозиція/пропозиція UA-2025-04-17-006023-a» від 28.05.2025 (файл: «Електронна пропозиція.p7s»), в якому зокрема, зазначено, що строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій 90 днів. Отже, виходячи з інформації, зазначеної в тендерній документації та в тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ строк дії тендерних пропозицій становить 90 днів, який закінчився 26 серпня 2025 року, проте в електронній системі закупівель інформація щодо продовження строку дії тендерної пропозиції відсутня. З огляду на зазначене, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 03 та 06 листопада 2025 року через електронну систему закупівель Замовнику звернулось до Замовника із запитами про надання інформації/пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в тому числі, стосовно продовження строку дії тендерної пропозиції ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ». Так, Замовником на запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.11.2025 повідомлено, що на вимогу Замовника (лист від 29.07.2025 № 4813/9.7-2025), учасником ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» було продовжено строк дії його тендерної пропозиції на закупівлю «Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP» за ID: UA-2025-04-17-006023-a до 12 вересня 2025 року включно (лист від 29.07.2025 № 363). Слід зауважити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» у період з 13 вересня 2025 року по теперішній час є такою, строк дії якої закінчився. Проте, під час проведення моніторингу встановлено, що в подальшому, згідно наданих Замовником до пояснень інформації та документів, до закінчення зазначеного строку (12 вересня 2025 року), ані Замовник не вимагав від учасника процедури закупівлі ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» продовження строку дії його тендерної пропозиції, ані сам учасник не надавав додаткового повідомлення про продовження дії своєї тендерної пропозиції. Таким чином, згідно інформації та документів, наданих Замовником до пояснення, строк дії тендерної пропозиції ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» закінчився 12 вересня 2025 року та в подальшому сторонами не продовжувався. За нормами абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей, які є імперативними та застосовуються на будь-якому етапі процедури — як під час розгляду тендерних пропозицій, так і після визначення переможця, до моменту укладення договору, - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився. Враховуючи наведене, надані Замовником пояснення не обґрунтовують невідхилення тендерної пропозиції ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, що є такою, строк дії якої закінчився і є не дійсною та, відповідно, не спростовують порушення пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII та абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З огляду на викладене, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII не відхилено тендерну пропозицію ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», строк дії якої закінчився. Слід врахувати, що відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей – відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 17.11.2025 17:12 - 02.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2025 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу UA-M-2025-10-31-000020 встановлено порушення пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII та абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З урахуванням встановлених порушень та керуючись абзацом третім підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 7 розділу V тендерної документації, уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як таку, строк дії якої закінчився. Уповноваженою особою проаналізовано причини встановлених порушень вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей, які є імперативними та підлягають застосуванню на будь-якому етапі процедури закупівлі до моменту укладення договору. З метою недопущення аналогічних порушень у подальшому, уповноваженою особою вжито такі заходи: - враховано в подальшій роботі необхідність своєчасного контролю строків дії тендерних пропозицій та дотримання вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей; - продовжується постійне навчання та підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, у тому числі шляхом використання ресурсів Clarity App та інформаційного ресурсу «Портал РАДНИК».
Дата публікації звіту: 20.11.2025 10:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто відповідно до наданих зобов'язань
Дата публікації: 26.11.2025 14:41

Запити/Пояснення

Номер: 5f0dfdc2f2cb46939224d5083243bb34
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.07.2025 11:09 - 19.08.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-17-006023-a 17.04.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію в новій редакції, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15 травня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС»), Науково-виробничого підприємства «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»), обґрунтування аномально низької ціни до 31 травня 2025 року, вимоги про усунення невідповідностей до 20 червня 2025 року та до 08 липня 2025 року, протокольні рішення уповноваженої особи від 25 червня 2025 року, від 16 липня 2025 року та від 28 липня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 16 липня 2025 року, пояснення та документи Замовника, надані 31.07.2025, 07.08.2025, 13.08.2025, 15.08.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 18.08.2025 16:10 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2025 16:10

Запити/Пояснення