-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт спортивного майданчику Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області, розташований за адресою: Луганська обл., м.Попасна, вул.Чехова,7"
Завершена
7 668 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 344.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 344.75 UAH
Період уточнення:
18.04.2021 11:39 - 24.04.2021 00:00
Відповідь надана
Загальне питання
Номер:
4593351d210a4bf195706a64a98c971d
Дата опублікування:
22.04.2021 16:20
Опис:
Шановний Замовник !!! Ваша остання відповідь по акту Огляду НЕ має уточнення, і не збігається з тендерною документацією будь ласка внесіть їх
Для Подальшого розуміння складання акту/
Відповідь:
Через електронну систему закупівель 18.04.2021 року на закупівлю за номером UA-2021-04-18-000016-c та на виконання частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 №922-VIII, із змінами та доповненнями (далі – Закон), Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону, Уповноважена особа Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області повідомляє наступне. Відповідно до вимог, що вказані в тендерній документації, а саме: «акт огляду об’єкту у довільній формі» повідомляємо, що вищезазначена вимога не регламентує та не обмежує спосіб звернення до Замовника для проведення огляду об’єкта та підписання Акту про огляд та регламентується виключно частиною 1 статті 14 Закону. В тендерній документації чітко прописано уповноважену особу здійснювати зв’язок з учасниками. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
23.04.2021 10:02
Відповідь надана
Огляд
Номер:
a642aa34200140ad9d32a722e814e96d
Дата опублікування:
21.04.2021 17:06
Опис:
Шановні!!! Ваша відповідь - "Інструкцію по акту огляду не передбачено. УПОВНОВАЖЕНИЙ ВІД ПІДРЯДНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОВИНЕН ПРИЇХАТИ НА МІСЦЕ ДЕ БУДУТЬ ПРОХОДИТИ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ОГЛЯНУТИ ЙОГО, З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПОДАЛЬШОГО КОРИГУВАННЯ. ЗА БАЖАННЯМ ЗРОБИТИ ГЕОЛОГІЮ. АКТ ОГЛЯДУ НАДАЄТЬСЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ПІДПИСАНИЙ ЗАМОВНИКОМ." на от.....сь! Прописуйте Ваш ОЦЕЙ текст в Документації скажіть час коли могжа оглянути призвіще хто підпише акт. Інакше ми прийдемо оглядати опівночі!! Бажаємо Вашому уповноваженому працювати в цей час з печаткою інакше у разі якщо Вас там не буде все це буде задокументовано з відповідними Державними органами та розцінено, що Ви Шановний Замовник вчиняєте дії які створюють штучні перешкоди конкуренції у сфері публічних закупівель. Замовник зрозумійте відповідальність!!!!
Відповідь:
Через електронну систему закупівель 18.04.2021 року на закупівлю за номером UA-2021-04-18-000016-c та на виконання частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 №922-VIII, із змінами та доповненнями (далі – Закон), Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону, Тендерний комітет Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області повідомляє наступне. Відповідно до вимог, що вказані в Додатку №1 тендерної документації, а саме: «Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єкта за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення)». Вищезазначена вимога не регламентує та не обмежує спосіб звернення до Замовника для проведення огляду об’єкта та підписання Акту про огляд в період уточнення та регламентується виключно частиною 1 статті 14 Закону. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
22.04.2021 11:22
Відповідь надана
Усунення невідповідностей у тендерній документації.
Номер:
eaaaa296f6644573af8eec98546441f3
Дата опублікування:
21.04.2021 16:20
Опис:
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено: З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (Сфера сертифікації повинна включати зокрема але не виключно: організація будівництва житлових та нежитлових будівель та інших спеціалізованих будівельних робіт, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво.
- сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (Сфера сертифікації повинна включати зокрема але не виключно: організація будівництва житлових та нежитлових будівель та інших спеціалізованих будівельних робіт, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво.
- сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці». Вимоги та настанови щодо застосування, який підтверджує, що системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (Сфера сертифікації повинна включати зокрема але не виключно: організація будівництва житлових та нежитлових будівель та інших спеціалізованих будівельних робіт, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво.
Звертаємо увагу Замовника, що на даний час законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Оскільки дана вимога обмежує кількість учасників у закупівлі, вважаємо дискримінаційною вимогу надання учасником сертифікатів які не є обов`язковими, та вимагаємо виключити зі списку обов’язкових. Одночасно повідомляємо, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». У відповідності до Наказу 1064, який регулює сферу послуг, шо є предметом закупівлі, в якому відсутні посилання на ISO, на обовязкову їх наявність, або необхідність їх для надання робіт(виконання послуг). Такі дії можно тлумачити, як пряме умисне обмеження кола осіб, які можуть взяти участь. Зважаючи на те, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, просимо ВИКЛЮЧИТИ дану вимогу та привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідь:
Згідно розділу lV «Відкриті торги» ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз.
Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників, насамперед тих, що виконують роботи з підвищеною небезпекою. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. Сьогодні виробничі компанії прагнуть, з одного боку, зменшити витрати, пов'язані з охороною здоров'я та безпекою праці, з іншого боку — підвищити безпеку виробництва, ефективно керуючи пов'язаними з ним ризиками для людини, і одночасно поліпшити корпоративний імідж. З цією метою, підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019. Отже, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний сертифікат міжнародного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 45001:2019 не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
22.04.2021 11:23
Відповідь надана
Огляд обьєкту
Номер:
c36b7fab65b54c5e990b300f0015b8f4
Дата опублікування:
20.04.2021 13:07
Опис:
Замовник дайте інструкцію як оглянути обьєкт!
Відповідь:
Інструкцію по акту огляду не передбачено. УПОВНОВАЖЕНИЙ ВІД ПІДРЯДНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОВИНЕН ПРИЇХАТИ НА МІСЦЕ ДЕ БУДУТЬ ПРОХОДИТИ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ОГЛЯНУТИ ЙОГО, З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПОДАЛЬШОГО КОРИГУВАННЯ. ЗА БАЖАННЯМ ЗРОБИТИ ГЕОЛОГІЮ. АКТ ОГЛЯДУ НАДАЄТЬСЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ПІДПИСАНИЙ ЗАМОВНИКОМ.
Дата відповіді:
21.04.2021 16:41
Відповідь надана
Щодо огляду обьєкту
Номер:
32c1c4cbd02e40078611d590d29753f0
Дата опублікування:
19.04.2021 16:44
Опис:
Відповідно до частини 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Термін, «авторизований електронний майданчик», наведений в п. 1 частині першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» пояснює, що «авторизований електронний майданчик» - є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Відповідно до частини 1 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Частина 8 статті 12 зазначеного Закону передбачає те, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тобто, вся інформація, якою обмінюються Замовник з Учасниками під час процедури закупівлі, повинна бути оприлюднена в електронній системі закупівель та мати вільний доступ, який здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Поряд з цим, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Відповідно до вимог тендерної документації вимагається «акт огляду об’єкту у довільній формі».
Нам не зрозуміло, яку інформацію ми повинні отримати від процедури огляду об’єкту. Вимоги статті 22 і 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» зобов’язують Замовника скласти тендерну документацію та вимоги до предмету закупівлі з описом усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Вважаємо, що своїми діями Замовник навмисно бажає обмежити коло учасників, встановлюючи необґрунтовані та дискримінаційні вимоги за допомогою документації, з подальшою метою виявлення потенційних Учасників задля аналізу «свій & чужий».
Тендерна документація не містить чіткої процедури, як звернутися до Замовника оглянути та отримати акт огляду об’єкту публічно через авторизовані електронні майданчики.
Поряд з цим, до моменту розкриття тендерних пропозицій обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників та їх конфіденційність.
Огляд об’єкту уповноваженими особами Учасника потребує розкриття перед Замовником інформації про найменування Учасника, тим самим порушується вимога конфіденційності до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Вимоги тендерної документації порушують принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Окрім цього відповідно до статті 19 Конституції України: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Просимо Вас привести вимоги тендерної документації до законодавчих норм, а саме: узгодити відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» процедуру звернення, обстеження та отримання акту огляду об’єкту Учасниками торгів.
Аргументи даного тексту просимо взяти до відома під час здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель громадськими організаціями та органом державного фінансового контролю.
Відповідь:
Уповноважена особа Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області, інформує, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію учбового закладу.
Дата відповіді:
20.04.2021 12:33
Відповідь надана
Технічні характеристики будівельних матеріалів
Номер:
dbae139229ed46a58bd672c17ac79a0a
Дата опублікування:
19.04.2021 10:34
Опис:
Для достовірності технічного розрахунку, просимо Вас надати інформацію щодо технічних характеристик будівельних матеріалів які будуть залучені у будівництві. Або надати без цифр підсумкову відомість ресурсів.
Відповідь:
Підсумкова відомість ресурсів додана до тендерної документації
Дата відповіді:
19.04.2021 15:16