-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Фільтруючий матеріал аніоніт, катіоніт, кислота лимонна харчова, спирт етиловий ректифікований
Завершена
5 725 663.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 478.89 UAH
мін. крок: 0% або 1 478.89 UAH
Номер:
8a40e81a0941422fa55e327e2662a470
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 16:31 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-03-04-001358-c 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та вимог щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТД «АТК Україна» (лот 1, 2), ТОВ «ЕКОПЮР» (лот 1, 2), ТОВ «ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ» (лот 1, 2), ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс» (лот 2), ТОВ «ЮТЕК ТРЕЙДІНГ» (лот 2), ТОВ «СТОУНСЕНД» (лот 2), ТОВ «Науково-виробниче об'єднання «Екософт» (лот 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення за лотом 1, 2, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотом 1, 2 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та вимог щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2021 № 148/21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 264/21 (лот 1) та № 265/21 (лот 2), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім «АТК Україна» (далі – ТОВ «ТД «АТК Україна») (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОПЮР» (далі – ТОВ «ЕКОПЮР») (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ» (далі – ТОВ «ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ») (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс» (далі – ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс») (лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕК ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «ЮТЕК ТРЕЙДІНГ») (лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «СТОУНСЕНД» (далі – ТОВ «СТОУНСЕНД») (лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об'єднання «Екософт» (далі – ТОВ «Науково-виробниче об'єднання «Екософт») (лот 2), повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021 (лот 1, 2), договір укладений з ТОВ «ТД «АТК Україна» про закупівлю товарів від 24.05.2021 № 530/ДЗЗ-21 (лот 1), договір укладений з ТОВ «СТОУНСЕНД» про закупівлю товарів від 20.05.2021 № 513/ДЗЗ-21 (лот 2), пояснення та документи Замовника надані 09.07.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 29.04.2021 за лотом 3, 4 відмінив торги через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
27.07.2021 17:31 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 17:31
Запити/Пояснення
Номер:
9d10c1e621fb4309b58c93dc8d23b137
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фільтруючого матеріалу аніоніт, катіоніт, кислота лимонна харчова, спирт етиловий ректифікований (код за ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-001358-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4a2f92d11014231b8b84e94af2461e3
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 07.07.2021 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2021-07-02-000096
Дата опублікування:
09.07.2021 09:49
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі - Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 07.07.2021 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2021-07-02-000096 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Фільтруючий матеріал аніоніт, катіоніт, кислота лимонна харчова, спирт етиловий ректифікований), 4 лоти, оголошення № UA-2021-03-04-001358-c. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до наявних у Замовника потреб у забезпеченні водопідготовки, експлуатації та технічного обслуговування обладнання. По ЛОТам 1 та 2 враховано, що матеріал використовуватиметься зокрема для досипки; по ЛОТам 3, 4 – вимоги відповідних державних стандартів.
Розрахунок очікуваної вартості Замовником здійснено, як це рекомендовано у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 № 275, за ЛОТами 1-3 - на основі проведених ринкових консультацій; за ЛОТом 4 - ціни договору минулого року. Також враховано максимально допустимий обсяг очікуваної відповідно до обрахованих показників при плануванні потреби у закупівлі товарів, послуг та робіт структурними підрозділами Замовника. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі, зокрема лотів визначалась виходячи з мінімальної ціни за одиницю товару серед запропонованих, середньої ціни або з урахуванням цін договорів попередніх звітних періодів.
ЛОТ 1 – мінімальна ціна серед запропонованих 1 436 346,00 грн;
ЛОТ 2 – мінімальна ціна серед запропонованих 3 960 000,00 грн;
ЛОТ 3 – середньоарифметична ціна серед запропонованих 181 428,00 грн;
ЛОТ 4 – скоригована ціна договору попереднього року 147 889,00 грн.
Документи додаються у вкладеннях.
Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА від 11.09.2021 № 1036 зі змінами «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/40815AFB0C309516C2258673003F3CD8).
Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель у цій частині, принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону та досягнуто основної мети Закону при проведенні закупівлі в цілому.