• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

55510000-8 Послуги їдалень

Завершена

5 121 185.68 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 605.93 UAH
Номер: 119f6b67defa4df381cfb79c003bfff5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 29.10.2021 14:32 - 19.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2021 № 623 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 27.10.2021 № 623 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-02-22-003906-b 22.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 2 та 19 частини другої статті 22 Закону, частини третьої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення АМКУ, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, своєчасності надання роз’яснень на запитання до процедури, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 22.02.2021 № б/н, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 31.03.2021, протокол засідання тендерного комітету від 27.04.2021 № 14, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Гарант-2010», Товариства з обмеженою відповідальністю «Лікеа» (далі – ТОВ «Лікеа»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт продрезерв 5», Фізичної особи підприємця Коваленко Валентина Дмитрівна, договір від 14.05.2021 № 2/п-2021, укладений Замовником з ТОВ «Лікеа» (далі – договір), додаткові угоди від 23.06.2021 № 1 та від 20.09.2021 № 3 до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17.05.2021, повідомлення про внесення змін до договору, запитання щодо роз’яснення умов тендерної документації та відповіді Замовника на них, скарга до процедури та рішення органу оскарження, вимоги про усунення невідповідностей 30.03.2021 до 16:31 та до 16:33, рішення колегії АМКУ від 14.04.2021 № 7986-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.11.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710). За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, встановлено невідповідність іншої інформації, що міститься в тендерній документації, вимогам передбачених законодавством, чим порушено частину третю статті 22 Закону, а саме: - пункт 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» та пункт 2 «Внесення змін до тендерної документації» розділу II «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» не відповідає вимогам частини першої та частини другої статті 24 Закону відповідно; - пункт 7 «Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції Учасником» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам частини восьмої статті 26 Закону; - пункт 1 «Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не відповідає вимогам статті 32 Закону; - пункт 4 «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пункт 10.5 проекту договору не відповідає вимогам частини п’ятої статті 41 Закону; - пункт 5 «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не відповідає вимогам пункту 3 статті 31 Закону. Також, за результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону: - у тендерній документації не зазначено вимогу для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону; - інформація, наведена у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункти 1, 2 додатку 3 до тендерної документації не відповідає вимогам пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та в частині строків надання документів переможцем (додаток 4 до тендерної документації) суперечить вимогам частини шостої статті 17.
Період усунення порушень: 19.11.2021 15:46 - 04.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2021 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 19 листопада 2021 року, ID моніторингу: UA-M-2021-10-29-000001) (далі – Висновок) по предмету закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-22-003906-b) Комунальний заклад освіти «Криворізький обласний ліцей-інтернат для сільської молоді» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Замовником проведено ґрунтовний аналіз Висновку щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства, яким встановлено порушення вимог пунктів 2 та 19 частини другої статті 22 Закону, частини третьої статті 22 Закону та Наказу № 710. До відома тендерного комітету Замовника доведено вимогу про необхідність здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому. Водночас, відповідно до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» в закладі припиняється діяльність тендерного комітету. Призначеній уповноваженій особі вказано на необхідність суворого дотримання чинного законодавства з питань державних закупівель при підготовці тендерної документації на наступний рік, зокрема, і в частині відповідності тендерної документації вимогам законодавства, з врахуванням вимог, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту: 24.11.2021 10:49

Запити/Пояснення