-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони– за старим адміністративно-територіальним поділом )
Місце: а\д Волинської області згідно з переліком, передбаченим у Додатку 2.1. Обсяги: 1 послуга, згідно з технічним завданням (Додаток 2).
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 066 робочих днів
24 350 989.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 243 509.90 UAH
мін. крок: 1% або 243 509.90 UAH
Номер:
cb4be355948342878c162469dcf4cbf9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-17-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2022 00:00
Період моніторингу:
17.01.2022 16:02 - 08.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2022 № 30
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2022 №30
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-19-010666-b від 19.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та стану виконання рішення Колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, стан виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: рішення Колегії АМКУ від 21.09.2021 №21478-р/пк-пз (далі – рішення); пояснення Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області», отримані 18.01.2020 в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.01.2022 14:55 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2022 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
3116c1c382414005addd2882fc214626
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2022 08:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом )», код ДК 021:2015 – 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-19-010666-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином Вами виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.09.2021 №21478-р/пк-пз?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7f6710704e414c718d8becf9a66db649
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.01.2022 10:04
Опис:
Відповідно до ч. 23 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.Рішення від 21.09.2021 №21478-р/пк-пз було оприлюднено в електронній системі закупівель 24.09.2021. Відтак, Замовник використав право на оскарження та 23.10.2021 подав позов до ОАСК (направив поштовим відправленням), про що наявне підтвердження (фіскальний чек оператора поштового віділення) в електронній системі закупівель. Наразі провадження у справі відкрите та знаходиться на стадії рогляду (ухвала про відкриття провадження № 640/30480/21 від 16 грудня 2021 року )
Номер:
51fad0d92f27445c94c44fbd0f681e15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2021 00:00
Період моніторингу:
26.07.2021 16:31 - 17.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 470
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 №470
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-19-010666-b від 19.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.07.2021 року.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 19.05.2021 №63 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Подільський земельний центр», товариства з обмеженою відповідальністю «Терразем», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ», товариства з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект», товариства з обмеженою відповідальністю «Центр проектів», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМАП», товариства з обмеженою відповідальністю «Юрістек Груп», відповідь замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.07.2021 року.
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду скарги органом оскарження.
Період усунення порушень:
27.08.2021 15:13 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
c96fc65289144f1cbdca04b7021933ca
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
27.07.2021 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (Рожищенський, Луцький, Маневицький, Ківерцівський райони – за старим адміністративно-територіальним поділом (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-05-19-010666-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e7af122ce62a4c33831472b43df6c577
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.07.2021 08:54
Опис:
Повідомляємо, що очікувану вартість розраховано на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом виведення середньої вартості, на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Так, під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послу, направлення запитів комерційних пропозицій до компаній виробників та постачальників відповідних товарів/послуг. В свою чергу, запит цінових пропозицій –це документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Тож, Замовник скористався саме таким методом розрахунків очікуваної вартості та звернувся до компетентних у галузі розробки документації із землеустрою надавачів послуг, а саме: ТзОВ «Азимут плюс» (вих. №434 від 20.04.2021), Волинської філії ДП «Рівненський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (вих. №435 від 20.04.2021), ТзОВ «Терразем» (вих. № 436 від 20.04.2021) з проханням надати комерційні пропозиції на вказаний обсяг послуг.
На підставі отриманих від надавачів послуг комерційних пропозицій (ТзОВ «Азимут плюс» від 21.04.2021 № 025-21; Волинська філія ДП «Рівненський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» від 21.04.2021 № 60/1-11; ТзОВ «Терразем від 21.04.2021 № 068), Замовником була виведена середня вартість на послуги, що планувались надаватись відповідно до конкретних адміністративно-територіального одиниць (районів), що розташовані в межах Волинської області.
Крім того, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 замовник зобов’язаний оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Через відсутність власного веб-сайту, відповідне обґрунтування було розглянуто на засіданні тендерного комітету № 63 від 19.05.2021 та розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації, що міститься за посиланням: «https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-19-011404-b/
Номер:
394aaefee4c248eda2f64bc55d3cd89a
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель
Дата опублікування:
10.08.2021 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.08.2021 №494
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2021-05-19-010666-b.
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2021-05-19-010666-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 19 травня 2021 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 26 липня 2021 року № 470 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління
Західного офісу
Держаудитслужби
у Волинській області Анатолій ОМЕЛЬЧУК