-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Благоустрій населених пунктів: послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці)
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1 послуга Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2240
Завершена
1 226 576.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 132.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 132.88 UAH
Період оскарження:
27.03.2024 20:32 - 01.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію Учасника, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною
Номер:
d512ac40c60a49bcaae801cc308daf66
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-27-011563-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію Учасника, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга відхилення Личаківська РДА ЛМР.docx 17.04.2024 15:09
- Скарга відхилення Личаківська РДА ЛМР.pdf 17.04.2024 15:09
- Кошторисні розрахунки1.pdf 17.04.2024 15:09
- sign.p7s 17.04.2024 15:10
- Рішення від 19.04.2024 № 7005.pdf 19.04.2024 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7567.pdf 30.04.2024 13:08
- Рішення від 29.04.2024 № 7567.pdf 01.05.2024 11:20
- АМКУ пояснення.docx 23.04.2024 15:49
- АМКУ пояснення.pdf 23.04.2024 15:49
- Протокол.pdf 23.04.2024 15:49
- Кошторисні розрахунки.pdf 23.04.2024 15:49
- протокол АМКУ.pdf 09.05.2024 11:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 15:37
Дата розгляду скарги:
29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2024 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2024 11:20
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2024 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7567-р/пк-пз від 29.04.2024, повідомляємо , Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи №17/2 ВТО від 12.04.2024 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" за процедурою закупівлі — за CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Благоустрій населених пунктів: послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-27-011563-a.
Просимо Комісією вважати рішення № №7567-р/пк-пз від 29.04.2024 виконаним в повному обсязі, а саме рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" скасоване. Протокол УО на підтвердження додаємо до відповіді.
Пункт скарги
Номер:
9c0e32b81dc8497d83750b2e5d480fcf
Заголовок пункту скарги:
Замовником - Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради - (далі - Замовник) було прийняте рішення, оформлене протоколом уповноваженої особи № 17/2 ВТО від 12 квітня 2024 року про розгляд та відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» на підставі пп.2 п.44 Особливостей.
Опис заперечення:
Протокол уповноваженої особи № 17/2 ВТО від 12 квітня 2024 року про розгляд та відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» на підставі пп.2 п.44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до положень Тендерної документації на закупівлю послуг за CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Благоустрій населених пунктів: послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці), затвердженої Рішенням уповноваженої особи від «27» березня 2024 року (протокол № 17 ВТО), Опис предмета закупівлі (технічні, кількісні та інші параметри) визначено згідно з технічним завданням тендерної документації – Додаток 5 до тендерної документації.
В свою чергу, додатком 5 до Тендерної Документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» у пункті 2 передбачено:
«Учасник розраховує вартість вказаних послуг відповідно діючих вимог, стандартів та нормативів. Вартість послуг підтверджується шляхом надання учасником розрахунку вартості послуг, а саме:
Договірна ціна;
Локальний кошторис;
Розрахунок загально-виробничих витрат;
Відомість ресурсів;
Дефектний акт;
Пояснювальна записка.».
На виконання вимог Тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Кошторисні розрахунки1.pdf», який містить у собі підтверджуючі розрахунки вартості, а саме:
Пояснювальна записка (арк. 1),
договірна ціна (арк. 2-3),
локальний кошторис (арк. 4-6),
розрахунок загально-виробничих витрат (арк. 7-9),
відомість ресурсів (арк. 10-12),
дефектний акт (арк. 13) (файл «Кошторисні розрахунки1.pdf» додається до Скарги).
Таким чином, на виконання вимог п.2 Додатку 5 надано усі кошторисні розрахунки, які вимагалися Замовником згідно з переліком.
У протоколі відхилення Замовник вказує: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: пояснювальну записку, в якій при розрахунку договірної ціни було застосовано показник середньомісячної заробітної платив режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,17 люд. год та розряді робіт 3,8) у розмірі 14800 грн., всупереч ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-IX із урахуванням продовження дії воєнного стану з 14.02.2024 р. до 13.05.2024 р. (Указ Президента України № 49/2024 від 05.02.2024 р.), де визначено приймати норму тривалості робочого часу для п’ятиденного 40-годинного робочого тижня із вихідними днями у суботу та неділю та однаковій тривалості робочого дня – 170,25 люд. год.
Також при розрахунку договірної ціни застосовано показник для розміру кошторисного прибутку 8,33 грн. / люд. год. Згідно з додатком 25 до Настанови (пункт 4.38), показник 8,33 грн. / люд. год. застосовується при розрахунку вартості будівельних робіт для «об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), для надання послуг предмета закупівлі слід застосовувати показник 7,65 грн. / люд. год.»
