• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт спортивного майданчику Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області, розташований за адресою: Луганська обл., м.Попасна, вул.Чехова,7"

Завершена

7 668 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 344.75 UAH
Період оскарження: 18.04.2021 11:39 - 30.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування рішення уповноваженої особи

Номер: b93f761de2424b85bdf09d8e84b6d9e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-18-000016-c.b1
Назва: Вимога на скасування рішення уповноваженої особи
Вимога:
Уповноваженій особі Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Попаснянської районної ради Луганської області ВИМОГА про скасуваня протоколу № 3 від 07.05.2021р. «Про визнання ТОВ «Будiвельна компанiя "ДОНМЕГАСТРОЙ"» переможцем закупівлі, та намір укласти договір.» При розгляді пропозиції ТОВ «Будiвельна компанiя "ДОНМЕГАСТРОЙ" в ній були виявлені наступні недоліки: 1. В довідці Вих №123 від 26.04.202l p. що до наявності матеріальної бази відсутні машини вказані в підсумковій відомості ресурсів: а саме «Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т», власний; «Автогідропідіймачі, висота підйому 28 м» (для вказаної в листі «Автовишка, ГАЗ 3309» вказано тільки модель шасі, а тип підіймача відсутній. На шасі ГАЗ 3309 встановлюються тільки підіймачі 18 і 22 метри); «Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л»; «Віброущільнювачі (віброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг» (в листі вказана електрична віброплита). Відсутність машин не дає змоги виконати роботи за технологією прорахованій в «Договірній ціні». 2. В довідці Вих №102 від 22.04.202l p. відсутні працівники робочих спеціальностей, не зрозуміло хто буде виконувати будівельні роботи. В наданій довідці 1 ДФ 43 людини відробило по цивільно-правовим договорам від 11 до 30 днів, так зміна працівників негативно впливає на якість робіт. На протоколах перевірки знань відсутні підписи членів комісії. 3. В наведених аналогічних договорах відсутній досвід виконання робіт по заливанню бетонних армованих основ, укладанню безшовних покриттів з резинової крихти, встановлення металевих огорож, монтажу спортивного обладнання, виконання поверхневого водовідводу. 4. В довідці Вих №111 від 22.04.202l p «шодо вiдповiдностi необхiдним технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупівлі» говориться про відповідність тендерної пропозиції завданню замовника та наводиться підсумкова відомість ресурсів, яка не співпадає з підсумковою відомістю ресурсів до договірної ціни (файл 25. Кошторисні розрахунки.pdf). В завданні підсумкова відомість ресурсів 230 позицій, в Договірній ціні 116 позицій. 5. В листі Вих №124 від 29.04.202l p зазначений код ДК 021:2015:45453000-7 -Капiтальний ремонт i реставрацiя) на сайті Прозорро ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. 6. В листі Вих №118 від 26.04.202l p в проекті договору не заповнені додатки 1-3, а саме Договірна ціна, календарний графік, графік фінансування. Відсутні підписи и печатка підрядника на доворі. 7. Згідно тендерного завдання «Вартість робіт по об’єкту визначається на підставі динамічної договірної ціни.» Підрядник навів «ТВЕРДУ ДОГОВІРНУ ЦІНУ». 8. В кошторисних розрахунках відсутні підписи «керівник генпідрядної організації», «склав», «перевірив». Документи оформлені не належним чином. 9. Розрахунок договірної ціни виконаний з урахуванням кошторисної заробітної плати 9954,78 грн., хоча підрядником наведений розрахунок кошторисної заробітної плати в сумі 11860,61 грн. (стор 79 файлу 25. Кошторисні розрахунки.pdf). 10. В довідці «Наявнысть обладнання та МТБ.pdf» відсутній автомобіль ЗІЛ 133Г1 врахований в кошторисі при перевезенні збірного залізобетону. 11. В підсумковій відомості ресурсів наведеній в тендерній документації Ворота для мини футболу, Минитрибуни, Стiйки волейбольні з сіткою, Лавка, Щіт 1800х1050 із кольцом та сіткою (заводське виготовлення), Спортивно розважальне обладнання «Компания Мирта» враховані як устаткування, підрядник врахував їх як матеріали. 12. Замість вказаного в завданні для бетонування площадки бетону «Сумiшi бетоннi готовi важкi, клас бетону В25 [М350]» підрядником враховані «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм» в 3 рази менший по міцності. 13. Замінено багато матеріалів без надання порівняння, що еквівалент не гірше того що вимагав замовник в тендерній документаії: поз. 27 ИВР Фарба (по ціні 1476,6 грн за кг без вказування марки і виробника), поз. 34 ИВР Сітка (не вказаний ні виробник, ні матеріал, ні діаметр прута, ні розмір чарунки), поз. 49 ИВР клеюча суміш, поз. 102 ИВР Опори освітлення, поз. 107 ИВР світильник, поз. 109 ИВР Праймер та інші. 14. Матеріал поз. 45 ИВР «Лицьовий шар» відсутній в тендерному завданні. (Замовнику пропонують матеріал який він не вимагав на суму 287 тис грн.) 15. Не надано - розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів (Не виконані вимоги Додатку 10 до ТД) 16. За умовами тендерної документації п 3.1 «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.» Учасником на пропозицію накладений удосконалений цифровий підпис. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом. Аналогіні розяснення на сайті Антимонопольного комітету України - https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR2EyYRGh_h9NhE9kAcYRaQDVKz6ooAeEZnHAvc2ACBxmPXv36hb-znKWXI Враховуючи наведене вище просимо Вас скасувати протокол № 3 від 07.05.2021р. «Про визнання ТОВ «Будiвельна компанiя "ДОНМЕГАСТРОЙ"» переможцем закупівлі, та намір укласти договір.» та відхилити пропозицію ТОВ «Будiвельна компанiя "ДОНМЕГАСТРОЙ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вимогу про скасування протоколу № 3 від 07.05.2021р. «Про визнання ТОВ «Будiвельна компанiя "ДОНМЕГАСТРОЙ"» переможцем закупівлі, та намір укласти договір.» Звертаємо Вашу увагу, що у наявності на підприємстві (власні та орендовані) машини та механізми, будівельне обладнання та інструменти необхідні для будівництва об’єкту по своїм технічним параметрам, технічному стану та кількості відповідають заявленим в підсумкової відомості ресурсів та дозволяють виконати всі обсяги БМР. В Тендерній пропозиції враховані усі обсяги робот, в кількості та якості згідно Технічного завдання (104 поз. див. дефектні акти к локальним кошторисам файл №25 Кошторисні розрахунки pdf.) та матеріальні ресурси і обладнання згідно Робочого проекту з урахуванням матеріальних ресурсів рекомендованих у підсумковій відомості ресурсів до ЗКР або аналогів відповідних по технічним характеристикам та якості, та відповідних Робочому проекту, ДБН та ДСТУ. Щодо відсутності підписів членів комісії, витяг - це засвідчена копія частини тексту службового документа. Аналогічні визначення містяться і у Національному стандарті України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженому наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. №97 (далі ― ДСТУ 2732:2004), в якому також містяться й деякі інші відповідні визначення: Відповідно до п. 12 наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» витяг зі службового документа виготовляється, якщо немає необхідності виготовляти копію. Витяг оформлюється на загальному бланку установи із дотриманням таких вимог: у назві виду документа зазначається: «витяг з наказу», «витяг з протоколу»; відтворюється повністю вступна частина (якщо вона є) службового документа; з основної частини тексту документа виписується той пункт, інформація якого необхідна; відтворюється реквізит «Підпис» (без особистого підпису); проставляються відмітка про засвідчення копії та відбиток печатки служби діловодства. Витяги з протоколів засвідчує секретар, який складає протоколи і здійснює їх зберігання, з наказів - керівник служби діловодства (кадрової служби) або посадова особа, яка відповідає за їх зберігання. Надані учасником витяги із протоколів № 24- 2021 відповідають критеріям, які передбачені для витягів. Щодо досвіду робот, ТОВ «БК «ДОНМЕГАСТРОЙ» - виконує аналогічні роботи згідно предмета закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи. Згідно з роз’ясненнями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке опубліковано на офіційному сайті https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&lang=uk-UA, Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну “аналогічний договір” При цьому за кодом ДК 021:2015 співпадіння початкових цифр між наданим аналогічним договором Учасника (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та предметом закупівлі (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) становить чотири цифри, що свідчить про достатню аналогічність. Визначення коду закупівлі - рішення Замовника. При визначенні предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри). У самому визначенні робіт є досить чіткий перелік, що саме можна вважати роботами. Перше і найголовніше - капітальний ремонт. Що є саме капітальним ремонтом, а не поточним, можна зрозуміти з визначень, що наведені в ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Окрім того, роботою є технічне переоснащення будинків, наприклад, реставрація тощо. Це термінологія (правила), за якими визначається, чи відноситься тип робіт до поточного чи до капітального ремонту. Щодо «твердої договірної ціни» - Відповідно до п. 3.15. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», договірна ціна Кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами(замовником та підрядником)та обумовлена у договорі підряду Пунктом 3.16 вищезазначеного ДСТУ передбачено, що приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) це договірна ціна, визначена як приблизний кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору підряду Твердий кошторис (тверда договірна ціна), як вбачається із змісту пункту 3.17, договірна ціна, визначена як твердий кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Із чого можна зробити висновок, що єдиною відмінністю між твердим та динамічним кошторисами є можливість (неможливість) коригувати договірну ціну, і це жодним чином не впливає на вартість пропозиції. Відповідно до ДСТУ – Б.В.2.7-43-96 «Бетон важкий. Технічні умови» марка бетону В 7,5 [М100] має міцність 98,2 кгс/см2 , що є достатнім для використання бетону в якості бетонної підготовки під покриття футбольного поля. Улаштування захисного шару учасник пропонує нанесення захисного покриття Лицьовий шар ННК-3207), нанесення розмітки фарбою. Вартість захисного покриття врахована у Тендерної пропозиції окремою позицією. Наданий проект договору учасника ТОВ «БК «ДОНМЕГАСТРОЙ» не відрізняється від змісту тендерної пропозиції та взагалі підписаний директором підприємства та завірений мокрою печаткою, що надає пряму згоду з умовами договору замовника. Спортивне обладнання учасник пропонує тільки полосу припинення (обладнання), а інше від постачальника ТМ «Спорт Світ» (спортивний інвентар). Своєму призначенню та Робочому проекту воно відповідає проходить по позиції БМР (РН20-12-1). А шифр найменування на ціну пропозиції не впливає. Згідно рекомендацій Мінрегіонбуду, заробітна плата при розрахунку Договорної ціни прийнята середньо регіональна, так як разрахункова заробітна плата по підприємству її перевищує . У пункті 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України "Про електронні довірчі послуги" щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Із чого можна зробити висновок, що приватний бізнес (суб’єкти господарювання приватної форми власності) має право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Таким чином, з 05 березня 2022 року приватні суб’єкти господарювання зобов’язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Статус вимоги: Відхилено