-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
5 121 185.68
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 605.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 605.93 UAH
Період уточнення:
22.02.2021 11:10 - 15.03.2021 00:00
Відповідь надана
надати роз'яснення
Номер:
0822b3aa7c0c4893a16a3c3318bff8a0
Дата опублікування:
04.03.2021 17:01
Опис:
В Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати акт про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019 р..
Зазначений документ необхідно надати на складські приміщення, про які учасник надає інформацію у складі пропозиції?
Також, учасник повинен надати Копія договору про дезінфекції та дезінсекції, дератизації.
Зазначений документ необхідно надати на складські приміщення, про які учасник надає інформацію у складі пропозиції?
Відповідь:
Шановний учасник!
- Акт про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019 р. учасник повинен надати на складські приміщення, інформацію про які він надає у складі пропозиції;
- Копія договору про дезінфекції та дезінсекції, дератизації учасник повинен надати на складські примішення, інформацію про які він надає у складі пропозиції.
Дата відповіді:
09.03.2021 14:18
Відповідь надана
надати інформацію
Номер:
cb604a626e074e94b604fafbc298c571
Дата опублікування:
04.03.2021 15:55
Опис:
Пунктом 7 тендерної документації передбачено, що Учасник, зобов’язаний надати діючий договір, сканкопія якого додається учасником у складі тендерної пропозиції, із уповноваженою організацією на вивіз та наступну утилізацію сміття та продовольчих відходів, зі складських приміщень, якими він користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності або ж інший документ (інформаційний лист у довільній формі з посиланням на конкретний пункт договору оренди складських приміщень, згідно якого, учасник компенсує власнику приміщень вартість рахунків, що стосуються вивозу сміття).
А в додатку 2 передбачено, що учасник повинен надати Копію договору про вивезення сміття. Зазначені умови протирічать одна одній!!!
Так що ж все таки Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - зазначений вище інформаційний лист чи Копію договору про вивезення сміття?
Відповідь:
Шановний учасник! У тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
09.03.2021 14:16
Відповідь надана
Усунення невідповідностей
Номер:
4c7688c71e284257a3ba8b8f71bb777e
Дата опублікування:
25.02.2021 11:21
Опис:
відповідно до вимог додатку 2 ,а саме довідка в довільній формі,що підтверджує наявність працівників,.........Поясність якщо дана довідка в довільній формі навіщо Ви пропонуєте зразок № 2 довідки ,тим , більше в запропонованому зразку відсутнтя колонка про проходження флюрографії
Відповідь:
Шановний учасник, запропонований зразок № 2 містить рекомендаційний характер та не є обов’язковим. Учасник повинен надати інформацію у складі своєї тендерної пропозиції, яка відповідає всім вимогам Замовника заТендерною документацією.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:45
Відповідь надана
надати інформацію
Номер:
49be16af7a33427b9c52e5eea7baadd3
Дата опублікування:
24.02.2021 17:10
Опис:
Просимо надати інформацію, стосовно того, коли в останнє у вас було відключення електричної енергії та інше, що послуги надавалися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально запакованих з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви мали відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника, зі строком зберігання більше 1 місяця, пройшли відповідні лабораторні дослідження та були повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки?
Відповідь:
Шановний учасник, згідно п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», роз’яснення надаються відносно умов тендерної документації. Ваше питання не стосується безпосередньо умов тендерної документації.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:45
Відповідь надана
надати роз'яснення
Номер:
8f316dcc13b348c3b7c3873577a0f613
Дата опублікування:
24.02.2021 14:30
Опис:
У Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що Послуги їдалень або приготування їжі будуть здійснюватися виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку Комунального закладу освіти «Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді» за адресою установи, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально запакованих з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника, зі строком зберігання більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки.
Можливо ви мали на увазі речення "Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника, зі строком зберігання не більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки"?. Тому, що у запакованих готових страв з таким строком зберігання втрачаються всі споживчі властивості!!!!
Відповідь:
Шановний учасник, всі умови Тендерної документації, в тому числі технічні вимоги, прописані вірно у відповідності до вимог Замовника.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:45