Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”)
У відповідності до порядку визначення предмету закупівлі замовник визначає предмет закупівлі з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 7800,00 грн.
Подання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Деталі щодо подання забезпечення тендерної пропозиції наведено в окремих пунктах тендерної документації.
Завершена
1 945 114.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 725.57 UAH
Період уточнення:24.02.2021 15:16 - 02.03.2021 00:00
Відповідь надана
Витрата ппс
Номер:2f0b620a184d442db67ab312353f141d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:25.02.2021 10:30
Опис:В техзавданні на 2 м3 роботи враховано 2 м2 пінополістиролу. Відкоригуйте
Відповідь:Шановні учасники, дякуємо за зауваження. До тенхічного завдання будуть внесені зміни.
Дата відповіді:26.02.2021 11:02
Відповідь надана
Техзавдвння
Номер:06f71520491341c5808ca950098ede84
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:25.02.2021 10:07
Опис:В технічному завданні передбачено обрамування прорізів панелями 247,84 м2, а фасадних касет під нього враховано 6,006672 м2.
Поясніть, або відкоригуйте.
Відповідь:Шановні учасники! Обрамування прорізів панелями 247,84м2 передбачено металевими панелями і матеріал враховано в розцінці. Фасадні касети 6,006672м2 передбачено для Улаштування з листової сталi нащільників - торцева частина фасаду 24,78м.п. (24,78х0,24х1,01).
Дата відповіді:26.02.2021 11:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії.
Номер:5612a2202dcf4469a45dc4290c5bafd3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:24.02.2021 18:57
Опис:1. Для підтвердженя досвіду виконання аналогічних робіт, необхідно надати підтвердження 1000 м2 утеплення фасадів. Чи правильно ми розуміємо, що 1000 м2 утеплення може бути виконана сумарно в межах декількох договорів?
2. Для підтвердження загального досвіду ( не менше 4 років) не передбачено подання будь-яких документів. Подання фінансової звітності за 2016 достатньо для підтвкрдження даного параметра, чи потрібно надати ще якісь документи?
Відповідь:Шановні учасники! У відповідності до вимог тендерної документації учасники повинні мати досвід виконання аналогічного договору за яким виконувалися 1000 м2 утеплення фасаду в межах одного договору. У вас може бути декілька аналогічних договорів які виконувалися, і в кожному з них має бути не менше 1000 м2 утеплення фасадів. Для підтвердження загального досвіду (не менше 4 років) не передбачено подання будь-яких документів. Даний критерій підтверджується поданням документів фінансової звітності, яка подається за останні 4 роки (у кожному році має бути підтвердження обсягу річного доходу у розмірі не менше 100% ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Мається на увазі 2020, 2019, 2018 та 2017 роки.
Дата відповіді:26.02.2021 10:55
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:6276ea0831c24334b0205b9441191e63
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:24.02.2021 18:47
Опис:Добрий день.
Відповідь:Шановні учасники! Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.