• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони– за старим адміністративно-територіальним поділом )

Місце: а\д Волинської області згідно з переліком, передбаченим у Додатку 2.1. Обсяги: 1 послуга, згідно з технічним завданням (Додаток 2).

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 066 робочих днів

24 350 989.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 243 509.90 UAH
Період оскарження: 19.05.2021 16:03 - 19.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 77631afe5d3d449f8912de19c1400106
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-010666-b.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за предметом – розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно - територіальним поділом), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-19-010666-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮРІСТЕК ГРУП» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні. В результаті проведеного аукціону електронною системою закупівель було визначено аномально низькою ціну тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП». У зв’язку з цим, ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» у законодавчо визначений строк було надано обгрунтування аномально низької ціни. 30.07.2021року Замовником було розміщено в електронній системі протокол засідання тендерного комітету державного підприємства Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області, яким прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» відповідно до ч. 14 статті 29 Закону (учасник не надав належного обґрунтування ціни або вартості тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель як аномально низька). ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника, вважає його недостатньо аргументованим, незаконним, упередженим з наступних причин. Відповідно до п.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Тобто, для обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції Учасник зобов'язаний надати лише інформацію в довільнії формі, додаткових документів від Учасника не вимагається ані Законом, ані тендерною документацією Замовника. (Вищевказане твердження підтверджується зокрема, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 30.04.2021 року № 9592 -р/пк-пз АМКУ -номер скарги – UA-2021-03-23-006537-а.с.2; рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 10.08.2020 року № 15290-р/пк-пз АМКУ - номер скарги – UA-2020-06-15-000741-b.a1). Звертаємо Вашу увагу, що документація не містить окремих вимог до порядку обґрунтування аномально низької ціни пропозиції учасника та порядку формування обґрунтування. Замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання тільки тієї інформації та документів, які прямо передбачені тендерною документацією та чинним законодавством. Документація не містить вимог щодо надання конкретної інформації, яка повинна міститися в довідці щодо обґрунтування аномально низької ціни. Оскільки нормативно-правовими актами наразі не передбачено державних фіксованих чи регульованих цін при формуванні кошторису та ціни на послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, у тендерній пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» вказано ціну, визначену виходячи зі звичайних цін, які склалися на ринку землевпорядних послуг (п. 1 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 квітня 2016 року №83/411/625 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах; ч. 1 ст. 10 Закону України «Про ціни і ціноутворення»; ст.632 Цивільного кодексу України). Відповідно до ч.1.ст.10 ЗУ «Про ціни і ціноутворення», Суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни, державні регульовані ціни. Вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін (ст.11 Закону «Про ціни і ціноутворення»). Згідно статті 26 Закону України «Про землеустрій», взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором. Відповідно до статті 28 Закону України «Про землеустрій», розробники документації із землеустрою мають право погоджувати із замовником наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, строк виконання робіт, їх вартість та порядок оплати. У статті 626 Цивільного кодексу України, зазначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Частина 1 статті 627 ЦК України, встановлює , що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до статті 632 ЦК України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін, якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору. Загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» є результатом досягнення економії, завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг, якісній матеріально-технічній базі, що має ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» у власності та частково орендує за мінімальну орендну плату (що підтверджується наданими документами до тендерної пропозиції), досвіду роботи в сфері землевпорядкування та геодезії (про що можна пересвідчитись, в тому числі з аналізу державних закупівель на сайті Прозоро), що дає можливість якнайшвидше виконувати роботу по напрацьованим зразкам та формам документів, а також злагодженій роботі кваліфікованих працівників з досвідом роботи. Щодо витрат на погодження документації із землеустрою. В додатку 2 до тендерної документації, а саме в частині 5 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ щодо надання послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом ), зазначено наступне: «Роботи, що регулюються даним технічним завданням, повинні включати в себе: « Комплекс робіт із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: - підготовчі роботи; - топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою; - камеральні роботи; -складання і оформлення матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); -встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовми знаками; - встановлення місця розташування земель під автомобільними дорогами та в межах смуг відведення автомобільних доріг, їх меж, розмірів, правового статусу; - встановлення сторонніх землекористувань та землеволодінь в межах смуг відведення автомобільних доріг; - виконання топографо-геодезичної зйомки місцевості в масштабі М 1:2000 в межах смуг відведення автомобільних доріг; - формування земельних ділянок та внесення відомостей про них до Державного земельного кадастру; - за дорученням Замовника супровід документації при реєстрації