-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання, в тому числі програмного забезпечення, для модернізації інфраструктури та обладнання телевізійної студії та апаратної №2 АТ «НСТУ» («Суспільна студія»), в тому числі комплекту для довготривалого архівування програм, включно з розробкою ПЗ, та оновлення обладнання для телевиробництва в 5 (п’яти) регіональних філіях АТ «НСТУ» (Одеса, Миколаїв, Херсон, Дніпро та Суми): Лот 1 – Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання для комплексної технічної модернізації інфраструктури АТ «НСТУ», в тому числі комплекту для довготривалого архівування програм; Лот 2 – Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання для комплексної технічної модернізації інфраструктури АТ «НСТУ»
Термін поставки: 60 календарних днів з дати підписання Договору. Після поставки товару Учасник здійснює його інсталяцію (встановлення) та інтеграцію, що передбачає комплекс заходів по забезпеченню належного функціонування товару відповідно до потреб та вказівок АТ «НСТУ», протягом 30 (тридцяти) днів після поставки товару.
Завершена
63 309 714.48
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 442 291.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 442 291.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2021 15:36 - 20.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань
Номер:
ce0d02db9b0045a18bb999d67d152d2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c10
Назва:
Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань
Вимога:
Шановний замовнику, в проєкті договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості товару, що є предметом закупівлі. Відсутність в проєкті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку надання послуг існують і вони дуже жорсткі, а штрафних санкцій за прострочку замовником оплати немає. Такі умови проєкту договору обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проєкт договору пунктом 6.6. в редакції, що додається. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань.docx 03.03.2021 23:04
Дата подачі:
03.03.2021 23:04
Вирішення:
Враховуючи, що АТ «НСТУ» є суб'єктом господарювання, який належить до державного сектора економіки, оскільки отримує фінансування з Державного бюджету, при укладенні договорів такий суб'єкт обов'язково повинен передбачати для виконавців (постачальників) штрафні санкції не менше ніж встановлені ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України. Зазначеною нормою встановлена нижня межа розміру санкцій, а от обмежень щодо відходження від неї в бік підвищення законодавство не містить. Тож пункти 6.2 договору є виконанням прямої вимоги законодавства. При цьому, АТ «НСТУ» проявляє лояльний підхід до потенційного постачальника за договором, визначаючи для нього пеню за прострочення поставки всього лиш на рівні 1% від вартості непоставленого, а не всього, обсягу товару, що точно не може розцінюватись як жорстка санкція. Таким чином, пункт 6.2 проєкту договору не підлягає зміні.
Положення проєкту договору щодо виконання грошових зобов'язань та наслідків їх невиконання Замовник формулював, спираючись на вимоги та рекомендації грантодавця, а також приписи й рекомендації органів влади оскільки АТ «НСТУ» відноситься до державного сектору економіки. Разом з тим, це не унеможливлює застосування за такі порушення законодавчо встановлених умов відповідальності, про що Замовник наголошує зокрема в п. 6.1 проєкту Договору.
Також зауважимо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Збільшити строк заміни товару
Номер:
d33271f73de243b6ad3ba231631a9ceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c9
Назва:
Збільшити строк заміни товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 6.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) зазначено, що «Постачальник зобов’язується замінити такий Товар на Товар відповідної якості протягом 5 (п’яти) робочих днів». Для заміни товару новим строк усунення недоліків впродовж 5 робочих днів є замалим, оскільки для заміни Товару потрібен такий самий строк, як і для поставки нового товару. Крім того, така умова суперечить іншим положенням проєкту договору. Таким чином, умова ТД щодо строку усунення недоліків впродовж 5 робочих днів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити строк усунення недоліків до 30 робочих днів. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 23:01
Вирішення:
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель та повагою до їх учасників, а також прагненням до максимально ефективної співпраці в межах даної закупівлі, АТ «НСТУ» ретельно опрацьовуються всі отримані через систему «Prozorro» пропозиції і зауваження. Результати такого опрацювання будуть відображені у вигляді змін до тендерної документації, які є допустимими з огляду на вимоги чинного законодавства та грантової угоди, в рамках якої здійснюється дана закупівля, що буде оприлюднено згодом.
