Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Аналогічний договір.(Аналогічний договір*.
*Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний або частково виконаний (система знаходиться в промисловій експлуатації) договір, за умовами якого надавались послуги з впровадження/налаштування програмного забезпечення типу системи ERP, який передбачає:
1). Впровадження/ налаштування бізнес-процесів: фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік згідно законодавства України; казначейство та управління грошовими потоками; бюджетування та контроль бюджетів; управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України; управління закупівлею та запасами; управління виробництвом; продажі.
2). Доступ до програмного забезпечення (системи) безпосередньо через web-браузер тобто без встановлення на клієнтському місці додаткового програмного забезпечення для доступу до системи.
3). Постачання не менше 2000 іменних (неконкурентних) ліцензій та/або 1000 конкурентних ліцензій.
Якщо назва бізнес-процесів Системі ERP, запропонованої учасником, не співпадає з назвами бізнес-процесів, наведеним в цих кваліфікаційних критеріях, але відповідає вимогам до бізнес-процесів, наведеним в додатку № 5 5.1-5.15 технічних вимог до предмета закупівлі, учасник повинен надати таблицю порівняння відповідності таких бізнес-процесів.)