-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер:
456838547d8d4235b7b2c0d9e7bf052a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-11-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2021 00:00
Період моніторингу:
11.10.2021 15:22 - 03.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-05-18-007133-b 18.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8, частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.11.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.05.2021 (зі змінами), реєстр отриманих пропозицій від 04.06.2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», ТОВ «ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ», ТОВ «ЕКСПЕРТ112», протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2021, та від 14.06.2021 повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2021, договір від 30.06.2021 № 15, пояснення Замовника від 27.10.2021 року.
В ході моніторингу встановлено, що на письмовий запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.10.2021 про надання пояснень (інформації та документів), Замовник у визначений строк не надав пояснення (інформацію та документи), чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Згідно з пунктом 2 додатку 5 ТД кошторисна документація, що повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом інженера-кошторисника.
Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України.
Для розгляду надаються у відсканованому вигляді підписанi та завіренi «мокрою печаткою» такі види кошторисної документації:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою(визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%).
Однак, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Отже, ТД містить вимогу, яка суперечить ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
03.11.2021 10:16 - 18.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2021 10:16
Запити/Пояснення
Номер:
645a40aa9b5d49f5ae1d17906b1b469b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 09:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги із встановлення протипожежного устаткування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-18-007133-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5e15b7436384414d81ae5aa4ccc20ef2
Назва:
пояснювальна з пропозиціями моніторингом ринку при розробці тендерної документаці
Дата опублікування:
27.10.2021 11:03
Опис:
пояснювальна з пропозиціями моніторингом ринку при розробці тендерної документаці додано в окремих файлах
Номер:
f3327a1f02d247e8981d2393b23022f4
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
16.11.2021 10:21
Опис:
На даний час проєкт та кошторисна документація знаходяться на експертиці в ТОВ «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА».