-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Генератори
Дизель-генераторна установка 220 КВа
Завершена
1 482 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 4 528.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 4 528.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2017 14:04 - 10.04.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та лист-згода на аудит
Номер:
14a3ffe604e64ae29fd6d1bca0d1de1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-001308-b.b2
Назва:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та лист-згода на аудит
Вимога:
Шановний замовник "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України та можливість використання продукції у заявленій сфері" - не є обов'язковими для надання на территорії України. Данна вимога є дискваліфікаційною та такою, що звужує коло учасників. Вимагаємо видалити дискримінаційну умову із вимог тендерної документації та вимагати тільки ті сертифікати, які передбачені законодавством України.
Також вимагаємо видалити пункт "Лист-згода від Учасника на попереднє приймання ДГУ Замовником від Учасника з випробовуванням під навантаженням на заводі-виробнику ДГУ в присутності представників Замовника, за рахунок постачальника (Учасника)." - тому що витрати на подібний аудит у українського виробника суттєво відрізняються від наприклад аудиту європейського, турецького чи китайського виробника, вважаємо що дана вимога штучно звужує коло участників закупівлі та є дискримінаційною, додатково хочему зазначити, що проводення подіного аудиту повнюстю достатньо на площах постачальника, тому що кожний поважаючий себе офіційний представник виробника здатний забезпечити подібний аудит з підключенням повного навантаження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2017 09:39
Вирішення:
Ствердження учасника тендерної закупівлі про необов’язковість подання документів державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України є неправомірними. Висновок державної СЕС встановлює відповідність або невідповідність певного об’єкта спеціальним медичним вимогам - використання дизель-генераторного пристрою пов’язано з безпекою життя та здоров’я людини. Висновок державної СЕС потрібен також у випадках ввезення на територію України товарів ( у даному разі – комплектуючі частини до дизель-генераторного пристрою), котрі повинні в обов’язковому порядку відповідати вимогам санітарно-епідеміологічної експертизи. Вказаний документ має юридичну силу не тільки при митній очистці ванта-жу, але і в подальшому при продажу чи перевірці контролюючими органами. Можливо, учасники не мають змоги для отримання висновку державної СЕС надати необхідні до-кументи, зокрема такі як: сертифікати якості, безпеки, походження країни виробника.
Слід зазначити, що даний вид електричного генеруючого пристрою повинен ви-пробуватись на сертифікованому робочому місці з наявністю відповідного персоналу, який має необхідну кваліфікацію. Відповідно, необхідно забезпечити вказані умови ви-пробування на технічній площадці Постачальника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо сертифікатів
Номер:
dc8161b592ba4c489747a246acb577d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-001308-b.a1
Назва:
Щодо сертифікатів
Вимога:
Шановні представники замовника, сертифікати 2006/42/ЕС, 2004/108/ЕС, 2006/95/ЕС, ДСТУ ISO 8528-5:2005, ДСТУ EN 60204-1:2004, ГОСТ 12.2.007.0-75, ДСТУ ISO 8528-5:2005, ДСТУ EN 60204-1:2004, ГОСТ 12.2007.0-75 не є обов'язковими дня надання на території України. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що звужує коло потенційних учасників. Просимо Вас видалити дискримінаційну вимогу з умов тендерної документації, та вимагати тільки ті сертифікати, які передбачені законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2017 12:12
Вирішення:
вимога учасника тендерної закупівлі дизель-генераторних пристроїв видалити умови надання сертифікатів 2006/42/ЕС, 2004/108/ЕС, 2006/95/ЕС, ДСТУ ISO:8528-5:2005, ДСТУ EN 60204-1:2004, ГОСТ 12.2.00700-75 на підставі необов’язковості їх застосування на те-риторії України - не відповідають дійсності. Слід зауважити, що стандарти містять вимо-ги, які відповідають чинному законодавству України. Закон України «Про технічні регла-менти та процедури оцінки відповідності» повністю вступив у дію 11.02.2016року. Ме-тою прийняття Закону , зокрема, є створення сприятливих умов для розробки, принципів прийняття технічних регламентів та передбачених ними процедур оцінки відповідності з метою подальшої адаптації національного законодавства у сфері технічного регулювання із законодавством Європейського Союзу. Міжнародна стандартизація в усьому світі не-розривно пов’язана з презумпцією первинності відповідальності за товар виробника (а вже виробник може «регресувати» відповідальність на постачальників або продавців сво-го товару, якщо він невинен в порчі своєї продукції). Тоді як у даний час в Україні прови-ну за нанесення нехарчовою продукцією шкоди споживачу, за замовчуванням, «почина-ється» з підозри, вираженою кінцевому продавцю, частіше ритейлеру. А вже продавець, у порядку регресу, теоретично «делегує» підозри чи звинувачення на свою адресу постача-льнику або виробнику товару – у випадку іноземної продукції це зробити дуже важко. Перехід на міжнародні стандарти поверне у цей процес здорову логіку – відповідальність за шкоду, заподіяну нехарчовим товаром, буде нести, у першу чергу, виробник продукції, із якої б країни він не був би – а не «транзитні канали» попадання товару споживачу. За-міна попередніх ДСТУ та СНтаП це тривалий та важкий процес, розпочатий в середині 2014року, який безперервно продовжується і зараз. Проводить його Департамент Техніч-ного Регулювання Міністерства Економічного Розвитку.
Статус вимоги:
Відхилено