• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2021 14:00 - 30.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щода надання звітів до сертифікатів

Номер: 487a7d3c723343e385382b2ac4f5060c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-007133-b.b3
Назва: Вимога щода надання звітів до сертифікатів
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку1 ТД наявна наступна вимога: п.17.Всі сертифікати повинні бути надані учасниками зі звітами. Однак при отриманні нового сертифікату, учасник зможе отримати звіт до нього лише через рік. Дана вимога є дискримінаційною до таких Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". Просимо внести відповідні зміни до ТД. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний Учасник! Документ який вимагається в тендерній документації є звітом за результатами аудиту, тобто це документ підтверджує що компанія, яка отримує цей Сертифікат забезпечує виконання та постійне дотримання вимог ДСТУ ISO, на підставі чого видається сам Сертифікат ISO. Тому вказана вимога залишиться без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 14:09
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щода надання сертифікату

Номер: 7c7a573ae56743caabc0a96cdb2315b1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-007133-b.b2
Назва: Вимога щода надання сертифікату
Вимога:
Шановний замовнику! Не знаю звідки ви взяли гіпотезу, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 отримавши приставку "сертифікат", стає сертифікатом ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 так як вказано у вашій тендерній документації. Але хочу Вас розчарувати, що це так не діє! Це стандарт який містить настанови щодо використовування автоматичних систем пожежної сигналізації і оповіщування про пожежу всередині будівель та зовні. Але аж ніяк не використовується як сертифікат, який підтверджує кваліфікацію! Потрібно зазначити, що під час розробляння цього стандарту виходили з того, що виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію. Кваліфікація фахівців підтверджується виданою ліцензією на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року. № 852. Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови щодо надання данного «сертифікату».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому зміни до вказаної вимоги вноситись не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 14:09
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009

Номер: 6ccd790e50ad44da82aa9d7ad3674586
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-007133-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Вимога:
Шановний Замовнику, у ТД наявна наступна вимога: у склад тендерної попозиції Учасник має надати Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Це говорить про те, що замовник лобіює інтереси Учасника який має відповідний сертифікат. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі». Зараз видається наказ "Про видачу ліцензій на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" і на відміну сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 наказ має більшу юридичну силу. Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому зміни до вказаної вимоги вноситись не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 14:09