• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Благоустрій населених пунктів: послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці)

Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1 послуга Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2240

Завершена

1 226 576.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 132.88 UAH
Номер: e794bca1a7914d31bb3aa6a8adb2a364
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.05.2024 15:38 - 12.06.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2024 № 106 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 19. UA-2024-03-27-011563-a, 27.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрпромбудмеханізація» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178, а також підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Також, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення норм пунктів 3 та 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-27-014192-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 11.04.2024 №17ВТО/1, від 12.04.2024 №17/2 ВТО, від 17.04.2024 №17ВТО/3 та від 09.05.2024 №17ВТО/4; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «Укрпромбудмеханізація» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду скарги (рішення від 29.04.2024 №7567-р/пк-пз); тендерну пропозицію ТОВ «Укрпромбудмеханізація» (окрім документів та питань, які були предметом розгляду Органом оскарження); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Укрпромбудмеханізація» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Укрпромбудмеханізація» як переможцем тендеру документи; договір від 20.05.2024 №4/33-149; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду скарги ТОВ «Укрпромбудмеханізація» Органом оскарження та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) зобов’язано забезпечити: обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а у пункті 5 Постанови КМУ №710 доручено Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З врахуванням вищенаведеного, під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит, зокрема, про надання інформації щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. При цьому, у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. У наданому (опубліковано в електронній системі закупівель) на вищевказаний запит поясненні Замовником зазначено, що відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 (із змінами) Замовник в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району, а також що очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2024 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік»). Наведена у поясненні Замовника інформація міститься також і на сайті Львівської міської ради (за наданим Замовником посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2024-03-27-01156&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-03-27-011563-a). Слід зазначити, що згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методика №275), визначення замовником очікуваної вартості складається, зокрема, з таких етапів: визначення потреби в товарах, роботах, послугах; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналізу ринку. При цьому, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися такими методами, як: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін (визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку), розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro»). Водночас, жодного документального підтвердження щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в тому числі про яке зазначено у поясненні Замовника) Замовником до моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону. З врахуванням вищенаведеного дослідити питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 щодо забезпечення Замовником обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі під час здійснення моніторингу досліджуваної процедури закупівлі неможливо. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації ТОВ «Укрпромбудмеханізація» було подано скаргу (UA-2024-03-27-011563-a.a1) до Органу оскарження щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі в частині розгляду його тендерної пропозиції з підстави зазначення учасником у пояснювальній записці до розрахунку договірної ціни невідповідного показника тривалості робочого часу для п’ятиденного 40-годинного робочого тижня та показника для розміру кошторисного прибутку, з врахуванням чого тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами розгляду вищевказаної скарги Органом оскарження винесено рішення (від 29.04.2024 №7567-р/пк-пз), у якому зазначено про неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Укрпромбудмеханізація» з наведеної Замовником підстави та, враховуючи викладені у мотивувальній частині рішення підстави, зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрпромбудмеханізація». Замовником, на виконання рішення Органу оскарження від 29.04.2024 №7567-р/пк-пз, скасовано протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрпромбудмеханізація» (про що 09.05.2024 оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель) та в подальшому оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «Укрпромбудмеханізація» до 11.05.2024 невідповідностей у його тендерній пропозиції. Так, у вищевказаному повідомленні Замовником зокрема зазначено, що учасником ТОВ «Укрпромбудмеханізація» у складі тендерної пропозиції не надано сертифікати на труби, передбачені Технічним завданням у Додатку 5 до тендерної документації (стовпець для обмеження паркування має бути виготовлений з труби профільної (квадратної) розміром 60 мм х 60 мм з заглушкою, товщина профілю (стінки профілю) 4 мм; труби 42х3 мм з встановленням стовпців). Також, у повідомленні Замовника з вимогами про усунення невідповідностей вказано, що учасником ТОВ «Укрпромбудмеханізація» у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис, в якому не міститься інформації щодо переліку робіт передбачених Додатком 5 до тендерної документації, а саме: - фарбування олійними сумішами за 1 раз раніше пофарбованих металевих стійок, перед початком робіт провести очищення поверхонь від різного типу забруднень та здійснити антикорозійну обробку; - фарбування олійними сумішами за 1 раз раніше пофарбованих огороджень зі сталевих труб, перед початком робіт провести очищення поверхонь