-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Торги не відбулися
34 812 660.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 063.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 174 063.30 UAH
Номер:
4b342aff933b4bb2b9650e8c61d11e54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 11:00 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2025-04-22-010606-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕРЛАСС», ПНВП «ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС» та ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС» Черкаської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22 квітня 2025 року № 28, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕРЛАСС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕРЛАСС»), приватного науково-виробничого підприємства «ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС» (далі – ПНВП «ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПЕН-Д» (далі – ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 13 травня 2025 року, протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця та намір про укладання договору від 15 травня 2025 року № 30, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 травня 2025 року № 32, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 травня 2025 року № 33, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 травня 2025 року № 34, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 02 червня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
У ході проведення моніторингу Замовник відмінив торги через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
11.06.2025 14:49 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
0e47be6f55764b5d903ea4d2d0803a99
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 09:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-010606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e4c83f34e382408486188eb3857525ab
Назва:
Пояснення із додаванням підтверджуючих документів
Дата опублікування:
02.06.2025 11:13
Опис:
Відповідно до Вашого Запиту про надання пояснень по закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-010606-a) проведеної Комунальним підприємством "ЖИЛСЕРВІС" Черкаської селищної ради, даємо пояснення.
Закупівля вищезазначеної роботи проводилася на підставі Заявки на проведення закупівлі, технічного завдання від майстра дільниці Коздоби Євгенія ( скановані копії додаються).
У відповідь на Ваші запитання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, яким чином здійснено обрахування кількісних показників закупівлі робіт та на підставі яких документів Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС» Черкаської селищної ради надає наступне роз'яснення: Для визначення витрат на проведення Капітальний ремонт тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області, нашим підприємством було укладено договір на розробку проектно-кошторисної документації для вказаного об'єкта. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації (скановані копії додаються) було визначено очікувану вартість робіт. Розрахунок проводився наступним чином: За основу взято Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва (сканкопія додається). До суми по главах 1-9 додано Кошторисний прибуток та Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ). Отриману суму помножено на коефіцієнт 1,2 для врахування податку на додану вартість, оскільки очікувана вартість розраховується з ПДВ. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, варто зазначити, що відповідно до частини 4 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право самостійно визначати ці характеристики. У нашому випадку, технічні та якісні характеристики було визначено на основі проєктно-кошторисної документації та з урахуванням специфіки предмету закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно п.5.33. Настанови з визначення вартості з урахуванням змін № 1, №2, №3, №4 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків всіх учасників будівництва замовник може враховувати в очікувану вартість. Проте, КП «ЖИЛСЕРВІС» вищезазначені витрати не включали при розрахунку очікуваної вартості закупівлі.
На додаток до попередньої інформації, хочемо зазначити важливий факт щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Проєктно-кошторисна документація, на основі якої було визначено очікувану вартість робіт, пройшла ретельну перевірку. Кошторисна частина отримала позитивний експертний висновок, що підтверджує обґрунтованість та достовірність розрахунків.
Експертний звіт(позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації має наступні реквізити:Реєстраційний номер EX01:2372-4711-0735-5800 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ №250305-04/А Дата: 03 квітня 2025 року (сканкопія додається)
Наявність позитивного експертного висновку є додатковим підтвердженням того, що визначена очікувана вартість робіт є обґрунтованою та відповідає ринковим цінам і нормативам у будівельній галузі. Цей факт ще раз підкреслює нашу прихильність до принципів прозорості, ефективності та економії бюджетних коштів при проведенні публічних закупівель. Позитивний експертний висновок служить гарантією того, що проект відповідає всім необхідним економічним вимогам.