Також зауважуємо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Штрафні санкції за порушення строку поставки товару
Номер:
4ca58df2e22a4c47b6c7d0ce2941ebc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c8
Назва:
Штрафні санкції за порушення строку поставки товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 6.2. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) зазначено, що «у разі порушення строків поставки Товару, що вказані в п. 2.3 цього Договору Постачальник повертає Покупцю всю суму попередньої оплати Товару, яка була отримана ним згідно пп. 5.5.1 Договору, а також сплачує Покупцеві пеню у розмірі 1% (одного відсотка) від вартості непоставленого Товару за кожен день прострочення поставки»; а за прострочення понад 30 (тридцять) днів з Постачальника додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості». Отже, у разі порушення учасником строку поставки будь-якої кількості товару, навіть одного найменування товару, учасник має сплатити замовнику: (1) по суті штраф у розмірі 60% від ціни договору, (2) а також пеню у розмірі 1% від вартості непоставленого товару за кожен день прострочення, (3) а також за прострочення понад 30 днів штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості. Крім того, проєкт договору не містить штрафних санкцій замовника за порушення строків виконання будь-яких його зобов’язань за цим договором. Такі умови проєкту договору ставлять учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником та є для учасника критично ризикованими. У зв’язку з цим вказаний пункт проєкту договору є таким, який обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі, привести п. 6.2. проєкту договору у відповідність до ст. 231 Господарського кодексу України та викласти п. 6.2. Договору у новій редакції, що додається. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Штрафні санкції за порушення строку поставки товару.docx 03.03.2021 23:00
Дата подачі:
03.03.2021 23:00
Вирішення:
Положення проєкту договору щодо виконання покупцем своїх зобов’язань та наслідків їх невиконання Замовник закупівлі формулював, дотримуючись вимог та рекомендацій грантодавця, а також приписів й рекомендацій органів влади, оскільки АТ «НСТУ» здійснює дану закупівлю в рамках реалізації грантового проєкту і при цьому відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Разом з тим, це не унеможливлює застосування за порушення ним зобов’язань законодавчо встановлених умов відповідальності, про що Замовник наголошує зокрема в п. 6.1 проєкту Договору.
Повернення авансового платежу покупцю в разі прострочення постачальником поставки товару не може прирівнюватися до штрафних санкцій, оскільки по своїй суті є абсолютно протилежною конструкцією, що підтверджується нормами чинного законодавства. Так, згідно Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов'язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372, попередня оплата (аванс) - це оплата товарів (робіт, послуг), які будуть поставлені (виконані, надані) контрагенту після отримання платежу; в той час як неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання (ч. 1 ст. 549 ЦКУ), тобто в якості неустойки кредитор (постачальник)сплачує свої власні кошти, незалежно від здійснення чи не здійснення контрагентом попередніх розрахунків за товар, а не повертає покупцю його авансовий платіж. Таким чином, передбачення в проєкті договору повернення покупцю авансового платежу жодним чином не збільшує обсяг штрафних санкцій для постачальника, а всього лиш є поверненням покупцю його ж власних коштів. А затримка постачальником в себе авансу при невиконанні ним своїх обов'язків підпадає під поняття неправомірного утримання чужих коштів.
Ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України встановлена нижня межа санкцій за прострочення поставки товару. Відходження від розміру пені, встановленої зазначеною нормою, не є порушенням, оскільки ч. 2 ст. 231 ГКУ, а також ч. 2 ст. 551 ЦКУ дозволяють змінювати в договорі розмір неустойки, передбачений законом. При цьому, граничних меж такої зміни, зокрема в бік збільшення, законодавство не містить. Окрім того, пеня розміром 1% від вартості непоставленого, а не всього, товару є досить помірною санкцією, а отже не може розцінюватись як жорстка. Таким чином, пункт 6.2 проєкту договору в частині зменшення розміру пені не підлягає зміні.
