-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області
Місце: а\д Волинської області згідно з переліком, передбаченим у Додатку 2.1. Обсяги: 1 послуга, згідно з технічним завданням (Додаток 2).
Торги відмінено
27 801 909.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 019.10 UAH
мін. крок: 1% або 278 019.10 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 16:48 - 10.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
37f7f440659743d6861adeb4cbe3e79f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-008887-b.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).pdf 09.08.2021 13:15
- 1. Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).pdf.p7s 09.08.2021 13:15
- 10. Кошторис МСАД.pdf 09.08.2021 13:15
- 10. Кошторис МСАД.pdf.p7s 09.08.2021 13:15
- 11. Про ціни і ціноутворення _ від 21.06.2012 № 5007-VI.pdf 09.08.2021 13:15
- 11. Про ціни і ціноутворення _ від 21.06.2012 № 5007-VI.pdf.p7s 09.08.2021 13:15
- 12. Про землеустрій _ від 22.05.2003 № 858-IV.pdf 09.08.2021 13:15
- 12. Про землеустрій _ від 22.05.2003 № 858-IV.pdf.p7s 09.08.2021 13:15
- 2. Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 09.08.2021 13:15
- 2. Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf.p7s 09.08.2021 13:15
- 3. ТД вс.вд.docx 09.08.2021 13:15
- 3. ТД вс.вд.docx.p7s 09.08.2021 13:15
- 4. Протокол № 179.PDF 09.08.2021 13:15
- 4. Протокол № 179.PDF.p7s 09.08.2021 13:15
- 5. Обгрунтування_АНЦ.pdf 09.08.2021 13:15
- 5. Обгрунтування_АНЦ.pdf.p7s 09.08.2021 13:16
- 6. МТБ.pdf 09.08.2021 13:16
- 6. МТБ.pdf.p7s 09.08.2021 13:16
- 7. Виписка_К1691_МСК-07.pdf 09.08.2021 13:16
- 7. Виписка_К1691_МСК-07.pdf.p7s 09.08.2021 13:16
- 8. працівники.pdf 09.08.2021 13:16
- 8. працівники.pdf.p7s 09.08.2021 13:16
- 9. витяг єдиний податок.pdf 09.08.2021 13:16
- 9. витяг єдиний податок.pdf.p7s 09.08.2021 13:16
- скарга.pdf 09.08.2021 13:16
- скарга.pdf.p7s 09.08.2021 13:16
- рішення від 11.08.2021 № 18379.pdf 11.08.2021 18:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2021 № 19051.pdf 20.08.2021 13:12
- рішення від 19.08.2021 № 19051.pdf 26.08.2021 16:57
- Протокол виконання рішення № 224.PDF 02.09.2021 11:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2021 13:38
Дата розгляду скарги:
19.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 18:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.08.2021 16:57
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2021 11:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19051-р/пк-пз від 19.08.2021
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
14a3f80211104a0685460c0a6973be82
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-008887-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
07 травня 2021 року Вами було опубліковане оголошення UA-2021-05-07-008887-b, в Тендерній документації якого нами були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме у Додатку 1.
Відповідно до пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність наступного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг, а саме:
- приймачі GNSS геодезичного призначення;
- електронні тахеометри;
- відповідне ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі - не менше ніж на 2 робочих місця. Програмне забезпечення (геоінформаційна система) функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних; Програмне забезпечення, функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет, з можливістю доступу до даних декількох користувачів із організацією прав доступу.
- ноутбук(и)
- принтер(и) формату А4
- кольоровий принтер з можливістю друку формату А3
- широкоформатний принтер (плотер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0+
- комп’ютер(и)
- транспортний засіб(и)
- цифрові аерофотокамери, що будуть використовуватись для надання послуг, передбачених технічним завданням та спеціалізованого повітряного судна з чинними документами льотної придатності (за наявності).
- безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двохчастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц) (за наявності).
Вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, що звужує коло учасників, оскільки виконання даних робіт не потребує такої кількості зазначеної техніки, та в повній мірі може бути здійснено з використанням БПЛА і не потребує використання техніки високої вартості.
Відповідно до пункту 1.2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність працівників, які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил, а саме:
Зазначені працівники повинні перебувати з Учасником у трудових відносинах (за основним місцем роботи):
- сертифікованих інженерів-землевпорядників - не менше 2-х осіб;
- сертифікованих інженерів-геодезистів- не менше 1-ї особи;
Дані особи можуть залучатись на підставі цивільно-правових угод:
- фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою (крім сертифікованих);
- фотограмметристів;
- ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик);
- юристів.
Наявність фотограмметристів вважаємо дискримінаційною вимогою, оскільки для виконання робіт з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) цілком достатньо сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованих інженерів-геодезистів.
По-перше, в процесі отримання повної вищої освіти фотограмметрист так як і інженер-землевпорядник та інженер-геодезист навчаються за однією освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій», що передбачає вивчення усіх основних теорій, методів, принципів, технологій і методик, необхідного обладнання в галузі геодезії та землеустрою. За результатами навчання вони набувають здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері геодезії та землеустрою, що передбачає застосування знань та методів геодезичних, геоінформаційних, технологій і систем, землеустрою, кадастру та моніторингу земель.
По-друге, відповідно до частини 16 статті 66 Закону України «Про землеустрій» сертифіковані інженери-землевпорядники зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. Відповідно до часини 19 статті 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» сертифіковані відповідно до цього Закону інженери-геодезисти зобов’язані не менш як один раз на два роки підвищувати свою кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. Тобто, дані спеціалісти мають значну перевагу над фотограмметристом, для якого законодавство не передбачає обов’язкового періодичного підвищення кваліфікації, що вказує на їх високий професіоналізм та адаптованість до постійних змін та оновлень інформаційних систем, обладнання та методів виконання землевпорядних та геодезичних робіт.
Вважаємо що дані вимоги є дискримінаційними, не обґрунтованими та значно звужують коло учасників, оскільки такий широкий спектр спеціалістів та обладнання є значно перебільшеним відповідно до обсягу робіт що мають бути виконані Учасником.
Частиною четвертою ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, виходячи із вищевикладеної інформації, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до кваліфікаційних критеріїв Усчасників (Додаток 1), а саме:
1. Виключити вимогу щодо підтвердження наявності цифрових аерофотокамер, що будуть використовуватись для надання послуг, передбачених технічним завданням та спеціалізованого повітряного судна з чинними документами льотної придатності.
2. Виключити обов’язкову наявність фотограмметристів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2021 14:17
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику! Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «учасник повинен підтвердити наявність наступного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг, а саме: цифрові аерофотокамери, що будуть використовуватись для надання послуг, передбачених технічним завданням та спеціалізованого повітряного судна з чинними документами льотної придатності (за наявності)». Формулювання «за наявності», є рекомендаційним та означає, що учасник має право, але не зобов’язаний використовувати відповідні БПЛА, якщо інша матеріально-технічна база є достатньою для якісного надання послуг за предметом закупівлі. Відтак, специфіка роботи з БПЛА передбачає обов’язкову наявність фотограмметриста, що має достатні знання і вміння для оцифрування інформації, фотознімків, які виконані за допомогою таких апаратів. Тому, залучення фотограмметриста є обов’язковою,якщо учасник під час надання послуг використовує відповідні БПЛА.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
c196785d71c2460dab322348d1ac8907
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-008887-b.b2
Назва:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 23.06.2021 15:57
- Derzhavniy_reestr_sertuficovanuh_ingeneriv-geodesistiv_stanom_na-13-05-2021.xlsx 23.06.2021 15:57
- рішення від 25.06.2021 № 14353 + лист Замовнику.pdf 29.06.2021 11:33
- інформація про перенесення розгляду скарги від 07.07.2021 № 13679.pdf 07.07.2021 20:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2021 № 15780.pdf 13.07.2021 14:58
- рішення від 12.07.2021 №15780.pdf 15.07.2021 18:48
- пояснення по суті скарги ВСТ ВДН.PDF 01.07.2021 16:43
- пояснення по суті ворд ВСТ ВДН.docx.p7s 01.07.2021 16:43
- Довіреність від 01.06.2021.PDF 01.07.2021 16:43
- Лист роз`яснення від ТОВ ТЕХНОМАП.pdf 01.07.2021 16:43
- пояснення по суті ворд ВСТ ВДН.docx 01.07.2021 16:44
- протоколи виконання рішення.PDF 20.07.2021 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2021 16:22
Дата розгляду скарги:
07.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.06.2021 11:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2021 18:48
Дата виконання рішення Замовником:
20.07.2021 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №15780 -р/пк-пз від 12.07.2021 за процедурою закупівлі відкритих торгів по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги «Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-07-008887-b, про що свідчать протоколи засідання тендерного комітету, що додані нижче.
Задовільнена:
Так