-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт спортивного майданчику Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області, розташований за адресою: Луганська обл., м.Попасна, вул.Чехова,7"
Завершена
7 668 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 344.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 344.75 UAH
Номер:
c13ffbeb4f15475db0204641a96172f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2021 00:00
Період моніторингу:
08.06.2021 16:34 - 02.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
08.06.2021 251
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.06.2021 № 251
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-04-18-000016-c 18.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Донмегастрой» установлено порушення вимог пунктів 3 частини першої статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності правильності заповнення форм документів, вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 6 частини 8 статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору від 21.05.2021 № КР-1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (зі змінами) (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Попаснянської загальноосвітньої школи I-III ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Донмегастрой» (далі – ТОВ «БК «Донмегастрой»), протокол щодо визначення переможця рішенням уповноваженої особи від 07.05.2021 № 3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.05.2021 № КР-1, додаткову угоду від 01.06.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 01.06.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22.05.2021.
Моніторингом встановлено що за результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «БК «Донмегастрой» (протокол розгляду тендерної пропозиції від 07.05.2021 №3) з остаточною ціновою пропозицією в сумі 6 999 990,00 гривень.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в тендерній документації (пункт 3.4 розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922, яким визначено, що тендерна документація повинна містити відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також встановлено, що вимогами п. 3.5 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено надання переможцем процедури закупівлі довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (07.05.2021). Проте, ТОВ «БК «Донмегастрой», як переможець процедури закупівлі надав довідку видану Департаментом інформатизації МВС України станом на 22.04.2021, тобто раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги п. 3.5 розділу 3 тендерної документації.
Крім того встановлено, що вимогами пп. 5.7 п. 5 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено надання переможцем торгів довідки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та яка видана контролюючим органом, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС (11.05.2021). Проте, ТОВ «БК «Донмегастрой», як переможець процедури закупівлі надав довідку видану ГУ ДПС у Донецькій області від 06.05.2021, тобто раніше оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС, чим не дотримано вимоги пп. 5.7 п. 3 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до пунктів 3 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Проте, на порушення вимог пунктів 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «БК «Донмегастрой» та уклав з ним договір від 21.05.2021 № КР-1, на загальну суму 6 999 900,00 гривень.
Крім того за результатами моніторингу установлено, що Замовником у електронній системі закупівель оприлюдненно повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке не містить інформацію щодо наявності номеру телефону учасника, чим порушено вимоги пункту 6, частини восьмої статті 41 Закону, яким передбачено місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону,
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Донмегастрой» установлено порушення вимог пунктів 3 частини першої статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності правильності заповнення форм документів, вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 6 частини 8 статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
10.06.2021 16:14 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2021 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно ненадання довідку видану Департаментом інформатизації МВС України.
Відповідно до п. 3.5 розділу 3 тендерної документації, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.
Учасником ТОВ «БК «Донмегастрой», як переможцем процедури закупівлі, через систему електронних закупівель була надана довідка видана Департаментом інформатизації МВС України станом на 22.04.2021, а 13.05.2021 ТОВ «Донмегастрой» нарочно надав електронну довідку на електронному носії Департаменту інформатизації МВС України станом на13.05.2021.
Таким чином, з боку переможця ТОВ «БК «Донмегастрой» не було допущено порушень.
Стосовно надання довідки Державної фіскальної служби України.
Відповідно до п.п. 5.7. п. 5 розділу 3 тендерної документації, у випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Зазначений пункт стосується тільки тих учасників, які мають заборгованість із сплати податків.
Оскільки ТОВ «БК «Донмегастрой» не має заборгованості із сплати податків, то на нього на розповсюджується вимоги зазначеного пункту, внаслідок цього, з боку ТОВ «БК «Донмегастрой» відсутнє порушення.
Стосовно наявності номеру телефону учасника.
01.06.2021 було оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідно до якої, вносились зміни до реквізитів саме Замовника, із чого можна зробити висновок, що інформація про учасника не змінювалась, внаслідок чого, у Замовника були відсутні підстави для зазначення телефону учасника.
Таким чином, Замовник правомірно визначив переможця відкритих торгів по закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчику Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області, розташований за адресою: Луганська обл., м. Попасна, вул. Чехова,7».
Дата публікації звіту:
14.06.2021 18:45