Разом з тим, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та повагою до їх учасників, АТ «НСТУ» опрацьовуються всі пропозиції і зауваження, що надходять через електронну систему «Prozorro». Результати такого опрацювання будуть оприлюднені у вигляді відповідних змін до тендерної документації, які є допустимими з огляду на вимоги чинного законодавства та грантової угоди, в рамках якої здійснюється дана закупівля, що буде оприлюднено згодом.
Також зауважимо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Номер:
e84de097a471487ebd904c4a41b0a182
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c7
Назва:
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 5.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД), наведено порядок зміни ціни товарів та послуг, що є предметом закупівлі, в залежності від зміни курсу гривні відносно долара США. По-перше, умова проєкту договору щодо того, що розмір ціни змінюється тільки у разі зміни курсу валюти на 10% і більше, є критично ризикованою для учасника. По-друге, у порядку визначення нової ціни відсутня прив’язка до моменту здійснення відповідної господарської операції, станом на який має визначатися «курс 2», що ускладнює практичне застосування цього порядку сторонами. У зв’язку з цим вказаний пункт проєкту договору є таким, який обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та викласти п. 5.3. Договору у новій редакції, що додається. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу.docx 03.03.2021 22:56
Дата подачі:
03.03.2021 22:57
Вирішення:
Пунктом 7 ч. 5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість зміни ціни договору у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти. При цьому, жодних обмежень, умов такої зміни курсу дана норма не містить. Втім, визначення чітких меж курсової різниці як підстави для зміни ціни є необхідним, щоб сторони договору могли убезпечити себе від численних, ледь не щоденних, змін до договору. Адже коливання курсу долара США є надто частим, навіть якщо і з мінімальними показниками, явищем; і кожне таке коливання може розцінюватися як підстава для укладання додаткової угоди, якщо не конкретизувати в договорі показники такого коливання, які мають братися сторонами до уваги.
Курсова різниця в 10% не є критично невигідною для постачальника, оскільки проектом договору передбачається можливість зміни курсу як в бік його зниження, так і підвищення. А отже, постачальник і покупець за договором знаходяться в рівному становищі в контексті ризиків, пов’язаних із курсовою нестабільністю. Окрім того, 10% є оптимальним показником в світлі дотримання принципу раціонального коригування ціни та внесення змін до договору.
Відповідно до п. 5.3 проєкту договору, ціна може бути змінена у разі зміни курсу гривні відносно долара США на 10% і більше шляхом перерахунку за наступною формулою:
Ціна 2 = (курс 2 / курс 1) * ціна 1, де:
ціна 2 — змінена ціна товару, що підлягає сплаті;
ціна 1 — ціна товару, визначена сторонами в договорі;
курс 2 — курс долара США щодо гривні на дату, коли різниця між ним і курсом 1 стала становити 10 і більше відсотків;
курс 1 — курс долара США щодо гривні станом на _________________ 2021 року.
Таким чином перерахунок ціни здійснюватиметься відповідно до показників на дату існування такого курсу долара США, який на 10 і більше відсотків буде відрізнятися від первинного курсу (Курсу 1) - який існуватиме на час укладання договору і, відповідно, буде зафіксований в ньому.
Прив’язка Курсу 2 до дати підписання видаткової накладної не вбачається можливою хоча б тому, що відповідно до п. 5.5 проєкту договору розрахунки за товар передбачають зокрема сплату покупцем авансового платежу, якій не передуватиме оформлення видаткової накладної. А отже відсутній індикатор перерахунку ціни для визначення суми авансу, навіть якщо і мало місце значне коливання курсу. По-друге, вбачається колізія у співвідношенні відсоткового показника коливання курсу і моменту підписання накладної як підстави визначення нової ціни, оскільки дуже ймовірно, що ці дві умови не зберігатимуться в часі, а отже унеможливлюватиметься перерахунок ціни за договором із-за наявності не всіх умов для цього.