від різного типу забруднень та здійснити антикорозійну обробку; - фарбування олійними сумішами за 1 раз раніше пофарбованих стовпчиків з сталевих труб, перед початком робіт провести очищення поверхонь від різного типу забруднень та здійснити антикорозійну обробку; - фарбування олійними сумішами за 1 раз раніше пофарбованих металевих поверхонь лавок, перед початком робіт провести очищення поверхонь від різного типу забруднень та здійснити антикорозійну обробку; - фарбування олійними сумішами за 1 раз раніше пофарбованих металевих поверхонь смітників, перед початком робіт провести очищення поверхонь від різного типу забруднень та здійснити антикорозійну обробку; - фарбування олiйними сумiшами за 1 раз ранiше пофарбованих металевих поверхонь інформаційних щитів, перед початком робіт провести очищення поверхонь від різного типу забруднень та здійснити антикорозійну обробку. При цьому, у повідомленні з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником сертифікату на метал для виготовлення металевих виробів згідно пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації; та Локального кошторису, в якому міститься інформація щодо переліку робіт, передбачених Додатком 5 до тендерної документації. Слід зазначити, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Укрпромбудмеханізація» (за результатами якого уповноваженою особою Замовника прийнято протокольне рішення від 12.04.2024 №17/2 ВТО про відхилення тендерної пропозиції учасника, яке було оскаржене з винесенням Органом оскарження рішення від 29.04.2024 №7567-р/пк-пз) стосовно вищевказаних невідповідностей Замовником повідомлення з вимогою до учасника про їх усунення в електронній системі закупівель не оприлюднювалося. Відсутність у тендерній пропозиції ТОВ «Укрпромбудмеханізація» сертифіката на метал для виготовлення металевих виробів (стовпець для обмеження паркування з труби профільної (квадратної) розміром 60 мм х 60 мм з заглушкою, товщина профілю (стінки профілю) 4 мм; труби 42х3 мм з встановленням стовпців) та відсутність у Локальному кошторисі всіх передбачених Додатком 5 до тендерної документації робіт не було предметом розгляду скарги UA-2024-03-27-011563-a.a1. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема, з інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 4 та Додатку 5), — згідно з Додатком 4 та Додатком 5 до тендерної документації. Також, у пункті 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 5 до тендерної документації. Так, Додаток 5 до тендерної документації містить Технічне завдання за CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Благоустрій населених пунктів: послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці), у якому наведено перелік та обсяги робіт, що повинні бути виконані за предметом закупівлі, а також визначено вимоги щодо предмета закупівлі. Зокрема, у пункті 2 Додатку 5 до тендерної документації вказано, що учасник розраховує вартість вказаних у додатку послуг відповідно діючих вимог, стандартів та нормативів, вартість послуг підтверджується шляхом надання учасником розрахунку вартості послуг, а саме: Договірна ціна; Локальний кошторис; Розрахунок загально-виробничих витрат; Відомість ресурсів; Дефектний акт; Пояснювальна записка. Відповідно до частини другої статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV (далі – ГК України) господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору, відповідно до частини третьої статті 180 ГК України, сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. За нормами частини четвертої статті 180 ГК України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Також, за вимогою пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, учасник в складі пропозиції надає оригінал або завірену копію сертифікату на метал для виготовлення металевих виробів. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З врахуванням вищенаведеного, невідповідності у документах, що надаються на виконання вимог технічної специфікації стосуються предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (обсягу робіт, матеріалів, що повинні використовуватися при виконанні робіт) та не підлягають усуненню. Таким чином, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178, Замовником надано учаснику ТОВ «Укрпромбудмеханізація» можливість виправити невідповідності (зазначення неповного переліку робіт у Локальному кошторисі, який поданий на підтвердження вартості послуг за предметом закупівлі, а також не підтвердження якості металевих виробів, які повинні використовуватись при наданні послуг, відповідним сертифікатом), які могли призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрпромбудмеханізація», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір.
Період усунення порушень: 12.06.2024 17:09 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2024 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про усунення порушень. На виконання вимог у Висновку від 12.06.2024, повідомляємо Вас про те, що на усунення порушення норм пунктів 3 та 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Личаківською районною адміністрацією вжито заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а саме: Личаківською районною адміністрацією скеровано лист від 17.06.2024 №33-вих-86302 до керівника ТзОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" щодо необхідності виконати заходи викладені у висновку за результатами проведеного моніторингу UA-M-2024-05-21-000071 шляхом припинення зобов'язань за договором про закупівлю послуг №4/33-149 від 20.05.2024 та скеровану Додаткову угоду про дострокове розірвання дії договору №4/33-149 від 20.05.2024 (скан-копії додаються). Окрім цього повідомляємо, що районною адміністрацією здійснено заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Зокрема з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та зобов’язано систематично приймати участь у тематичних семінарах, тренінгах, навчальних вебінарах для ефективного проведення державних закупівель з метою недопущення у подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 18.06.2024 17:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Відсутній механізм
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 20.05.2024 №4/33-149 (звіт про виконання договору про закупівлю від 01.07.2024)
Дата публікації: 15.07.2024 10:02

Запити/Пояснення