• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

55510000-8 Послуги їдалень

Завершена

5 121 185.68 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 605.93 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 11:10 - 21.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішенн Замовника щодо відхилення

Номер: a364f192d2c14801942a3073732044c8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003906-b.a1
Назва: Оскарження рішенн Замовника щодо відхилення
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 22 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-22-003906-b за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 5 121 185,68 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Комунальний заклад освіти «Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді» (надалі – «Замовник»). 22 лютого 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію. А 16 березня 2021р. були опубліковані зміни до тендерної документації. Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 25.03.2021р. о 08:00 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. 25.03.2021р. після 08:00 тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» перейшла в стадію прекваліфікації. Крім нашої тендерної пропозиції, в статус прекваліфікації перейшли пропозиції наступних учасників: 1. ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна; 2. ТОВ «ЛІКЕА»; 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант-2010». Так, 30 березня 2021 року Замовником на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковане рішення, згідно з яким, тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» була дискваліфікована з наступних підстав:  1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні «Протоколи випробувань зразків харчової продукції на всю готову продукцію (перші та другі страви)». Вказане свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам Замовника, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що є порушенням Додатку 5 до Тендерної документації Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (надаються за підписом уповноваженої особи) ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень, згідно якого, учасник на відповідність технічним вимогам повинен надати у складі пропозиції наступні документи: - Протоколи випробувань зразків харчової продукції на всю готову продукцію (перші та другі страви), яку пропонує до постачання учасник, згідно власного листа, у випадках неможливості надання послуг за місцезнаходженням Замовника видані на ім’я виробника або учасника, видані в межах строку придатності такої готової продукції. 2. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" було накладено електронний цифровий підпис sign.p7s (від 24 березня 2021) на тендерну пропозицію, за результатом перевірки якого, на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Підписувач: Авілко Ганна Олексіївна, Організація: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", ЕДРПОУ: 35601826, ЦСК: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна", Серійний номер: 7E92F0700000000000000000000000000000001, Засіб КЕП: Ні, Кваліфікований: Так, Посилений: Так, Тип засобу КЕП: Не визначено, Час підпису: середа, 24 березня 2021 р., 16:55:48, що є порушенням п.1.4. п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто, повинна містити прикріплений файл-ключ кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. Таким чином, Замовник дійшов висновку, що пропозиція ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" не відповідає встановленим абз. 1, ч.3 статті 22 цього Закону України «Про закупівлі». Відповідно до пункту 1 ч.1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1, ч.3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Інформуємо, що рішення Замовника необгрунтоване, носить суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного. Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: • не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; • викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; • є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: • відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; • не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; • не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; • не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 1. По-перше, згідно Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» на закупівлю ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень, передбачено, учасник на відповідність технічним вимогам повинен надати у складі пропозиції наступні документи: - Протоколи випробувань зразків харчової продукції на всю готову продукцію (перші та другі страви), яку пропонує до постачання учасник, згідно власного листа, у випадках неможливості надання послуг за місцезнаходженням Замовника видані на ім’я виробника або учасника, видані в межах строку придатності такої готової продукції. Так, на виконання зазначеної вимоги, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» було надано в складі тендерної пропозиції архівний файл «док-ти для виконання ТЗ. rar», в якому надається у форматі «pdf» під назвою «договір з акредитованою лабораторією консерви». Згідно вказаної угоди № 264 від 19.03.2021р. Дніпропетровськ регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, надає послуги Скаржнику по проведенню лабораторних досліджень (випробувань), встановлені нормативно-правовими документами. За результатами досліджень (випробувань) зразків харчової продукції на всю готову продукцію (перші та другі страви) зазначена лабораторія надала Експертний висновок № 000905 п/21 від 23.03.21р., згідно якого вся запропонована Скаржником продукція в листі про перелік готових страв № 789 від 23.03.2021р., була об’єктом випробування та пройшла відповідні етапи випробування. Документ у форматі «pdf» під назвою «Експертний висновок №000905 п21 23.03.21-1.pdf», був наданий у складі тендерної пропозиції, який міститься в архівному файлі «док-ти для виконання ТЗ. rar». Крім цього, відповідно до наказу Національного агентства з акредитації України Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 04.02.2019 року № 25од «Про впровадження вимог міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 в діяльність НААУ» з 01.07.2019 року проводяться роботи з первинної акредитації та моніторингу випробувальних та калібрувальних лабораторій на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017. Згідно з п. 7.8.1.2 ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» (ISO/IEC 17025:2017, IDT): «Результати повинні надаватися чітко, зрозуміло, однозначно та об'єктивно, як правило, у вигляду звіту* (наприклад, звіту про випробування, сертифікату калібрування або звіту про відбирання зразків*)… *- сама назва «звіту» може бути будь-яка, наприклад, протокол випробування чи експертний висновок тощо.)» Тому, належить дійти висновку про те, що Скаржником виконано дану вимогу в повному обсязі, а тому, дискваліфікація з цієї підстави є неправомірною, безпідставною та такою, що грубо порушує вимоги Закону. 2. По-друге, згідно п.1.4. п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто, повинна містити прикріплений файл-ключ кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. Так, на виконання зазначеної вимоги, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» свою тендерну пропозицію підписало файл-ключем кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП). 7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон). Згідно із частиною 5 розділу VII Закону Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки. Отже, усі електронні підписи, які видані протягом дії Закону «Про електронні довірчі послуги», дійсні. Удосконалений електронний підпис призначений для масового використання. Він найбільш доступний і за останні два роки прийшов на заміну застарілого ЕЦП. 92% громадян користуються саме таким підписом. Головна його особливість — можливість зберігання на файловому носієві, наприклад звичайній флешці. Використовується у більшості життєвих ситуацій. Зокрема, під час отримання е-послуг на порталі Дія, наприклад, при відкритті ФОП. Відповідно до Закону удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)? Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. На
Дата розгляду скарги: 14.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2021 15:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.04.2021 20:42
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua