-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області
Місце: а\д Волинської області згідно з переліком, передбаченим у Додатку 2.1. Обсяги: 1 послуга, згідно з технічним завданням (Додаток 2).
Торги відмінено
27 801 909.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 019.10 UAH
мін. крок: 1% або 278 019.10 UAH
Номер:
69e70a4ec85643fd819e81144a9a15a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-26-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2021 00:00
Період моніторингу:
26.07.2021 16:32 - 17.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 470
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 №470
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-07-008887-b від 07.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.07.2021 року.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 07.05.2021 №47 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Подільський земельний центр», товариства з обмеженою відповідальністю «Терразем», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ», приватного підприємства «КАЙЛАС-К», товариства з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект», товариства з обмеженою відповідальністю «Центр проектів», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМАП», товариства з обмеженою відповідальністю «Юрістек Груп», відповідь замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.07.2021 року.
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду скарг органом оскарження.
Період усунення порушень:
18.08.2021 16:35 - 26.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2021 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
512b0641a1c34d2aaf511b81be4db640
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
27.07.2021 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з розроблення документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) в межах смуг відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення в адміністративних межах Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-07-008887-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
76dae11e8eb241738af861a709855dfc
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.07.2021 08:56
Опис:
Повідомляємо, що очікувану вартість розраховано на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом виведення середньої вартості, на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Так, під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послу, направлення запитів комерційних пропозицій до компаній виробників та постачальників відповідних товарів/послуг. В свою чергу, запит цінових пропозицій –це документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Тож, Замовник скористався саме таким методом розрахунків очікуваної вартості та звернувся до компетентних у галузі розробки документації із землеустрою надавачів послуг, а саме: ТзОВ «Азимут плюс» (вих. №434 від 20.04.2021), Волинської філії ДП «Рівненський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (вих. №435 від 20.04.2021), ТзОВ «Терразем» (вих. № 436 від 20.04.2021) з проханням надати комерційні пропозиції на вказаний обсяг послуг.
На підставі отриманих від надавачів послуг комерційних пропозицій (ТзОВ «Азимут плюс» від 21.04.2021 № 025-21; Волинська філія ДП «Рівненський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» від 21.04.2021 № 60/1-11; ТзОВ «Терразем від 21.04.2021 № 068), Замовником була виведена середня вартість на послуги, що планувались надаватись відповідно до конкретних адміністративно-територіального одиниць (районів), що розташовані в межах Волинської області.
Крім того, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 замовник зобов’язаний оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Через відсутність власного веб-сайту, відповідне обґрунтування було розглянуто на засіданні тендерного комітету № 47 від 07.04.2021 та розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації, що міститься за посиланням: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-07-008887-b/