-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони– за старим адміністративно-територіальним поділом )
Місце: а\д Волинської області згідно з переліком, передбаченим у Додатку 2.1. Обсяги: 1 послуга, згідно з технічним завданням (Додаток 2).
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 066 робочих днів
24 350 989.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 243 509.90 UAH
мін. крок: 1% або 243 509.90 UAH
Період уточнення:
19.05.2021 16:03 - 13.06.2021 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо наявності інженера - геодезиста незаконна та дискримінаційна
Номер:
0843caca41cb4112a4cd5791816bc2e3
Дата опублікування:
27.05.2021 15:17
Опис:
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин"
який набув чинності 27.05.2021 внесені зміни до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність"
а саме ст. 5-1 "Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій"."
Оскільки послуги передбачають виготовлення землевпорядної документації вимога щодо наявності інженера - геодезиста є незаконною та дискрирмінаційною.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності інженера-геодезиста.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п.2.3.Постанови КМУ «Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками» від 18.05.2010 № 376 комплекс робіт із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: підготовчі роботи, топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою, камеральні роботи, складання і оформлення матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а також встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками.
Згідно з п.1.2 вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених Наказом Міністерства аграрної політики № 65 від 11.02.2014 виконавцями топографо-геодезичних і картографічних робіт є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», який набув чинності 27.05.2021 внесені зміни до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" а саме ст. 5-1 -Професійна підготовка та кадрове забезпечення у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності», де передбачається, що професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою. Крім того, топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій». В свою чергу, сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
Таким чином, враховуючи обсяг необхідних робіт із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі, необхідні як і інженери-геодезисти для топографо-геодезичних і картографічних робіт, так і інженери-землевпорядники – для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт при здійсненні землеустрою. Крім того, закон не має зворотньої сили, і на момент оголошення процедури закупівлі вищезазначені зміни не набрали чинності, а отже і юридичного значення. Тому, вимоги Замовника, що передбачені у Тендерній документації жодним чином не є дискримінаційними чи незаконними.
Дата відповіді:
28.05.2021 11:26
Відповідь надана
Наявність обладнання є обов'язковим чи не обов'язковим
Номер:
a27a4c782c864a2e8723b4afd59071c5
Дата опублікування:
25.05.2021 13:58
Опис:
В тендерній документації зазначена інформація про необхідне обладнання.
Щодо обладнання:
- цифрові аерофотокамери, що будуть використовуватись для надання послуг, передбачених технічним завданням та спеціалізованого повітряного судна з чинними документами льотної придатності.
- безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двохчастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц.
вимога нечітка і не зовсім зрозуміла (за наявності).
Наявність зазначеного обладнання є обов'язковим чи не обов'язковим?
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Формулювання «за наявності», що міститься у Додатку № 1 до Тендерної документації є рекомендаційним та означає, що учасник має право, але не зобов’язаний використовувати відповідні БПЛА, якщо інша матеріально-технічна база є достатньою для якісного надання послуг за предметом закупівлі.
Дата відповіді:
26.05.2021 16:16
Відповідь надана
Просимо вилучити з документації вимогу щодо наявності спеціалістів які не мають спеціальних знань у галузі землеустрою.
Номер:
38527d6f8cb9460d82cd69c22a03b3da
Дата опублікування:
25.05.2021 13:49
Опис:
В тендерній документації зазначена необхідність надати документи щодо спеціалістів, які не мають спеціальних знань у галузі землеустрою
а саме:
- сертифікованих інженерів-геодезистів;
- фахівців із геодезичною (крім сертифікованих);
- фотограмметристів;
- ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик);
- юристів.
Оскільки вимоги до суб'єктів господарювання в галузі землеустрою встановлені Законом України "Про землеустрій" та Наказом Мінагрополітики "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" від 11.04.2013 №255.
Вимоги щодо наявності спеціалістів, які не мають спеціальних знань у галузі землеустрою є дискримінаційними.
Просимо вилучити з документації вимогу щодо наявності спеціалістів які не мають спеціальних знань у галузі землеустрою.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Вимоги, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що передбачені у Додатку № 1 до Тендерної документації встановлені у чіткій відповідності до чинного законодавства та технічного завдання, передбаченого нами як Замовниками. Так, згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, в тому числі щодо наявності в учасника процедури закупівлі (мінімальної кількості) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Згідно з ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Саме такі вимоги і були встановлені Замовником. Крім того, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Інші працівники, що передбачені кваліфікаційними критеріями є необхідними для надання того об’єму послуг, що передбачений Технічним завданням до предмету закупівлі та можуть залучатися на підставі цивільно-правових угод. Отже, умови щодо працівників не є дискримінаційними, оскільки залучення відповідних спеціалістів за ЦПУ дає можливість учаснику взяти участь у відкритих торгах, та в разі перемоги – якісно надати послуги.
Дата відповіді:
26.05.2021 16:15