права постійного користування земельними ділянками; - погодження документації з землеустрою з уповноваженими органами, відповідно до норм чинного законодавства; - виправлення помилок які виникли після перенесення інформації про земельні ділянки з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру». Як додаток до пояснень, щодо аномально низької ціни за вих. № 522/07-21 від 29.07.2021року ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП», надало орієнтовний (попередній) розрахунок вартості (який нормами чинного законодавства не вимагається), де в п. 4.1 попереднього розрахунку зазначено про погодження документації із землеустрою з уповноваженими органами, відповідно до норм чинного законодавства. Крім того, в розрахунку зазначено, що «Даний рахунок включає всі витрати. Форма кошторису є попередньою та може бути скорегована, узгоджена із замовником». Щодо п. 4.1 Попереднього розрахунку вартості послуг, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП» зазначає наступне. Відповідно до статті 55 Закону України «Про землеустрій», встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється відповідно до відомостей Державного земельного кадастру, матеріалів Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель, матеріалів топографо - геодезичних робіт. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) розробляється за рішенням власника (розпорядника) земельної ділянки, землекористувача. У разі передачі у власність та користування земельної ділянки на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування технічна документація розробляється на підставі дозволу, виданого відповідним органом. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: а) завдання на складання технічної документації із землеустрою; б) пояснювальну записку; в) матеріали топографо-геодезичних робіт; г) кадастровий план земельної ділянки; ґ) перелік обмежень у використанні земельної ділянки; д) відомості про встановлені межові знаки. Відповідно до статті 198 Земельного кодексу України, кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок. 2. Кадастрова зйомка включає: а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки; б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами; в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості; г) встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі; ґ) виготовлення кадастрового плану. Відповідно до пункту 2.8 Інструкції «Про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками», технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає, зокрема: -пояснювальну записку, яка містить опис місця розташування земельної ділянки, відомості про власника (користувача) земельної ділянки, відомості про виконавця (виконавців), реквізити відповідних ліцензій, необхідних для виконання робіт, відомості про власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, стислий опис виконаних робіт; -план меж земельної ділянки, складений за результатами кадастрової зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між точками по межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників (користувачів). На бажання замовника замість плану меж земельної ділянки може складатися кадастровий план земельної ділянки; - перелік обмежень у використанні земельної ділянки і наявні земельні сервітути; Таким чином, стаття 198 Земельного кодексу України, передбачає, що при проведенні кадастрових зйомок, які є складовою частиною робіт при розробленні технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), здійснюється погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами, а в результаті виконання робіт з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом) враховуючи протяжність доріг - такими власниками та землекористувачами, можуть бути уповноважені органи державних та недержавних підприємств, установ, організацій, фізичні та юридичні особи публічного та приватного права. Отже, при попередньому розрахунку вартості послуг, що зазначений в листі про аномально низьку ціну, ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» включає у витрати саме погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами, яке також виконується Виконавцем і в свою чергу несе матеріальні витрати. Слід звернути увагу, що в затвердженому технічному завданні Замовника міститься інформація про такий етап робіт, як – «Погодження документації із землеустрою з уповноваженими органами, відповідно до норм чинного законодавства», який не був виключений із Технічного завдання, хоча законодавчо існувала така можливість. Однак ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» при обгрунтуванні «аномально низької ціни», врахувало зміни до Земельного кодексу України та інших нормативно правових актів, які набули чинності 27.05.2021 року, в тому числі і щодо погодження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Також, зауважуємо, що нами було надано розрахунок з поміткою «попередній розрахунок», який в подальшому міг бути скорегований Замовником і викладений за взаємно згодою сторін, через те, що встановленої форми кошторису/розрахунку в тендерній документації Замовником не було розміщено. Зазначаємо, що ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» детально обґрунтував аномально низьку ціну пропозиції та вкотре підтвердив надання послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони– за старим адміністративно-територіальним поділом), згідно остаточної цінової пропозиції в розмірі 9 500 000,00 (дев’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Виходячи з наведеного, вважаємо, що ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» у відповідності до норм чинного законодавства належним чином обгрунтувало, аномально низькоу ціну. Таким чином, посилання Замовника на частину 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», як на підставу відхилення тендерної пропозиції – ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не відповідає вимогам чинного законодавства. При цьому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» порушує права та законні інтереси Підприємства як учасника тендеру, що свідчить про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-19-010666-b). 