Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”)
У відповідності до порядку визначення предмету закупівлі замовник визначає предмет закупівлі з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 7800,00 грн.
Подання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Деталі щодо подання забезпечення тендерної пропозиції наведено в окремих пунктах тендерної документації.
Завершена
1 945 114.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 725.57 UAH
Період оскарження:24.02.2021 15:16 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Сертифікат ISO
Номер:8bcd124f0b5d4a1ea1e881c9e4a32e98
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-24-010519-b.b2
Назва:Сертифікат ISO
Вимога:
Шановний замовник, вимагаючи сертифікат ISO 45001:2018, ви встановлюєте вимоги під конкретного учасника, який має бути визначений переможцем та обмежуєте коло потенційних учасників. А відповідно і виключаєте можливість економії коштів громади.
Дана сертифікація не передбачена жодним нормативним документом, як в будівництві так і в нормах з охорони праці.
Вимагаємо скасувати обов'язковість подання даного сертифікату.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.02.2021 14:27
Вирішення:Шановний учасники! Фінансування даного проекту відбувається за гранові кошти. Тому вимога наявності сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», зокрема є вимогою пов’язаною з тим що України взяла на себе зобов’язання в перспективі перейти на міжнародні та європейські стандарти по багатьох напрямах. Також, повідомляємо, що ви безперешкодно можете отримати такий сертифікат, якщо ваша діяльність відповідає системі менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:ec05ca45e6ad45ae90c90f6d4e3c7870
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-24-010519-b.a1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо Вас відкоригувати вимоги, які поставлені до кваліфікаційного критерію про досвід виконання аналогічних договорів в п.5.3.1, а саме:
- Учасник повинен мати відповідний досвід роботи: не менше 1 (одного) аналогічного договору протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю не менше 100% від вартості предмету закупівлі. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.
- утеплення фасадів будь-яким методом в кількості не менше 1000 метрів квадратних робіт з утеплення фасаду за нормами ДБН в.2.6-31:2016.
Замовник не може вимагати від учасників довідку про загальний досвід роботи в 4 роки, що являється прямою дискримінацією, адже закон про публічні закупівлі не передбачає обмеження до досвіду роботи. Також не зрозуміло чим аргументована потреба в аналогічному договорі із утепленням фасаду в кількості обов’язково не менше 1000 м2? Виконання аналогічних робіт по утепленню фасаду наприклад на 500 м2 буде виконаним не по таким же технологіям? Чи вимоги і гарантія на такий фасад не однакові? Знову ж, це являється дискримінаційною умовою. Теж саме і відноситься до вартості аналогічного договору. Учасник який виконав роботи по фасаду наприклад на 500 м2 згідно з вашими вимогами не може так же якісно виконати роботи і по утепленню 1000 м2? Обґрунтуйте законність такого критерію із посиланням на законодавчі акти, адже утеплення фасаду не відноситься до робіт спеціальних, до яких можна застосувати даний критерій!
Важаємо такі вимоги в тендерній документації дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а також ознайомитись з сучасною практикою АМКУ, для уникнення майбутніх скарг і вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.02.2021 12:23
Вирішення:Шановні учасники! До тендерної документації внесено зміни та з вимоги про досвід виконання аналогічного договору видалено речення «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.».
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів на 1000 м 3, дана вимога пов’язана з вимогою грантодавців та з тим, що строк для виконання робіт обмежений грантодавцями, всі роботи мають бути виконані до 31.05.2021, тому в учасників, які прийдуть на торги має бути досвід виконання великих проектів та спроможність виконання великого обсягу робіт. Таким підтвердження саме і є виконання великих об’ємів одним учасником за одним договором.
Дата прийняття скарги до розгляду:05.04.2021 12:30
Дата розгляду скарги:19.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:08.04.2021 09:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:22.04.2021 19:46
Дата виконання рішення Замовником:26.04.2021 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 –"Будівельні роботи та поточний ремонт").