-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень другого та третього (частково) поверху гуртожитку дівчат, ЗНЗ "Київський спортивний ліцей-інтернат"м.Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46.
Торги не відбулися
7 595 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 90 000.00 UAH
Номер:
d2ef91cdaa064d4a8b14e79451e1c1f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 10:56 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-03-17-003308-c 17.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Технобудсервіс 2006» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку визначених статтею 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель загальноосвітнього навчального закладу «Київський спортивний ліцей-інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.03.2021 № 7, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-будівельна компанія Воля» (далі – ТОВ «Виробничо-будівельна компанія Воля»), товариства з обмеженою відповідальністю «Діар» (далі – ТОВ «Діар»), товариства з обмеженою відповідальністю «БК БУДЛАЙТ» (далі – ТОВ «БК БУДЛАЙТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІБК ЕНЕРГТЕХБУД» (далі – ТОВ «ІБК ЕНЕРГОТЕХБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Технобудсервіс 2006» (далі – ТОВ «Технобудсервіс 2006»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів
від 08.04.2021 № 14-1, від 09.04.2021 № 14-2, від 12.04.2021 № 14-3, від 13.04.2021 № 14-4, від 16.04.2021 № 14-5-2, протоколи засідання тендерного комітету Замовника про відхилення переможця відкритих торгів від 08.04.2021 № 3-1, від 09.04.2021 № 3-2, від 12.04.2021 № 3-3, від 13.04.2021 № 3-4, протокол засідання тендерного комітету Замовника з визначення переможця відкритих торгів 16.04.2021 № 14-1, розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2020 № б/н, від 29.01.2021 б/н, від 29.01.2021 б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.04.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «Технобудсервіс 2006» відсутній кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Під час моніторингу встановлено, що на порушенням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Технобудсервіс 2006» оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Технобудсервіс 2006».
Крім цього відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, надання довідки (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В довідці має бути зазначено інформацію про наявність щонайменше наступних працівників: інженера або головного інженера, виконавця робіт, електрика не нижче 4 розряду (групи з електробезпеки), інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (кошторисника). Документи, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, або цивільно-правові договори тощо. Посвідчення електрика не нижче 4 розряду (групи з електробезпеки), інформація про якого зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Кваліфікаційний сертифікат або посвідчення про підвищення кваліфікації на інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (кошторисника), інформація про якого зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «Технобудсервіс 2006» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 31.03.2021 № 147 (далі – Довідка) в якій відсутня інформація щодо електрика не нижче 4 розряду (групи з електробезпеки) та відсутнє посвідчення електрика не нижче 4 розряду (групи з електробезпеки), чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, учасник ТОВ «Технобудсервіс 2006» в Довідці зазначив інженера з проектно-кошторисної роботи Шаповала Сергія Володимировича. Водночас, кваліфікаційний сертифікат або посвідчення про підвищення кваліфікації на інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (кошторисника), інформація про якого зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Технобудсервіс 2006» відсутній, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Також у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Технобудсервіс 2006» відсутні документи, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та працівниками, зазначеними у Довідці щодо працівників: Гнипа Олена Вікторівна, Кобчик Олександр Михайлович, Шевчук Ігор Миколайович, Удовіка Олег Олександрович, Опанасенко Василь Івановіч, Колодяжний Павло Анатолійович, Фома Дмитро Володимирвич, Хворостяний Сергій Михайлович, Прокопенко Петро Петрович, Хільчук Інна Володимирівна, Новак Анатолій Іванович, Куліш Людмила Миколаївна, Хоця Наталія Борисівна, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема розрахунки, без орієнтовного календарного графіку виконання робіт, мають бути додатково надані учасником у вигляді ІМД моделі (файл формату «*.imd»).
На підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник ТОВ «Технобудсервіс 2006» у складі своєї тендерної пропозиції розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді ІМД моделі (файл формату *.imd») не надав, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником згоди з проектом договору, що викладений в Додатку 4 до тендерної документації.
У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Технобудсервіс 2006» надав підписаний проект договору, що викладений в Додатку 4, без додатків до договору, які є невід’ємною частиною проекту договору. Також учасник ТОВ «Технобудсервіс 2006» не надав згоду з проектом договору, чим не дотримано вимоги до пункту 1 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Технобудсервіс 2006» як таку, що не відповідає: кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, технічним умовам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та 16.04.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
23.04.2021 17:20 - 13.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2021 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення усунуті. Тендерна пропозиція Учасника, ТОВ "ТЕХНОБУДСЕРВІС", рішенням тендерного комітету КСЛІ відхилена. Інформація про відхилення розміщена на електронному майданчику Закупівлі.
Дата публікації звіту:
02.06.2021 20:21
Запити/Пояснення
Номер:
011c83556b5f4111a5ded2b4e1a8721f
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2021 18:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
робіт з капітального ремонту приміщень другого та третього (частково) поверху гуртожитку дівчат, ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» м.Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-003308-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7aa8915c545b4892a5853cb2dd6d2b0a
Назва:
Відповідь на Запит.
Дата опублікування:
13.04.2021 15:18
Опис:
ЗНЗ "Київський спортивний ліцей-інтернат", з приводу розміщеного на електронному майданчику Закупівель Запиту Державної аудиторської служби України, може пояснити наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначенню його очікуваної вартості.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось працівниками ліцею на підставі складеного ними Дефектного акту. Розрахунок очікуваної вартості запланованого капітального ремонту здійснювався на підставі інформації з Дефектного акту, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, з використанням кошторисної програми АВК- 5 та становить 7 595 700,00 грн. Розмір бюджетного призначення (кошторис на 2021 рік, КЕКВ 3110) становить 7 595 700,00 грн.
Щодо додаткового розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року, а саме пунктів 1 та 4 статті 10, які не містять прямої вимоги щодо додаткового оприлюднення замовником інформації про закупівлю на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, ЗНЗ "Київський спортивний ліцей-інтернат" таку інформацію на зазначених сайтах не оприлюднював.
Номер:
81fcb7b0bade442e988d18f05c0bb8ea
Назва:
Відповідь на Запит.
Дата опублікування:
30.04.2021 10:17
Опис:
ЗНЗ КСЛІ взяв до уваги зауваження Державної аудиторської служби України щодо виявлених порушень та зобов’язується здійснити заходи по усунення виявлених порушень.
Проте, дотримання визначених Законом термінів (п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку) для вжиття необхідних зі сторони нашого закладу заходів, в зв'язку з неможливістю вносити зміни до Закупівлі під час розгляду Скарг по Закупівлі (процедура заблокована), не є можливим.
Після розгляду Скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та розблокування Закупівлі ЗНЗ КСЛІ здійснить необхідні заходи по усуненню виявлених Державною аудиторською службою України порушень.