3. Зобов’язати Службу місцевих автомобільних доріг у Волинській області (Код ЄДРПОУ: 43502576, Київський майдан, 9, офіс 711, м. Луцьк, Волинська область, Україна, 43027) скасувати рішення, яким дискваліфіковано учасника ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» (код за ЄДРПОУ 38789135; вул. Ватутіна, 35, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.) за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»» «Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області ( Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб -порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-19-010666-b. 4. Зобов’язати Службу місцевих автомобільних доріг у Волинській області (Код ЄДРПОУ: 43502576, Київський майдан, 9, офіс 711, м. Луцьк, Волинська область, Україна, 43027)визнати переможцем аукціону, публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-19-010666-b) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП» (код за ЄДРПОУ 38789135; вул. Ватутіна, 35, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50029) та опублікувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 5. Зобов’язати Службу місцевих автомобільних доріг у Волинській області (Код ЄДРПОУ: 43502576, Київський майдан, 9, офіс 711, м. Луцьк, Волинська область, Україна, 43027) скасувати рішення, яким визнано переможцем процедури закупівлі за № UA-2021-05-19-010666-b Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ»(Код ЄДРПОУ 38415005, 88000, Закарпатська обл., місто Ужгород, КИЇВСЬКА НАБЕРЕЖНА, будинок 20, Україна) та скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Дата розгляду скарги: 19.08.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.08.2021 11:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.08.2021 13:31
Дата виконання рішення Замовником: 02.09.2021 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19079-р/пк-пз від 19.08.2021
Автор: ТОВ Юрістек Груп, Снєгова Юлія Юріївна +380673477477 uristekgryp@ukr.net https://uristek.com
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: aabd701ae2ed406485a526319de62707
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-010666-b.c1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за предметом – розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-19-010666-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮРІСТЕК ГРУП» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні. В результаті проведеного аукціону електронною системою закупівель було визначено аномально низькою ціну тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП». У зв’язку з цим, ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» було надано обгрунтування аномально низької ціни. 30.07.2021р. Замовником було розміщено в електронній системі протокол засідання тендерного комітету державного підприємства Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області, яким прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» відповідно до ч.14 статті 29 Закону (учасник не надав належного обґрунтування ціни або вартості тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель як аномально низька). Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника, вважає його недостатньо аргументованим, незаконним, упередженим з наступних причин. Відповідно до п.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Тобто, для обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції Учасник зобов'язаний надати лише інформацію в довільної формі, додаткових документів від Учасника не вимагається ані Законом, ані тендерною документацією Замовника. Документація не містить окремих вимог до порядку обґрунтування аномально низької ціни пропозиції учасника та порядку формування обґрунтування. Замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання тільки тієї інформації та документів, які прямо передбачені тендерною документацією та чинним законодавством. Документація не містить вимог щодо надання конкретної інформації, яка повинна міститися в довідці щодо обґрунтування аномально низької ціни. Оскільки нормативно-правовими актами наразі не передбачено державних фіксованих чи регульованих цін при формуванні кошторису та ціни на послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, у тендерній пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» вказано ціну, визначену виходячи зі звичайних цін, які склалися на ринку землевпорядних послуг (п. 1 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 квітня 2016 року №83/411/625 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах; ч. 1 ст. 10 Закону України «Про ціни і ціноутворення»; ст.632 Цивільного кодексу України). Загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» є результатом досягнення економії, завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг, якісній матеріально-технічній базі, що має ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» у власності та частково орендує за мінімальну орендну плату (що підтверджується наданими документами до тендерної пропозиції), досвіду роботи в сфері землевпорядкування та геодезії (про що можна пересвідчитись, в тому числі з аналізу державних закупівель на сайті Прозоро), що дає можливість якнайшвидше виконувати роботу по напрацьованим зразкам та формам документів, а також злагодженій роботі кваліфікованих працівників з досвідом роботи. Щодо витрат на погодження документації із землеустрою. В додатку 2 до тендерної документації, а саме в частині 5 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ щодо надання послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом ), зазначено наступне: «Роботи, що регулюються даним технічним завданням, повинні включати в себе: « Комплекс робіт із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: - підготовчі роботи; - топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою; - камеральні роботи; -складання і оформлення матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); -встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовми знаками; - встановлення місця розташування земель під автомобільними дорогами та в межах смуг відведення автомобільних доріг, їх меж, розмірів, правового статусу; - встановлення сторонніх землекористувань та землеволодінь в межах смуг відведення автомобільних доріг; - виконання топографо-геодезичної зйомки місцевості в масштабі М 1:2000 в межах смуг відведення автомобільних доріг; - формування земельних ділянок та внесення відомостей про них до Державного земельного кадастру; - за дорученням Замовника супровід документації при реєстрації права постійного користування земельними ділянками; - погодження документації з