Зауважимо також, що порядок перерахунку ціни за договором залежно від коливання валютного курсу вже був роз'яснений Замовником у раніше наданій ним відповіді на аналогічне питання в межах даної закупівлі.
Також зауважимо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Розірвання договору
Номер:
b0358ab584764568916b42febd76e9b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c6
Назва:
Розірвання договору
Вимога:
Шановний замовнику, в пп. 4.4.2. п. 4.4. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) зазначено, що «Покупець має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір у разі невиконання Постачальником своїх зобов’язань за цим Договором, повідомивши його про це у строк – 10 (десять) робочих днів». Вказана умова договору, згідно якої замовник має право відмовитися від договору у разі допущення учасником будь-якого порушення, навіть формального неістотного для замовника, суперечить принципу обов’язковості договору, є для учасника дуже ризикованою, ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити пп. 4.4.2. п. 4.4. проєкту договору поставки після слова «своїх» словом «істотних». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 22:55
Вирішення:
Шановний замовнику, в пп. 4.4.2. п. 4.4. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) зазначено, що «Покупець має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір у разі невиконання Постачальником своїх зобов’язань за цим Договором, повідомивши його про це у строк – 10 (десять) робочих днів». Вказана умова договору, згідно якої замовник має право відмовитися від договору у разі допущення учасником будь-якого порушення, навіть формального неістотного для замовника, суперечить принципу обов’язковості договору, є для учасника дуже ризикованою, ставить учасника у нерівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити пп. 4.4.2. п. 4.4. проєкту договору поставки після слова «своїх» словом «істотних». Дякуємо.
Відповідь:
Цивільний кодекс України, зокрема статті 525 та 651, передбачає право сторони договору відмовитися від нього в односторонньому порядку, зокрема у зв’язку із порушенням зобов’язань іншою стороною, якщо таке право зазначено в договорі. Про підстави реалізації права на розірвання договору йдеться і в ч. 2 ст. 526 Цивільного кодексу України, де зазначається, що припинення прав і обов’язків у договірному зобов’язанні може бути зумовлене вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін певних дій чи настанням інших обставин, які залежать від волі такої сторони. Тобто законодавець не окреслює навіть орієнтовного переліку підстав одностороннього припинення договору, а допускає, що ними може вважатися будь-яка дія чи бездіяльність іншої сторони, яка не відповідає умовам договору та/або тому, на що розраховував замовник (покупець).
Окрім того, аналогічна позиція має місце і в судовій практиці. Так Вищий господарський суд України в своєму оглядовому листі від 18 лютого 2013 року №01-06/374/2013 зазначив, що замовник має право в односторонньому порядку відмовитися від договору в будь-який час до закінчення виконання договору, і це право не може бути обмежене.
Таким чином, передбачення в договорі положення про одностороннє розірвання договору є абсолютно правомірним і недискримінаційним в світлі чинного законодавства України. Окрім того, це сформульовано як право покупця (замовника), а отже не свідчить про його однозначне застосування, навіть якщо матиме місце невдоволення діями постачальника.
Втім, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та повагою до їх учасників, а також прагненням до максимально ефективної співпраці в межах даної закупівлі, АТ «НСТУ» ретельно опрацьовуються всі отримані через систему «Prozorro» пропозиції і зауваження. Результати такого опрацювання будуть відображені у вигляді змін до тендерної документації, які є допустимими з огляду на вимоги чинного законодавства та грантової угоди, в рамках якої здійснюється дана закупівля, що буде оприлюднено згодом.
