• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області

Торги не відбулися

34 812 660.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 063.30 UAH
Номер: 4b342aff933b4bb2b9650e8c61d11e54
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2025 11:00 - 17.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2025-04-22-010606-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕРЛАСС», ПНВП «ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС» та ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС» Черкаської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22 квітня 2025 року № 28, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕРЛАСС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕРЛАСС»), приватного науково-виробничого підприємства «ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС» (далі – ПНВП «ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПЕН-Д» (далі – ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 13 травня 2025 року, протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця та намір про укладання договору від 15 травня 2025 року № 30, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 травня 2025 року № 32, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 травня 2025 року № 33, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 травня 2025 року № 34, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 02 червня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. У ході проведення моніторингу Замовник відмінив торги через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 11.06.2025 14:49 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 14:49

Запити/Пояснення