• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Генератори

Дизель-генераторна установка 220 КВа

Завершена

1 482 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 4 528.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2017 14:04 - 04.04.2017 12:00
Відповідь надана

Щодо сертифікатів

Номер: 0ab4ca1a5951472385e33f28513b8373
Дата опублікування: 03.04.2017 12:11
Опис: Шановні представники замовника, сертифікати 2006/42/ЕС, 2004/108/ЕС, 2006/95/ЕС, ДСТУ ISO 8528-5:2005, ДСТУ EN 60204-1:2004, ГОСТ 12.2.007.0-75, ДСТУ ISO 8528-5:2005, ДСТУ EN 60204-1:2004, ГОСТ 12.2007.0-75 не є обов'язковими дня надання на території України. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що звужує коло потенційних учасників. Просимо Вас видалити дискримінаційну вимогу з умов тендерної документації, та вимагати тільки ті сертифікати, які передбачені законодавством України.
Відповідь: вимога учасника тендерної закупівлі дизель-генераторних пристроїв видалити умови надання сертифікатів 2006/42/ЕС, 2004/108/ЕС, 2006/95/ЕС, ДСТУ ISO:8528-5:2005, ДСТУ EN 60204-1:2004, ГОСТ 12.2.00700-75 на підставі необов’язковості їх застосування на те-риторії України - не відповідають дійсності. Слід зауважити, що стандарти містять вимо-ги, які відповідають чинному законодавству України. Закон України «Про технічні регла-менти та процедури оцінки відповідності» повністю вступив у дію 11.02.2016року. Ме-тою прийняття Закону , зокрема, є створення сприятливих умов для розробки, принципів прийняття технічних регламентів та передбачених ними процедур оцінки відповідності з метою подальшої адаптації національного законодавства у сфері технічного регулювання із законодавством Європейського Союзу. Міжнародна стандартизація в усьому світі не-розривно пов’язана з презумпцією первинності відповідальності за товар виробника (а вже виробник може «регресувати» відповідальність на постачальників або продавців сво-го товару, якщо він невинен в порчі своєї продукції). Тоді як у даний час в Україні прови-ну за нанесення нехарчовою продукцією шкоди споживачу, за замовчуванням, «почина-ється» з підозри, вираженою кінцевому продавцю, частіше ритейлеру. А вже продавець, у порядку регресу, теоретично «делегує» підозри чи звинувачення на свою адресу постача-льнику або виробнику товару – у випадку іноземної продукції це зробити дуже важко. Перехід на міжнародні стандарти поверне у цей процес здорову логіку – відповідальність за шкоду, заподіяну нехарчовим товаром, буде нести, у першу чергу, виробник продукції, із якої б країни він не був би – а не «транзитні канали» попадання товару споживачу. За-міна попередніх ДСТУ та СНтаП це тривалий та важкий процес, розпочатий в середині 2014року, який безперервно продовжується і зараз. Проводить його Департамент Техніч-ного Регулювання Міністерства Економічного Розвитку.
Дата відповіді: 05.04.2017 15:17