Також зауважимо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо забезпечення замовника усіма новими версіями програмного забезпечення
Номер:
4fd50201b5444428a3f50e4e4df03ed5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c5
Назва:
Щодо забезпечення замовника усіма новими версіями програмного забезпечення
Вимога:
Шановний замовнику, в пп. 4.1.9. п. 4.1. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) зазначено, що «постачальник зобов’язується протягом 12 місяців з дати поставки Товару забезпечувати Покупця усіма новими версіями програмного забезпечення для обладнання, що є складовою Товару за цим Договором та потребує такого програмного забезпечення». Однак, ані у постачальників обладнання, що є предметом закупівлі, ані у розробників програмного забезпечення для цього обладнання, відсутній обов’язок безкоштовно надавати учаснику нові версії програмного забезпечення для обладнання, що є складовою вказаного обладнання. Відповідно, учасник має можливість надавати замовнику нові версії програмного забезпечення виключно у разі, якщо такі нові версії програмного забезпечення безкоштовно надаються учаснику виробником відповідного програмного забезпечення. У зв’язку з цим вказана умова є такою, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити пп. 4.1.9. п. 4.1. проєкту договору поставки словами «за умови, що протягом зазначеного строку такі нові версії програмного забезпечення безкоштовно надаються виробником програмного забезпечення Постачальнику». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 22:54
Вирішення:
Згідно усталеної практики закупок Покупець розраховує отримувати усі оновлені версія ПЗ, згадані у договорі, протягом дії гарантії на ПЗ та комплекси.
Також зауважимо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порядок надання додаткових схем
Номер:
b2a50448e8534bed95738a4793d04296
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c4
Назва:
Порядок надання додаткових схем
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 2.4. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) зазначено, що «протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору Постачальник також надає Покупцеві для погодження додаткові схеми». Цей строк для надання додаткових схем має бути збільшений до 60 (шістдесяти) днів, оскільки, по-перше, до моменту поставки товару та початку інсталяції у покупця фактично відсутня потреба в цих документах, по-друге, строк 30 (тридцять) днів на підготовку вказаних схем, враховуючи значний обсяг товарів та послуг, що є предметом закупівлі за цією процедурою, є занадто малим. Така умова договору є для учасника дуже ризикованою. У зв’язку з цим вказана умова є такою, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити в проєкті договору поставки строк надання додаткових схем до 60 (шістдесяти) днів. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 22:52
Вирішення:
документації не може бути внесено зміни щодо збільшення строку для надання Постачальником додаткових схем Покупцю, оскільки визначений строк надання додаткових схем зумовлений потребою Покупця у визначенні найбільш ефективної інтеграції обладнання та можливістю внесення корекції до інсталяції обладнання.
Також зауважимо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Перехід права власності
Номер:
dd6ffabfec01425891421c08cb88ae8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.c3
Назва:
Перехід права власності
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 1.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-02-10-010420-a (далі – ТД) зазначено, що «право власності на поставлений Товар та ризик його випадкового знищення переходить від Постачальника до Покупця в момент отримання Товару Покупцем після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та Акту інсталяції». Однак, всупереч наведеному в п. 1.3. проєкту договору поставки, передача товару від постачальника до покупця фактично здійснюється в момент підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної, а не в момент підписання акту інсталяції. В момент же підписання акту інсталяції постачальник передає покупцю послуги з інтеграції цього товару. Умова договору щодо переходу ризику випадкового знищення товару до покупця після підписання акту інсталяції є для учасника критично ризикованою. У зв’язку з цим вказана умова є такою, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та із виключити п. 1.3. проєкту договору поставки слова «та Акту інсталяції». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 22:51
Вирішення:
Ч. 1 ст. 668 Цивільного кодексу України зазначає, що ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару, якщо інше не встановлено договором. Тобто законодавством не забороняється встановлювати інший момент переходу ризику випадкового знищення чи пошкодження майна, наприклад після підтвердження факту його інсталяції.
Втім, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та повагою до їх учасників, а також прагненням до максимально ефективної співпраці в межах даної закупівлі, АТ «НСТУ» буде розглянуто можливість врахування зазначеного вами, дотримуючись при цьому вимог чинного законодавства та грантової угоди, в рамках якої здійснюється закупівля, та відображено згодом у вигляді змін до тендерної документації.
