• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання, в тому числі програмного забезпечення, для модернізації інфраструктури та обладнання телевізійної студії та апаратної №2 АТ «НСТУ» («Суспільна студія»), в тому числі комплекту для довготривалого архівування програм, включно з розробкою ПЗ, та оновлення обладнання для телевиробництва в 5 (п’яти) регіональних філіях АТ «НСТУ» (Одеса, Миколаїв, Херсон, Дніпро та Суми): Лот 1 – Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання для комплексної технічної модернізації інфраструктури АТ «НСТУ», в тому числі комплекту для довготривалого архівування програм; Лот 2 – Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання для комплексної технічної модернізації інфраструктури АТ «НСТУ»

Термін поставки: 60 календарних днів з дати підписання Договору. Після поставки товару Учасник здійснює його інсталяцію (встановлення) та інтеграцію, що передбачає комплекс заходів по забезпеченню належного функціонування товару відповідно до потреб та вказівок АТ «НСТУ», протягом 30 (тридцяти) днів після поставки товару.

Завершена

63 309 714.48 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 442 291.00 UAH
Період уточнення: 10.02.2021 15:36 - 14.03.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення по проекту договору та картки проекту

Номер: 86517388f53349a386005853909e2a52
Дата опублікування: 26.02.2021 16:17
Опис: Шановний тендерний комітет, хочемо задати декілька уточнень. Відносно проекту договору: - Чи можлива оплата другого етапу (40%) протягом 10 банківських днів у разі часткового відвантаження, а не після відвантаження всього товару та надання послуги інсталяції по Договору і змінити П.5.5.2 в такому формулюванні: «5.5.2. Протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної про здійснену поставку Товару та Акту інсталяції, яким засвідчується встановлення та інтеграція всього, передбаченого Договором, Товару, Покупець сплачує Постачальнику вартість фактично поставленого Товару та надану послугу інсталяції в розмірі 40 відсотків на підставі рахунку Постачальника». - В проекті договору прив’язка до курсу долара НБУ. Але не вказано на яку дату робити перерахунок? На 1 етапі (сплата 60%) на дату зарахування коштів? 2 етапі (сплата 40%) на дату відвантаження чи на дату зарахування коштів? Відносно грантового забезпечення тендеру: - в проекті договору вказано що, картка проекту внесена в реєстр проектів (програм) міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) від 21.12.2020 № 4606 ). А в технічній специфікації ЛОТ 1 и ЛОТ 2 - (реєстраційна картка проекту (програми) від 21.02.2020 № 4606), чи є це помилкою в даті? Адже нажаль ми не знайшли такої картки на ресурсі https://www.me.gov.ua. Потребує підтвердження чи буде надані переможцю копії документів, а саме: 1) Свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи нерезедента) проектів (програми) міжнародної технічної допомоги. 2) Реєстраційна картка проекту (програми).
Відповідь: 1. Чи можлива оплата другого етапу (40%) протягом 10 банківських днів у разі часткового відвантаження, а не після відвантаження всього товару та надання послуги інсталяції по Договору і змінити П.5.5.2 в такому формулюванні: «5.5.2. Протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної про здійснену поставку Товару та Акту інсталяції, яким засвідчується встановлення та інтеграція всього, передбаченого Договором, Товару, Покупець сплачує Постачальнику вартість фактично поставленого Товару та надану послугу інсталяції в розмірі 40 відсотків на підставі рахунку Постачальника». Відповідь: Умови договору, зокрема порядок розрахунків, формувалися з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та рекомендацій і вимог грантодавця, тому п. 5.5.2 проєкту договору не може бути змінений. 2. В проекті договору прив’язка до курсу долара НБУ. Але не вказано на яку дату робити перерахунок? На 1 етапі (сплата 60%) на дату зарахування коштів? 2 етапі (сплата 40%) на дату відвантаження чи на дату зарахування коштів? Відповідь: Відповідно до п. 5.3 проєкту договору, ціна може бути змінена у разі зміни курсу гривні відносно долара США на 10% і більше шляхом перерахунку за наступною формулою: Ціна 2 = (курс 2 / курс 1) * ціна 1, де: ціна 2 — змінена ціна товару, що підлягає сплаті; ціна 1 — ціна товару, визначена сторонами в договорі; курс 2 — курс долара США щодо гривні на дату, коли різниця між ним і курсом 1 стала становити 10 і більше відсотків; курс 1 — курс долара США щодо гривні станом на _________________ 2021 року. Таким чином перерахунок ціни здійснюватиметься відповідно до показників на дату існування такого курсу долара США, який на 10 і більше відсотків буде відрізнятися від первинного курсу (Курсу 1) - який існуватиме на час укладання договору і, відповідно, буде зафіксований в ньому. 3. Відносно грантового забезпечення тендеру: В проекті договору вказано що, картка проекту внесена в реєстр проектів (програм) міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) від 21.12.2020 № 4606 ). А в технічній специфікації ЛОТ 1 и ЛОТ 2 - (реєстраційна картка проекту (програми) від 21.02.2020 № 4606), чи є це помилкою в даті? Адже нажаль ми не знайшли такої картки на ресурсі https://www.me.gov.ua. Відповідь: в технічній специфікації допущена друкарська помилка. Правильна дата реєстрації реєстраційної картки проекту (програми) від 21.12.2020 року № 4606, так як це вказано в проєкті договору до тендерної документації. Інформацію про реєстрацію проекту (програми) міжнародної технічної допомоги можна знайти за посиланнями: https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/mizhnarodna-dopomoga/pereliki-zareyestrovanih-proektiv-z-planami-zakupivel https://docs.google.com/spreadsheets/d/1QAkbQmJBw4Jy3qFQelGdgU80dggIKvUj/edit#gid=1012381766 4. Потребує підтвердження чи буде надані переможцю копії документів, а саме: 1) Свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи нерезедента) проектів (програми) міжнародної технічної допомоги. Відповідь: переможцю закупівлі буде надано копії договіру з Посольством США, план закупівель, реєстраційна картка проєкту. 2) Реєстраційна картка проекту (програми). Відповідь: Так, переможцю закупівлі буде надано копію такого документу.
Дата відповіді: 02.03.2021 14:23
Відповідь надана

Очікувана вартість закупівлі

Номер: 00c54d3ff209491f952fd2f7c165e126
Дата опублікування: 18.02.2021 17:12
Опис: Шановний Замовник, В Оголошенні про проведення закупівлі загальна очікувана вартість закупівлі вказана без ПДВ. Чи означає це, що закупівля буде проводитися зі звільненням від оподаткування ПДВ, тобто чи існує державна реєстрація проекту в рамках якого буде здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг за кошти міжнародної технічної допомоги? Чи при укладені Договору поставки за результатами процедури закупівлі з платником ПДВ до цінової пропозиції без ПДВ буде додано ПДВ? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно зі ст.1(а) Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво: товари, поставки та інше майно, що надаються або використовуються у зв'язку з програмами допомоги Сполучених Штатів, можуть імпортуватися, експортуватися або використовуватися в Україні із звільненням від будь-яких тарифів, зборів, мит, податків на імпорт та інших аналогічних податків або зборів, що накладаються Україною або будь-якою її організацією. Джерелом фінансування даної закупівлі є грантові кошти.
Дата відповіді: 19.02.2021 10:49