-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Цілодобова охорона об'єкту за адресою: м. Миколаїв, вул. Павла Скоропадського, 7 (4-х поверхова адмінбудівля; 2-х поверхова адмінбудівля; прилегла територія до зазначених будівель)
Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Номенклатурні позиції: 1) охоронні послуги - ДК 2015: 79710000-4 (охоронні послуги). Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 193 робочих дні
174 630.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 746.30 UAH
мін. крок: 1% або 1 746.30 UAH
Номер:
f58adf58197542ab9be7a8ceda03c0b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-10-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2025 00:00
Період моніторингу:
10.03.2025 18:04 - 01.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.03.2025 № 19-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.03.2025 № 19-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-12-13-007080-a 13.12.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 13.12.2024 № 93-1); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол уповноваженої особи Замовника від 30.12.2024 № 93-2; рішення Комісія АМКУ від 16.01.2025 № 695-р/пк-пз; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.03.2025 16:03 - 22.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.03.2025 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
3ca2d3fc4410426f8a07ecc3e7a35ad2
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
11.03.2025 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2025 №695-р/пк-пз, відповідно до якого Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради зобов’язано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2024-12-13-007080-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f2d09298d9f24386bfa78829b5922259
Назва:
пояснення на запит від 11.03.2025.
Дата опублікування:
12.03.2025 09:57
Опис:
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.03.2025, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-13-007080-a, повідомляю наступне.
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі технічних та якісних характеристик аналогічних послуг закупівля яких здійснювалась замовником в попередні роки.
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель з урахуванням приписів п. 2 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Так, за результатами процедури відкритих торгів (унікальний номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-12-15-010854-a), укладений договір від 01.01.2024 № 1; за результатами процедури відкритих торгів (унікальний номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2024-05-20-007936-a), укладений договір від 03.06.2024 № 193, за умовами вказаних договорів вартість послуг з охорони за один місяць становить 28 000,00 грн.
З метою встановлення поточних цін до цін попередніх закупівель застосований коефіцієнт індексації розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України (https://calculator.in.ua/web/inflation-rates). Базисним місяцем для розрахунку коефіцієнту індексації є місяць наступний за місяцем укладання угоди в минулий період (договору від 03.06.2024 № 193) – липень 2024 року; коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості – листопад 2024 року.
Згідно з калькулятором, сукупний індекс інфляції в період з 01.07.2024 по 01.11.2024 становить 103,947%.
Відповідно до Методики розрахунок очікуваної вартості на підставі цін попередніх закупівель здійснюється за формулою: ОВi = V * Цм.п. х ki.
Таким чином, 174 630,96 = 6міс.*28 000грн. х 103,947%.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті ДЖКГ ММР 17.12.2024 року (файл «Обґрунтування охорона ДЖКГ на 2025 рік.»). Посилання на сторінку: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/
3. Відповідно до ч. 23 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Рішення органу оскарження оприлюднене в електронній системі закупівель 17.01.2025.
12.02.2025 замовник оскаржив рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2025 № 695-р/пк-пз до Київського окружного адміністративного суду про що свідчить картка руху позовної заяви розміщена замовником в електронній системі закупівель 14.02.2025.
Слід звернути увагу, що ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не визначений спосіб, в який замовник повинен підтвердити в електронній системі закупівель факт оскарження рішення органу оскарження в судовому порядку.
За такого, замовник вважає достатнім та таким, що не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, оприлюднення в електронній системі закупівель картки руху позовної заяви (яка містить інформацію про дату подання позовної заяви (звернення до суду), предмет позову та сторони у справі), як підтвердження оскарження рішення органу оскарження до суду.
Крім того, повідомляю, що 03.03.2025 ухвалою судді Київського окружного адміністративного суду позовну заяву залишено без руху та встановлено п’ятиденний строк для усунення недоліків – сплати судового збору.
06.03.2025 замовник здійснив сплату судового збору та 07.03.2025 направив до суду заяву про усунення недоліків позовної заяви з оригіналом відповідного платіжного документу.
Станом на момент оприлюднення даних пояснень в електронній системі закупівель, Київським окружним адміністративним судом вирішується питання про відкриття провадження у справі за позовом департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2025 № 695-р/пк-пз.
Відповідно до ч. 15 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі оскарження в судовому порядку рішення органу оскарження рішення про початок моніторингу процедури закупівлі не приймається щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом судового розгляду.