Також зауважимо, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і аж ніяк не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
e0b2ede6673242c09b1e22b6891d4df1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вивчивши відповідь Замовника на вимогу від 25.02.2021 року маємо зазначити, що Замовник повністю проігнорував запитання, розкриті у вимозі, та не дав відповіді на жодне з них.
1. В тендерній документації ВІДСУТНЄ технічне завдання. Те, що Замовник називає технічним завданням (Додаток № 2) насправді є специфікацією, тобто переліком обладнання із кількасот найменувань і абсолютно не дає уявлення про те, як має бути побудовано комплекс, які вимоги до нього ставляться, з яким обладнанням та комунікаціями Замовника має бути проведено інтеграцію (адже Замовник закуповує КОМПЛЕКС, який має бути інтегровано переможцем, а не просто набір обладнання за переліком). Зазначене не дає можливості запропонувати еквівалент обладнання, адже його вибір учасник має виконати «тиком в небо». Складається враження, що Замовник зацікавлений в придбанні конкретного обладнання конкретних виробників, що прямо обмежує конкуренцію учасників.
Наведемо приклад. В позиції 91 (ЛОТ1) вимагається «Панель заглушка - 4 шт.» Чотири заглушки відповідає обладнанню від компанії ROSS, на яке орієнтується Замовник (позиція 90 (ЛОТ1) «Кріплення для фрейму - 1 шт» від виробника ROSS). В такій спосіб замовник обмежує учасників в можливості підібрати еквівалент обладнання від іншого виробника де заглушок може бути інша кількість, або вони взагалі не потрібні, в той же час на функціонал комплексу це не вплинуло б. Тобто, В технічному завданні учасники могли б бачити, під які саме завдання має бути налаштований комплекс в цілому, та могли б запропонувати оптимальні технічні рішення на обладнанні інших виробників. А скільки заглушок, 4 чи іншу кількість має мати обладнання для комплексу такого типу є другорядним. В той же час через деталізацію в Специфікації специфічних характеристик, списаних з конкретних моделей обладнання, Замовник суттєво обмежує конкуренцію учасників, що може мати наслідком неефективне використання державних коштів.
Більше того, в деяких позиціях в Специфікаціях Замовник прямо вказує що бажає придбати саме таку модель. В той же час, приписує «або еквівалент», що навіть синтаксично не зв’язується в одному реченні (наприклад п. 34 ЛОТ1). І з цього не зрозуміло учасник може пропонувати еквівалент на такі позиції чи ні?
2. У відповіді на вимогу Замовник зазначив, що враховуючи складність та об’єм роботи, яка має бути виконана, він наддасть переможцю усю необхідну інформацію, та схеми розміщення комплексів та обладнання. Але дана інформація є необхідною вже на етапі підготовки пропозиції, щоб узяти до уваги всі необхідні технічні параметри. Якщо замовник наддасть технічну інформацію після тендеру, переможець ризикує не виконати договір, оскільки не мав змоги пропрацювати технічну сторону пропозиції в повній мірі. Хіба що цей переможець вже є відомим замовнику і вже ознайомився з такою інформацією.
3. Замовник пропонує звернутися до одного із своїх працівників, для отримання доступу до приміщень в робочому порядку. Але такий спосіб отримання інформації від Замовника є не коректним, і порушує рівність учасників процедури, оскільки інформація буде надаватися в усній формі без можливості контролю її повноти та достовірності, без будь-якої можливості апелювати до письмового джерела, у випадку визнання пропозиції невідповідною через отримання або недоотримання усної інформації. Замовник має опублікувати необхідну технічну інформацію, а не порушувати права учасників на рівний доступ до інформації про закупівлю, тим більше не ставити її під сумнів через усну неформальну форму отримання.
