• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області

Місце: а\д Волинської області згідно з переліком, передбаченим у Додатку 2.1. Обсяги: 1 послуга, згідно з технічним завданням (Додаток 2).

Торги відмінено

27 801 909.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 019.10 UAH
Період уточнення: 07.05.2021 16:48 - 04.06.2021 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо наявності інженера - геодезиста незаконна та дискримінаційна

Номер: 351b3791d69b4a7b9be26926283fd1c5
Дата опублікування: 27.05.2021 15:09
Опис: ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин" який набув чинності 27.05.2021 внесені зміни до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" а саме ст. 5-1 "Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій"." Оскільки послуги передбачають виготовлення землевпорядної документації вимога щодо наявності інженера - геодезиста є незаконною та дискрирмінаційною. Просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності інженера-геодезиста.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п.2.3.Постанови КМУ «Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками» від 18.05.2010 № 376 комплекс робіт із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає: підготовчі роботи, топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою, камеральні роботи, складання і оформлення матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а також встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками. Згідно з п.1.2 вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, затверджених Наказом Міністерства аграрної політики № 65 від 11.02.2014 виконавцями топографо-геодезичних і картографічних робіт є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», який набув чинності 27.05.2021 внесені зміни до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" а саме ст. 5-1 -Професійна підготовка та кадрове забезпечення у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності», де передбачається, що професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою. Крім того, топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій». В свою чергу, сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою). Таким чином, враховуючи обсяг необхідних робіт із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі, необхідні як і інженери-геодезисти для топографо-геодезичних і картографічних робіт, так і інженери-землевпорядники – для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт при здійсненні землеустрою. Крім того, закон не має зворотньої сили, і на момент оголошення процедури закупівлі вищезазначені зміни не набрали чинності, а отже і юридичного значення. Тому, вимоги Замовника, що передбачені у Тендерній документації жодним чином не є дискримінаційними чи незаконними.
Дата відповіді: 28.05.2021 11:26
Відповідь надана

Вимога про наявність спеціалістів, наявність яких при здійсненні землеустрою не передбачена чинним законодавством, є дискримінаційною оскільки вони не мають спеціальних знань.

Номер: f1795b64d6c24beda4dab0dd26b9d101
Дата опублікування: 19.05.2021 15:00
Опис: В Довідці 1.2. Додатку 1 зазначено про обов'язкову наявність наступних спеціалістів: - сертифікованих інженерів-землевпорядників - не менше 2-х осіб; - сертифікованих інженерів-геодезистів- не менше 1-ї особи; Дані ососби можуть залучатись на підставі цивільно-правових угод: - фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою (крім сертифікованих); - фотограмметристів; - ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик); - юристів. Зазначена умова є дискримінаційною з наступних підстав: Предметом закупівлі є: Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області В п.8 Додатку № 2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) зазначено Матеріали, які повинні бути передані Замовнику за результатами надання послуг (виконання робіт): -технічна документація із землеустрою щодо щодо встановлення (відновлення) меж зе-мельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загаль-ного користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області; -матеріали топографо-геодезичних робіт в масштабі 1:2000 територій в межах смуг відведення автомобільних доріг в електронному форматі .*dmf; -витяги з Державного земельного кадастру про державну реєстрацію земельних ділянок; -витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Згідно Закону України "Про землеустрій" п."і", ч.2, ст. 25 технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) відноситься до одного із видів документація із землеустрою. Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом (ч.2, ст. 25). Відповідність документації із землеустрою положенням нормативно-правових актів, норм і правил у сфері землеустрою засвідчується: у паперовій формі - підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою; в електронній формі - електронним цифровим підписом сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою, згідно із законодавством про використання електронного цифрового підпису. (ч.4, ст. 25 Закону) В ч.1 ст.1 Закону зазначено "...види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою...". В ст. 26 Закону зазначено: Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру від імені замовника документації здійснюється її розробником, якщо інше не встановлено договором. Відповідно до п. 1.2 наказу Мінагрополітики №255 від 11.04.2013, яким затверджено "Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" “...виконавці робіт із землеустрою та розробники документації із землеустрою робіт із землеустрою - юридичні особи, ... у складі яких за основним місцем роботи працюють не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, та фізичні особи - підприємці, які ... є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою...” Таким чином законодавчий орган та уповноважений орган у сфері земельних ресурсів визначив перелік та кількість спеціалістів, які повинні перебувати трудових відносинах з підприємством для набуття статусу розробника землевпорядної документації. Будь-які топографо-геодезичні роботи з метою розробки документації із землеустрою здійснює виключно інженер-землевпорядник. Тому вимога щодо наявності - сертифікованих інженерів-геодезистів, - фахівців із геодезичною ... (крім сертифікованих); - фотограмметристів є надлишковою. Оскільки предметом закупівлі є землевпорядні роботи ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик) не може брати участь у складення землевпорядної документації вимоги щодо його наявності є надлишковими Щодо наявності “юристів”. Єдиною послугою яка не потребує наявності інженера-землевпорядника є отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Слід зазначити що отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно здійснюється за заявою Державним реєстратором, який в свою чергу відповідно до ст. 10 повинен вищу освіту за спеціальністю правознавство Закону № 1952-IV. Тобто функція виконавця зводится до “механічних” з заповнення форми та подання на розгляд Державному реєстратору. Таким чином вищезазначені спеціалісти не можуть бути залучені в зв’язку з відсутністю спеціальних знань, а їх наявність при здійсненні землеустрою не передбачена чинним законодавством. Просимо прибрати з змісту тендерної документації вимогу щодо наявності наступних спеціалістів - сертифікованих інженерів-геодезистів - фахівців із геодезичною ... - фотограмметристів; - ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик); - юристів, які мають необхідні знання та досвід, як таку що не відповідають предмету закупівлі і є дискримінаційною
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Вимоги, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що передбачені у Додатку № 1 до Тендерної документації встановлені у чіткій відповідності до чинного законодавства та технічного завдання, передбаченого нами як Замовниками. Так, згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, в тому числі щодо наявності в учасника процедури закупівлі (мінімальної кількості) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Згідно з ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Саме такі вимоги і були встановлені Замовником. Крім того, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Інші працівники, що передбачені кваліфікаційними критеріями є необхідними для надання того об’єму послуг, що передбачений Технічним завданням до предмету закупівлі та можуть залучатися на підставі цивільно-правових угод. Отже, Замовник жодним чином не вийшов за рамки законодавства, оскільки залучення відповідних спеціалістів за ЦПУ дає можливість учаснику взяти участь у відкритих торгах,та в разі перемоги – якісно надати послуги.
Дата відповіді: 20.05.2021 11:15