• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень другого та третього (частково) поверху гуртожитку дівчат, ЗНЗ "Київський спортивний ліцей-інтернат"м.Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46.

Торги не відбулися

7 595 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 90 000.00 UAH
Період уточнення: 17.03.2021 10:32 - 22.03.2021 23:00
Відповідь надана

Щодо змін до документації

Номер: 3fdc82fc0efa4f9e8d4bea0001f6abeb
Дата опублікування: 22.03.2021 12:57
Опис: Шановний Замовник. З огляду на Ваші відповіді складається субєктивне враження щодо шаблонності. Будь ласка уважно читайте запитання, вникайте в суть цих питань. та дійте згідно законодавства. Коли такі будуть внесені зміни?
Відповідь: Зміни ТАКІ будуть внесені. Суб'єктивне враження та оціночне судження потенційного Учасника не є критерієм визначення "шаблонність". Уважне вивчення положень Закону та вникнення в їх сутність Учасником спрощує його комунікацію з Замовником. Зміни до тендерної документації (у разі наявності) будуть розміщені протягом одного дня з дня прийняття рішення тендерним комітетом КСЛІ про їх внесення. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Зміни будуть внесені таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Дата відповіді: 22.03.2021 17:33
Відповідь надана

Щодо закупвлі

Номер: 4cae3be6c4bf4727a1b96c5cd84f03ce
Дата опублікування: 22.03.2021 11:55
Опис: Коли будуть внесені зміни до документації????
Відповідь: Зміни до тендерної документації (у разі наявності) будуть розміщені протягом одного дня з дня прийняття рішення тендерним комітетом КСЛІ про їх внесення. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Зміни будуть внесені таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Дата відповіді: 22.03.2021 17:20
Відповідь надана

Запитання щодо наявності ліцензії

Номер: cd88c796398740698635dd1b6f519759
Дата опублікування: 19.03.2021 12:11
Опис: Згідно статті 7 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон № 222), п.9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Прошу Вас надати підтвердження щодо класу наслідків
Відповідь: Підтверджуємо, що об'єкт за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. Крім того, як доповнення-відповідь до попереднього запитання, повідомляємо що спеціаліст з технічного нагляду/організація, що здійснює технічний нагляд, визначається та проплачується Замовником.
Дата відповіді: 22.03.2021 17:07
Відповідь надана

Технічний нагляд, терміни виконання робіт

Номер: 7b5d5add2fb4464bbf4df1ffeb6e25eb
Дата опублікування: 19.03.2021 11:01
Опис: Чи враховувати при підготовці кошторисної документації кошти на здійснення технічного нагляду ? Уточніть будь ласка терміни виконання робіт, оскільки, в тендерній документації вказано (25.08.2021 р.),на сайті закупівель (13.04.-31.12.2021 р.).
Відповідь: Терміни виконання передбачених до Закупівлі робіт встановлено до 25.08.2021 року. Орієнтовно, термін дії Договору – з 13.04 2021 р. по 31.12.2021 р.
Дата відповіді: 22.03.2021 14:56
Відповідь надана

Питання стосовано локдауну

Номер: e9402faa221749b5bfdd5e1b53731819
Дата опублікування: 19.03.2021 10:56
Опис: З 20 березня у столиці запроваджують суворий карантин.У звязук з чим питання щодо можливості провести огляд обєкту з метою підписання актів огляду. чи є яка інформація ?
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 19.03.2021 11:39
Відповідь надана

Щодо дати відгуку

Номер: 8f3bde920fe74698a3dedfa07c5ecea8
Дата опублікування: 19.03.2021 10:52
Опис: Дуже добре, що нарешті Замовник навчився так добре відповідати про все, та конкретно не на питання. Суть питання в тому, що саме відгук, що датований не раніше дати оголошення цієї закупівлі обмежує права учасника, так як в період локдауна державні підприємства йдуть на карантин. Тому наполягаємо на внесенні змін до документації, а саме видаленні цієї умови щодо дати відгуку.
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 19.03.2021 11:38
Відповідь надана

Щодо відгуку

Номер: 4bc0e3a4f5024caaaa0e783c0ef6aefe
Дата опублікування: 18.03.2021 13:21
Опис: Основною причиною оскарження умов тендерної документації є саме вільне трактування і перефразування замовником кваліфікаційних критеріїв та визначення такого переліку документів на підтвердження відповідності їм учасників, який обмежує конкуренцію та унеможливлює участь деяких суб’єктів господарювання у процедурі закупівлі. За таких умов, виконання пункту лист-відгук від Замовника, зазначеного у довідці про виконання аналогічного договору, датованого не раніше дати оголошення цієї закупівлі, містить інформацію про необхідний обсяг, період тощо, що є неможливим для більшості учасників. Фактично, замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання вказаного обсягу та видів робіт, проте виконував їх в рамках різних договорів. З огляду на вищесказане вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Замовник, з метою недопущення порушення принципів здійснення закупівель, зокрема, рівного ставлення до учасників, не обмежує право будь-якого учасника прийняти участь в процедурі закупівлі. Враховуючи, що звернення за роз’ясненнями обґрунтоване суб'єктивним та оціночним припущення щодо можливих учасників, а не змісту тендерної документації, роз’яснення щодо тендерної документації не надаються.
Дата відповіді: 19.03.2021 10:04
Відповідь надана

Дискримінаціна вимога

Номер: 4afaad26de184e4984504737d34c2bb6
Дата опублікування: 18.03.2021 13:19
Опис: Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги Додатку №3: учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - акт огляду місця виконання робіт. Акт огляду місця виконання робіт має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника* та Учасника, а також містити найменування Учасника та процедури закупівлі. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 19.03.2021 11:37
Відповідь надана

Чесність та прозорість в закупівлях

Номер: 0926fbf16e6443d682976dafc41a453e
Дата опублікування: 17.03.2021 17:26
Опис: Є одне суб'єктивне та оціночне припущення, що на тендер прийдуть 3-5 фірм і переможе РЕМ БУД КОМФОРТ.
Відповідь: Замовник, з метою недопущення порушення принципів здійснення закупівель, зокрема, рівного ставлення до учасників, не обмежує право будь-якого учасника прийняти участь в процедурі закупівлі. Враховуючи, що звернення за роз’ясненнями обґрунтоване суб'єктивним та оціночним припущення щодо можливих учасників, а не змісту тендерної документації, роз’яснення щодо тендерної документації не надаються.
Дата відповіді: 19.03.2021 11:35