• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”)

У відповідності до порядку визначення предмету закупівлі замовник визначає предмет закупівлі з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 7800,00 грн. Подання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Деталі щодо подання забезпечення тендерної пропозиції наведено в окремих пунктах тендерної документації.

Завершена

1 945 114.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 725.57 UAH
Номер: f86e117a28674f36a0de65b5641e5d00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 26.03.2021 13:57 - 17.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.03.2021 № 131 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.03.2021 №131 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-02-24-010519-b 24.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, вимог частини шістнадцятої статті 29 та частини дев'ятої статті 26 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Тимчук Н.В. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, в тому числі заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.02.2021 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДОПТТОРГ», фізичної особи підприємця Тимчук Наталії Вікторівни (далі – ФОП Тимчук Н.В.), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 17.03.2021 № 5К, від 18.03.2021 № 6К, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.3.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно додатку 7 тендерної документації. При цьому під аналогічним розуміється договір в межах якого виконувалися наступні види робіт: утеплення фасадів будь-яким методом в кількості не менше 1000 метрів квадратних робіт з утеплення фасаду за нормами ДБН В.2.6-31:2016 та ДБН В.2.6-33:2018 (ДБН В.2.6-33:2008). Також, згідно з підпунктом 5.3.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати завірені копії підтверджуючих документів (договір, актів виконаних робіт) щодо кожного аналогічного договору у разі якщо їх більше одного. На виконання зазначених вимог тендерної документації учасник торгів ФОП Тимчук Н.В., якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції надав довідку від 05.03.2021 № 10, в якій вказав про виконання двох договорів з капітального ремонту будівель від 04.07.2018 № 59 та від 21.03.2019 № 9, копії зазначених договорів та акти виконаних робіт. При цьому, учасник надав копію договору від 04.07.2018 № 59 без додатків (додаток№1 – договірна ціна загальна, додаток №2 – договірна ціна на ліміт року, додаток №3 – календарний графік), які згідно розділу ХІІІ цього договору є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам підпункту 5.3.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Також установлено, що інший договір (договір від 21.03.2019 № 9) не є аналогічним у розумінні тендерної документації Замовника, оскільки в межах його виконання згідно інформації, зазначеної у довідці та актах виконаних робіт до цього договору, роботи з утеплення фасадів учасником не виконувались. Однак на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Тимчук Н.В. у зв’язку з його невідповідністю кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», визначив його переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ним. Крім того, Замовник не виявивши невідповідність в документах, наданих ФОП Тимчук Н.В. на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Період усунення порушень: 31.03.2021 10:54 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 10:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області замовником Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д.Косаренка м.Суми, Сумської області, вжитті заходи передбачені частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». 02 квітня 2021 року тендерним комітетом прийнято рішення відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 02.04.2021 12:01