-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
« Ремонт реставраційний (покрівля та горищне перекриття) Вовчанського ліцею № 2 Вовчанської районної ради, Харківської області за адресою: м. Вовчанськ, вул. Гагаріна, 12 (Коригування)».(Реставрація).
Завершена
13 960 965.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 139 609.65 UAH
мін. крок: 1% або 139 609.65 UAH
Період уточнення:
12.05.2021 15:24 - 18.05.2021 00:00
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ДОДАТОК 2)
Номер:
85b90e6b380b4a4a8dc81ae9510090b2
Дата опублікування:
17.05.2021 22:16
Опис:
В технічному завданні не наведено умови виконання робіт. Прохання зазначити: чи є Вовчанський ліцей № 2 Вовчанської районної ради, Харківської області за адресою: м. Вовчанськ, вул. Гагаріна, 12 будівлею, що експлуатується?
Відповідь:
Доброго дня. Так,є. Будівля експлуатується.
Дата відповіді:
19.05.2021 09:21
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями. Перелік матеріалів, що надається замовником (ДОДАТОК 2)
Номер:
1f3d595fea794b4c918f887f6f1bb7ce
Дата опублікування:
17.05.2021 22:13
Опис:
Доброго дня!
У разі, якщо матеріали для проведення робіт частково надаються замовником, то учаснику необхідно знати якою саме кількістю матеріалів забезпечує замовник, а яку кількість учаснику необхідно врахувати при визначенні ціни тендерної пропозиції.
З наведеного в тендерній документації на закупівлю робіт по об'єкту: « Ремонт реставраційний (покрівля та горищне перекриття) Вовчанського ліцею № 2 Вовчанської районної ради, Харківської області за адресою: м. Вовчанськ, вул. Гагаріна, 12 (Коригування)».(Реставрація). Переліку матеріалів, що надається замовником у додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», не є зрозумілою фізична кількість наступних позицій:
П.16 Гідроізоляційна мембрана шт 50,00
П.17 Паробар’єр шт 36,00
П.18 Стрічка для проклеювання швів паробар’єру шт 72,00
П.19 Мінераловатний утеплювач шт 2400,00
Потрібно визначити кількість цих матеріалів у тих одиницях виміру, в яких це наведено в ресурсних елементних кошторисних нормах, а саме: Гідроізоляційна мембрана - м2 (або вказати кількість м2 в однієї штуці); Паробар’єр- м2 (або вказати кількість м2 в однієї штуці); Стрічка для проклеювання швів паробар’єру - метрів (або вказати кількість метрів в однієї штуці); Мінераловатний утеплювач – м3 (або вказати що мається на увазі в одиниці виміру «шт.»: пакунок або плита, та вказати розміри плити (довжина, ширина, товщина) і кількість плит (у разі, якщо під вказаною одиницією виміру «шт.» малося на увазі «пакунок».
Прохання чітко визначити кількість у запропонованих вище, та усім зрозумілих одиницях виміру, щоб уникнути дискримінації учасників цієї процедури закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня.Шановні учасники. Благодійною організацією "Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)" були передані матеріали Замовнику,згідно протоколів про часткову передачу товарно-матеріальних ціностей партнерам проєкту, в саме тих одиницях виміру, в яких Замовник опублікував.
Дата відповіді:
19.05.2021 09:19
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями - щодо проекту договору
Номер:
aa437c610f84478f9761d800027aa96e
Дата опублікування:
17.05.2021 15:43
Опис:
Доброго дня, цим звертаємось до Вас за роз’ясненнями щодо тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник вимагає від учасників завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно п.4 р.3 тендерної документації: 4) інформацією та документами, які вимагаються до проекту договору (проект договору Додаток 3 тендерної документації).
Детально ознайомившись з тендерною документацією, ми не знайшли в умовах тендерної документації інформацію та документи, які вимагаються до проекту договору, крім таких вимог п.3 р.6 тендерної документації: «Для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції скановану копію підписаного проекту Договору (додаток 3).». Просимо надати роз’яснення про те, які інформація та документи вимагаються до проекту договору у тендерній документації, та внести з цього питання необхідні зміни до тендерної документації.
Чому у п.3 р.6 тендерної документації Ви зазначаєте: «Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.», якщо у п.2 р.6 тендерної документації Ви вказали: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця», у п.4 р.6 тендерної документації, - про те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі? При цьому, «Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону «Про публічні закупівлі»;» (п.4 р.6 тендерної документації). У тендерній документації, як і в Законі, також немає визначення: «основі вимоги до договору», роз’ясніть таке визначення.
Незрозумілими є і такі вимоги п.6 р.6 тендерної документації: «Не пізніше дати укладення договору про закупівлю, учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії з банку, розмір якої повинен бути не більше 5% від вартості договору.», що можна розцінювати, як ситуацію, коли визначений Вами учасник-переможець може надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії з банку, розмір якої, наприклад, становить 0,01% від вартості договору, що не більше 5% від вартості договору, або якщо Вам не сподобається учасник-переможець, то від нього Ви будете вимагати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії з банку, розмір якої становить 5% від вартості договору, що не більше 5% від вартості договору. Просимо роз’яснити цю ситуацію та вказати з яких підстав Ви зазначили таку вимогу, просимо також внести зміни до тендерної документації щодо розміру забезпечення виконання договору.
У нас Виникли питання і до умов проекту Договору (додаток 3):
- по-перше, взагалі незрозумілими є умови проекту договору щодо порядку здійснення оплати, а саме такі умови п.4.2 «Акт складеється за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 3, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Підрядника», інформація про який була відображена у тендерній пропозиції «Підрядника», та довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з банку «Підрядника», яка була подана ним з метою участі у закупівлі, за підсумками якої був укладений даний Договір.». Чому Акт складеється за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 3, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Підрядника»? У яких умовах тендерної документації вимагається від Учасника відобразити у тендерній пропозиції інформацію про розрахунковий рахунок? У яких умовах тендерної документації Ви вимагаєте від Учасника надати довідку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з банку «Підрядника» (чи може Учасника), та ще і подати таку довідку з банку з метою участі у закупівлі? І чому Ви передбачаєте укладення договору за підсумками такої довідки з банку, може Ви розробляєте, чи розробили якісь невідомі загалу, свої нормативні акти?
- по-друге, чому в умовах п.4.3 та п.4.5 проекту договору Ви посилаєтесь на ДБН А.3.1-5-2009, який втратив чинність?
- по-третє, чому в умовах п.5.1 проекту договору Ви не зазначили до якої дати повинні бути виконані роботи, якщо у пп.4.4 р.1 тендерної документації Вами визначено строк виконання робіт: з дати укладання договору до 31.12.2021 року, як і в оголошенні про проведення відкритих торгів? Чи можливо Ви передбачаєте змінювати ці умови в залежності від того, якого Учасника буде визначено переможцем?
- по-четверте, на підставі яких норм діючого законодавства України Ви встановили умови п. 6.1.7 проекту договору?
- по-п’яте, у п.7.7 проекту договору міститься посилання на пункт 6.3.17, але пункт 6.3.17 відсутній у проекті договору;
- по-шосте, у п.11.6.1 проекту договору передбачено, що «Замовник» має підписати та оплатити виконані роботи протягом 3 (трьох) календарних днів з дня надання «Підрядником» акту виконаних робіт за формою КБ-2в та КБ-3. Як «Підрядник» може надати «Замовнику» акт виконаних робіт за формою КБ-2в та КБ-3?
- по-сьоме, чому випадки зміни істотних умов договору про закупівлю, зазначені Вами у п.11.7.6 проекту договору, не відповідають вимогам Закону?
Надайте роз’яснення і з цих питань та внесіть необхідні зміни до тендерної документації. Звертаємо увагу на те, що згідно із Законом, проект договору про закупівлю – це обов’язкова складова тендерної документації.
З якою метою, Ви вимагаєте від учасників завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно п.8 р.3 тендерної документації, а саме: інші документи, які Учасник завантажить через електронну системи до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Як незрозуміло які, інші документи, що Учасник завантажить через електронну системи до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, будуть розглядатися Вами на відповідність вимогам тендерної документації?
Просимо надати роз’яснення щодо всіх положень нашого звернення згідно із Законом, та просимо згідно із Законом внести необхідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
На Ваш запит в тендерній документації були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
19.05.2021 16:46