-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період уточнення:
18.05.2021 14:00 - 24.05.2021 00:00
Відповідь надана
Вимога щода надання сертифікату
Номер:
4b2fa990a5034dafbfc5c81eb9e25d20
Дата опублікування:
21.05.2021 18:40
Опис:
Шановний замовнику! Не знаю звідки ви взяли гіпотезу, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 отримавши приставку "сертифікат", стає сертифікатом ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 так як вказано у вашій тендерній документації. Але хочу Вас розчарувати, що це так не діє! Це стандарт який містить настанови щодо використовування автоматичних систем пожежної сигналізації і оповіщування про пожежу всередині будівель та зовні. Але аж ніяк не використовується як сертифікат, який підтверджує кваліфікацію! Потрібно зазначити, що під час розробляння цього стандарту виходили з того, що виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію. Кваліфікація фахівців підтверджується виданою ліцензією на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року. № 852.
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови щодо надання данного «сертифікату».
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому зміни до вказаної вимоги вноситись не будуть.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:56
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Номер:
aaafd269038f4872b3fd07392a16dca5
Дата опублікування:
21.05.2021 18:39
Опис:
Шановний Замовнику, у ТД наявна наступна вимога: у склад тендерної попозиції Учасник має надати Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Це говорить про те, що замовник лобіює інтереси Учасника який має відповідний сертифікат. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі». Зараз видається наказ "Про видачу ліцензій на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" і на відміну сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 наказ має більшу юридичну силу.
Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому зміни до вказаної вимоги вноситись не будуть.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:56
Відповідь надана
уточнення
Номер:
31903a8dbd9c4e13b873b4c0cbd83cfa
Дата опублікування:
21.05.2021 15:31
Опис:
Доброго дня, чи може учасник на підтвердження аналогічного досвіду надати аналогічний договір на монтаж/встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей???
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник, аналогічний досвід повинен відповідати предмету закупівлі
Дата відповіді:
24.05.2021 09:54
Відповідь надана
уточнення
Номер:
977bc5d005be4908aa30f4d8d3f0042d
Дата опублікування:
21.05.2021 15:27
Опис:
В ТД наявна вимога "оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу.", яка є не зрозуміла для нас як для учасника!!
Ви вимагаєте декларацію з ОП на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, хочемо зазначити що дана декларація не видається на роботи які вимагає Замовник, декларація видається безпосередньо на роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування)таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки!!!
Додатково хочемо уточнити, що означає вираз замовника - "крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу"??? тобто дані роботи не мають зазначатися в даній декларації??
Відповідь:
Шановний Учасник, щодо зазначеного питання для коректності вимоги будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:53
Відповідь надана
уточнення
Номер:
3d0939f317014049bcca358c5c74e062
Дата опублікування:
21.05.2021 15:22
Опис:
Згідно ТД Замовник вимагає "Надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт. ", чи може учасник на підтвердження даної вимоги надати не свідоцтво а сертифікат як підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії???
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник, на підтвердження наявності власної (орендованої) електротехнічної лабораторії у складі пропозиції може надати Сертифікат визнання вимірювальних можливостей.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:49
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
0b30e16889f443999a3a172ded3cc48d
Дата опублікування:
21.05.2021 15:20
Опис:
В ТД наявна вимога "Учасник надає оригінал сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT) Система управління безпекою ланцюга постачання (стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель, проектування, монтажу та обслуговування систем безпеки, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання) чинний до кінця 2021року.", згідно якого Ви вимагаєте даний сертифікат стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання, який взагалі не мають жодного відношення до даної закупівлі!!! Навіщо саме на це Замовник вимагає даний сертифікат???
Даною вимогою Ви дискримінуєте та обмежуєте учасників!!
Вимагаємо видалити дану вимогу!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому зміни до вказаної вимоги вноситись не будуть.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:48
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
8a532e1307ed4ad0b3ea56d859952373
Дата опублікування:
21.05.2021 15:17
Опис:
В ТД наявна вимога "Учасник у складі пропозиції надає копію документу (страховий поліс/ страховий договір або інший рівнозначний документ який має юридичну природу з переліченого) добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами, укладений безпосередньо щодо Учасника, який повинен покривати суму страхового платежу не менше суми даної закупівлі, для уникнення непорозумінь, Учасник повинен надати супровідний лист-роз’яснення від страхової компанії, яка видала документ, в довільній формі про підтвердження виконання вказаної вимоги Учасником згідно чинного законодавства.", яка є дискримінаційною!
Навіщо Ви вимагаєте від учасників супровідний лист-роз’яснення від страхової компанії, яка видала документ, в довільній формі про підтвердження виконання вказаної вимоги Учасником згідно чинного законодавства, якщо учасники надаватимуть офіційні документи - страхові поліси/договора, вже підписані страховою компанією??? чим договір чи поліс не є підтвердженням??
Страхові компанії не зобов'язані надавати нам такі підтверджуючі листи, чим Ви як Замовник дискримінуєте учасників!
Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому зміни до вказаної вимоги вноситись не будуть.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:48
Відповідь надана
уточнення
Номер:
0ce9b587bf51426d903df16820c9cbc3
Дата опублікування:
21.05.2021 15:13
Опис:
В ТД наявна вимога "Копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань фахівців: з охорони праці, пожежної безпеки (не менше двох працівників), перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, робіт з підвищеною небезпекою та відповідні посвідчення фахівців", скажіть будь ласка які саме "роботи з підвищеною небезпекою" Ви маєте на увазі?? Згідно яких нормативно правових актів??
Які саме документи Ви хочете бачити в учасників??
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник, так як виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей буле виконуватись по місцю на висоті не менше 2,2 м, від рівня підлоги, тому у складі пропозиції Учасники мають надати копію протоколу та посвідчення з перевірки знань і уміння безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів відповідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), про що будуть внесені зміни до ТД.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:13
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
a0659030d2b24c89a5f9429352cc11c9
Дата опублікування:
21.05.2021 15:11
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки. Зазначена вимога є необґрунтованою оскільки для виконання робіт, передбачених закупівлею буде достатньо надання сертифікату інженера у частині розробки кошорисної документації та сертифікату інженера в частині дотримання вимог пожежної безпеки. Оскільки «техногенна безпека – відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об’єктах, а також у суб’єктів господарювання, що можуть створити реальну загрозу їх виникнення. Техногенна безпека характеризує стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру. Забезпечення техногенної безпеки є особливою (специфічною) функцією захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій», яка не має жодного відношення до Вашої закупівлі, і відповідно наявність такого інженера є недоцільним та дискримінаційним. Просимо прибрати дану необґрунтовану та дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник, щодо зазначеного питання для коректності вимоги в документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
24.05.2021 09:05