землеустрою з уповноваженими органами, відповідно до норм чинного законодавства; - виправлення помилок які виникли після перенесення інформації про земельні ділянки з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру». Як додаток до пояснень, щодо аномально низької ціни за вих. № 522/07-21 від 29.07.2021року ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП», надало орієнтовний (попередній) розрахунок вартості (який нормами чинного законодавства не вимагається), де в п. 4.1 попереднього розрахунку зазначено про погодження документації із землеустрою з уповноваженими органами, відповідно до норм чинного законодавства. Крім того, в розрахунку зазначено, що «Даний рахунок включає всі витрати. Форма кошторису є попередньою та може бути скорегована, узгоджена із замовником». Щодо п. 4.1 Попереднього розрахунку вартості послуг, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП» зазначає наступне. Відповідно до статті 55 Закону України «Про землеустрій», встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється відповідно до відомостей Державного земельного кадастру, матеріалів Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель, матеріалів топографо - геодезичних робіт. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) розробляється за рішенням власника (розпорядника) земельної ділянки, землекористувача. У разі передачі у власність та користування земельної ділянки на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування технічна документація розробляється на підставі дозволу, виданого відповідним органом. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: а) завдання на складання технічної документації із землеустрою; б) пояснювальну записку; в) матеріали топографо-геодезичних робіт; г) кадастровий план земельної ділянки; ґ) перелік обмежень у використанні земельної ділянки; д) відомості про встановлені межові знаки. Відповідно до статті 198 Земельного кодексу України, кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок. 2. Кадастрова зйомка включає: а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки; б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами; в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості; г) встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі; ґ) виготовлення кадастрового плану. Відповідно до пункту 2.8 Інструкції «Про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками», технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає, зокрема: -пояснювальну записку, яка містить опис місця розташування земельної ділянки, відомості про власника (користувача) земельної ділянки, відомості про виконавця (виконавців), реквізити відповідних ліцензій, необхідних для виконання робіт, відомості про власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, стислий опис виконаних робіт; -план меж земельної ділянки, складений за результатами кадастрової зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між точками по межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників (користувачів). На бажання замовника замість плану меж земельної ділянки може складатися кадастровий план земельної ділянки; - перелік обмежень у використанні земельної ділянки і наявні земельні сервітути; Таким чином, стаття 198 Земельного кодексу України, передбачає, що при проведенні кадастрових зйомок, які є складовою частиною робіт при розробленні технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), здійснюється погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами, а в результаті виконання робіт з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом) враховуючи протяжність доріг - такими власниками та землекористувачами, можуть бути уповноважені органи державних та недержавних підприємств, установ, організацій, фізичні та юридичні особи публічного та приватного права. Отже, при попередньому розрахунку вартості послуг, що зазначений в листі про аномально низьку ціну, ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» включає у витрати саме погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами, яке також виконується Виконавцем і в свою чергу несе матеріальні витрати. Слід звернути увагу, що в затвердженому технічному завданні Замовника міститься інформація про такий етап робіт, як – «Погодження документації із землеустрою з уповноваженими органами, відповідно до норм чинного законодавства», який не був виключений із Технічного завдання, хоча законодавчо існувала така можливість. Однак ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» при обгрунтуванні «аномально низької ціни», врахувало зміни до Земельного кодексу України та інших нормативно правових актів, які набули чинності 27.05.2021 року, а саме щодо погодження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Також, зауважуємо, що нами було надано розрахунок з поміткою «попередній розрахунок», який в подальшому міг бути скорегований Замовником і викладений за взаємно згодою сторін, через те, що встановленої форми кошторису/розрахунку в тендерній документації Замовником не було розміщено. Зазначаємо, що ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» детально обґрунтував аномально низьку ціну пропозиції та вкотре підтвердив надання послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони– за старим адміністративно-територіальним поділом), згідно остаточної цінової пропозиції в розмірі 9 500 000,00 (дев’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Враховуючи наведене, ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» вважає, що наша Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної у Протоколі підстави, що в свою чергу порушує наші права та законні інтереси, а також суперечить нормам Закону. У зв’язку з цим, вважаючи недостатньою аргументацію Замовника, щодо дискваліфікації ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» та користуючись своїм правом звернутися до замовника з вимогою через електронну систему закупівель у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: 1) надати додаткову інформацію про причини дискваліфікації ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» та детально аргументувати їх.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п.2.3.Постанови КМУ «Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками» від 18.05.2010 № 376 комплекс робіт із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: підготовчі роботи, топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою, камеральні роботи, складання і оформлення матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а також встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками. Згідно з п.1.2 вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених Наказом Міністерства аграрної політики № 65 від 11.02.2014 виконавцями топографо-геодезичних і картографічних робіт є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та / або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону (пункт 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон)). Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з частиною 14 статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Закон не визначає, яке саме обґрунтування аномально низької ціни є належним, тому замовник на власний розсуд оцінює належність / неналежність обґрунтування аномально-низької ціни.Розглянувши Ваше обгрунтування аномально низької ціни, члени тендерного комітету прийшли до висновку, що таке обгрунтування є неналежним, оскільки в його складі не подано жодного документу чи доказу щодо факту досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу надання послуг.. Більше того, поданий Вами попередній розрахунок вартості послуг( в частині п. 3.1.щодо включення витрат у розмірі 800 000, 00 грн. на погодження документації із землеустрою з уповноваженими органами, відповідно до норм чинного законодавства) взагалі не відповідає нормам закону ( ст.186 п.4 п.п. 51 Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин №1423-IX від 28.04.2021 р. та Земельного кодексу України технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на місцевості затверджується і погодження не потребує). Тому Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до частини 14 статті 29 Закону (учасник процедури закупівлі не надав належного обґрунтування ціни або вартості тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель як аномально низька).
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії Замовника

Номер: ddd8e383182a447aafdebbfc43e93b0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-010666-b.c3
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за предметом – розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно - територіальним поділом), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-19-010666-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮРІСТЕК ГРУП» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні. В результаті проведеного аукціону електронною системою закупівель було визначено аномально низькою ціну тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП». У зв’язку з цим, ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» у законодавчо визначений строк було надано обгрунтування аномально низької ціни. Не дивлячись на те, що ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» було надано найбільш економічно вигідну пропозицію та детально обгрунтовано аномально низьку ціну, Замовник нехтуючи принципами здійснення публічних закупівель приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП». 30.07.2021року Замовником було розміщено в електронній системі протокол засідання тендерного комітету державного підприємства Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області, яким прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» відповідно до ч. 14 статті 29 Закону (учасник не надав належного обґрунтування ціни або вартості тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель як аномально низька). Вже на цій стадії розгляду пропозиції та перебігу закупівлі стало очевидним, що Замовник упереджено ставиться до учасника ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП», порушуючи передбачені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» Замовник тим самим, нехтує вищезазначеними принципами, цілеспрямовано завищуючи ціну даного тендеру, обираючи переможцем учасника з більшою ціновою пропозицією. Ще раз хочемо зауважити, що ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» неодноразово підтверджував надання послуг згідно остаточної цінової пропозиції в розмірі 9 500 000,00 (дев’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), яка є найбільш економічно вигідною. Необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі також дає підстави вважати, що Замовник недобросовісно та непрозоро проводить процедуру закупівлі. ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» 06.08.2021 року подало скаргу до АМК України на рішення Замовника оформлене протоколом № 180, прийняте на засіданні тендерного комітету державного підприємства Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області від 30.07.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП». Рішенням АМК України від 19.08.2021 року № 19079 -р/пк -пз, скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП», задоволено: зобов'язано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ", скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРІСТЕК ГРУП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" переможцем процедури закупівлі —"Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони— за старим адміністративно-територіальним поділом)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-05-19-010666-b. Службою місцевих автомобільних доріг у Волинській області, відповідно до протоколу № 223 засідання тендерного комітету державного підприємства Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області від 02.09.2021 року було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 19.08.2021 року № 19079 -р/пк -пз, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ» переможцем процедури за Закупівлею - "Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони— за старим адміністративно-територіальним поділом )", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-19-010666-b. В подальшому, Службою місцевих автомобільних доріг у Волинській області, відповідно до протоколу № 225 засідання тендерного комітету державного підприємства Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області від 02.09.2021 року було відмінено процедуру відкритих торгів щодо предмету закупівлі за № UA-2021-05-19-010666 - b - «Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони- за старим адміністративно-територіальним поділом)», з підстави, що передбачена частиною 2 статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. В обгрунтування вищевказаного рішення про відміну торгів ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-19-010666 - b, Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області в протоколі № 225 від 02.09.2021 року зазначає наступне: «Слухали Голову тендерного комітету, яка повідомила, що замовник відміняє торги в разі наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Так, під проведення процедури закупівлі склалась ситуація колізійності норм чинного законодавства та покладених на Замовника законом і уповноваженими органами зобов’язань. Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ», який відповідав усім кваліфікаційним та іншим критерієм, цим самим взявши на себе обов’язок укласти договір з акцептованим учасником. Відповідно до ч.6 ст. 31 Закону України «про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Опираючись на судову практику розгляду справ про публічні закупівлі вищезазначена конструкція "замовник укладає", а не "замовник має право укласти", свідчить, що дана норма покладає саме обов’язок, а не право замовника укласти договір з переможцем торгів, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами. Однак, за процедурою закупівлі була подана скаргу до АМКУ. Відповідно до рішення №І9079-р/пк-пз від 19.08.2021 замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Юрістек Груп" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" переможцем процедури. У зв'язку з неможливістю усунення порушень та з метою дотримання норм чинного законодавства виникла необхідність у відміні відкритих торгів. Таким чином, голова тендерного комітету запропонувала винести на голосування питання про відміну торгів по предмету Закупівлі…». ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника, вважає його недостатньо аргументованим, незаконним, упередженим з наступних причин. Відповідно до частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частин 1 та 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Таким чином, жодних строків щодо укладення договору за результатами проведення процедури закупівлі № UA-2021-05-19-010666 – b Замовником не було порушено, а тому причина відміни торгів у зв'язку з колізійністю норм чинного законодавства є незаконною. Юридична колізія, колізія норм права - це неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання. Отже, так як законодавством чітко врегульовано порядок укладення договору про закупівлю та порядок оскарження процедуру закупівлі (де чітко зазначено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строку для укладання договору про закупівлю), то і юридична колізія в даному випадку відсутня. Крім того, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 19.08.2021 року № 19079 -р/пк -пз, скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ» переможцем процедури за Закупівлею - "Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони— за старим адміністративно-територіальним поділом )", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-19-010666-b. Враховуючи вищевказане, норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель та рішення АМК України від 19.08.2021 року № 19079 -р/пк -пз в тому числі і судову практику, будь – якого обов’язку щодо укладення договору у Замовника - Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області з Товариством обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ» не виникло, посилання Замовника на пункт 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» є недоречним та надуманим в даній ситуації. Таким чином, посилання Замовника на пункт 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», як на підставу відхилення тендерної пропозиції – ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не відповідає вимогам чинного законодавства. Вищезазначене може свідчити про те, що Замовником цілеспрямовано проводяться дії та приймаються рішення для того, щоб в результаті дані послуги виконувались не ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП», а кимось іншим. Отже, відміна процедури відкритих торгів щодо предмету закупівлі за № UA-2021-05-19-010666 - b порушує права та законні інтереси ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» як учасника тендеру, що свідчить про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-19-010666-b); 3. Зобов’язати Службу місцевих автомобільних доріг у Волинській області (Код ЄДРПОУ: 43502576, Київський майдан, 9, офіс 711, м. Луцьк, Волинська область, Україна, 43027) скасувати рішення про відміну процедури відкритих торгів щодо предмету закупівлі за № UA-2021-05-19-010666 - b - «Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони- за старим адміністративно-територіальним поділом)» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб -порталі Уповноваженого органу. 4. Зобов’язати Службу місцевих автомобільних доріг у Волинській області (Код ЄДРПОУ: 43502576, Київський майдан, 9, офіс 711, м. Луцьк, Волинська область, Україна, 43027)визнати переможцем аукціону, публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-19-010666-b) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП» (код за ЄДРПОУ 38789135; вул. Ватутіна, 35, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50029) та опублікувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Додатки: 1) Протокол № 180 засідання тендерного комітету державного підприємства Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області від 30.07.2021 року; 2) Скарга на дії Замовника від 06.08.2021 року подана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП»; 3) Рішення АМК України від 19.08.2021 року за вих. № 19079 -р/пк-пз; 4) Протокол № 223 засідання тендерного комітету державного підприємства Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області від 02.09.2021 року; 5) Протокол № 225 засідання тендерного комітету державного підприємства Служби місцевих автомобільних доріг у Волинській області від 02.09.2021 року.
Дата розгляду скарги: 21.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2021 11:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.09.2021 15:14
Дата виконання рішення Замовником: 23.10.2021 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надіслано на розгляд ОАСК позовну заяву щодо визнання протиправним та скасування рішення АМКУ. Фото квитанції про відправку долучаємо.
Автор: ТОВ Юрістек Груп, Снєгова Юлія Юріївна +380673477477 uristekgryp@ukr.net https://uristek.com