Додатково наголошуємо, що умовами Тендерної документації не було встановлено вимог щодо норми тривалості робочого часу. У зв’язку із відсутністю у технічному завданні вимог щодо норми часу, учасником було застосовано усереднений показник. Також умовами тендерної документації не було встановлено обов’язок розрахунку кошторисного прибутку згідно з додатком 25 до Настанови. Відповідно до положень п. 5.30 Настанови, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
Виходячи з вищенаведеного, Учасником ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" виконано усі вимоги, передбачені Тендерною документацію, в тому числі – надано усі документи, що передбачені у п.2 Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово у своїх рішеннях вказувала на те, що якщо Учасником у складі Тендерної пропозиції надано документи, які вимагались Замовником, і при цьому Замовником не визначено конкретних вимог щодо їх формулювання та оформлення, то і відхилення тендерної пропозиції такого Учасника з підстав невідповідності наданих документів є неправомірним. Рішення № 17666-р/пк-пз від 03.11.2023; Рішення №9034-р/пк-пз від 20.06.2023.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" на підставі пп.2 п.44 Особливостей є безпідставним та незаконним.
В свою чергу, додатком 5 до Тендерної Документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» у пункті 2 передбачено:
«Учасник розраховує вартість вказаних послуг відповідно діючих вимог, стандартів та нормативів. Вартість послуг підтверджується шляхом надання учасником розрахунку вартості послуг, а саме:
Договірна ціна;
Локальний кошторис;
Розрахунок загально-виробничих витрат;
Відомість ресурсів;
Дефектний акт;
Пояснювальна записка.».
На виконання вимог Тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Кошторисні розрахунки1.pdf», який містить у собі підтверджуючі розрахунки вартості, а саме:
Пояснювальна записка (арк. 1),
договірна ціна (арк. 2-3),
локальний кошторис (арк. 4-6),
розрахунок загально-виробничих витрат (арк. 7-9),
відомість ресурсів (арк. 10-12),
дефектний акт (арк. 13) (файл «Кошторисні розрахунки1.pdf» додається до Скарги).
Таким чином, на виконання вимог п.2 Додатку 5 надано усі кошторисні розрахунки, які вимагалися Замовником згідно з переліком.
У протоколі відхилення Замовник вказує: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: пояснювальну записку, в якій при розрахунку договірної ціни було застосовано показник середньомісячної заробітної платив режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,17 люд. год та розряді робіт 3,8) у розмірі 14800 грн., всупереч ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-IX із урахуванням продовження дії воєнного стану з 14.02.2024 р. до 13.05.2024 р. (Указ Президента України № 49/2024 від 05.02.2024 р.), де визначено приймати норму тривалості робочого часу для п’ятиденного 40-годинного робочого тижня із вихідними днями у суботу та неділю та однаковій тривалості робочого дня – 170,25 люд. год.
Також при розрахунку договірної ціни застосовано показник для розміру кошторисного прибутку 8,33 грн. / люд. год. Згідно з додатком 25 до Настанови (пункт 4.38), показник 8,33 грн. / люд. год. застосовується при розрахунку вартості будівельних робіт для «об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), для надання послуг предмета закупівлі слід застосовувати показник 7,65 грн. / люд. год.»
Додатково наголошуємо, що умовами Тендерної документації не було встановлено вимог щодо норми тривалості робочого часу. У зв’язку із відсутністю у технічному завданні вимог щодо норми часу, учасником було застосовано усереднений показник. Також умовами тендерної документації не було встановлено обов’язок розрахунку кошторисного прибутку згідно з додатком 25 до Настанови. Відповідно до положень п. 5.30 Настанови, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
Виходячи з вищенаведеного, Учасником ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" виконано усі вимоги, передбачені Тендерною документацію, в тому числі – надано усі документи, що передбачені у п.2 Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово у своїх рішеннях вказувала на те, що якщо Учасником у складі Тендерної пропозиції надано документи, які вимагались Замовником, і при цьому Замовником не визначено конкретних вимог щодо їх формулювання та оформлення, то і відхилення тендерної пропозиції такого Учасника з підстав невідповідності наданих документів є неправомірним. Рішення № 17666-р/пк-пз від 03.11.2023; Рішення №9034-р/пк-пз від 20.06.2023.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" на підставі пп.2 п.44 Особливостей є безпідставним та незаконним.
×
-
Назва доказу:
Кошторисні розрахунки1
-
Опис доказу:
Кошторис, який був поданий у складі тендерної пропозиції, який містить усю інформацію на виконання вимог Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Кошторисні розрахунки1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ", оформлене протоколом уповноваженої особи № 17/2 ВТО від 12 квітня 2024 року у рамках закупівлі за предметом: за CPV за ДК 021:2015 - 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Благоустрій населених пунктів: послуги з виготовлення, встановлення, ремонту та фарбування турнікетної огорожі, стальних стовпців для обмеження паркування транспорту та інших металевих конструкцій на території Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці) та визначити переможця торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».