4. Замовник не надав відповіді по жодному конкретному технічному питанню, порушеному в вимозі про 1000 NDI-потоків (скільки ж потрібно потоків?), про тип бібліотеки, її тип носія, загальний об’єм сховища, режими доступу до файлів та багато іншого
5. В документації є мішанина обладнання між Лотам стосовно того, до якого проекту має належати те чи інше обладнання, що зазначалося в вимозі. Однак Замовник проігнорував це питання. Наприклад: 5.1. Які саме інтеграційні вимоги від AVID вимагають використання відео мікшеру з характеристиками зазначеними у комплект 3? 5.2. Які саме інтеграційні вимоги від AVID вимагають використання відео роутеру з характеристиками зазначеними у комплект 4? 5.3. Які саме інтеграційні вимоги від AVID вимагають використання інтеркому з характеристиками зазначеними у комплект 5? Обладнання з комплектів 3-5 та багатьох інших жодним чином не є таким що має хоч якусь прив’язку до МАМ системи AVID.
6. Таким чином, врахувавши «складність та об’єм роботи» при закупівлі обладнання на 63 міл. грн. Замовник не потрудився скласти технічне завдання та не надав жодної відповіді на порушені технічні питання. Просимо негайно виправити дану ситуацію та продовжити термін подання пропозицій для надання учасникам необхідного часу для ознайомлення з інформацією та забезпечення рівності учасників процесу, у тому числі в їх праві подавати еквівалент обладнання. Нажаль, наразі побідна ситуація із закупівлею на таку значну суму викликає відчуття упередженості Замовника та може стати предметом розгляду органами контролю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 17:09
Вирішення:
У відповідь на вимогу зауважимо наступне.
Замовник, наголошує, що технічне завдання відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі та наявне у складі Тендерної документації до закупівлі. Протилежне твердження не може вважатися таким, що коректне. У технічному завданні чітко та повно виписані технічні характеристики по кожній позиції обладнання, крім того чітко визначено до складу якого комплекту віднесено ту чи іншу позицію, в тому числі зазначено обгрунтування по позиціям, в яких вимагаються конкретні моделі обладнання та/або вказаний конкретний виробник обладнання.
Оціночні судження, на кшталт: “В тендерній документації ВІДСУТНЄ технічне завдання” вважаємо не коректними та вимагаємо аргументувати з посиланнями на конкретні норми чинного законодавства України, які на думку заявника, були порушені.
Стосовно “мішанини”, звертаємо вкотре увагу потенційних учасників, що кожний з лотів поділений на комплекти обладнання, комплекти пронумеровані. Кожний комплект містить перелік та технічні характеристики обладнання, що складають той чи інший комплект. Доречно зауважити, що у попередній відповіді Замовник окремо прокоментував Ваше зауваження та додатково зазначив перелік комплектів, що відповідають тому чи іншому проєкту (“Суспільна студія”, 5 (п’ять) регіональних філій). Замовник вважає зауваження недоречним, звинувачення не об'єктивним.
Замовник у складі цієї закупівлі закуповує декілька комплектів. Кожен комплект має власний порядковий номер та може складатись із однієї або більшої технічної номенклатури, що має свій власний порядковий номер у складі комплекту. Тому в технічному завданні чітко зазначено, яка технічна номенклатура відноситься до якого комплекту.
На зауваження, на кшталт: “Більше того, в деяких позиціях в Специфікаціях Замовник прямо вказує що бажає придбати саме таку модель. В той же час, приписує «або еквівалент», що навіть синтаксично не зв’язується в одному реченні (наприклад п. 34 ЛОТ1). І з цього не зрозуміло учасник може пропонувати еквівалент на такі позиції чи ні?” - вважаємо не коректними та вимагаємо аргументувати з посиланнями на конкретні норми чинного законодавства України, які на думку заявника, були порушені. Крім того, зауважимо повторно, що по таким позиціям чітко зазначено обгрунтування по позиціям, в яких вимагаються конкретні моделі обладнання та/або вказаний конкретний виробник обладнання.
На запитання: “Замовник не надав відповіді по жодному конкретному технічному питанню, порушеному в вимозі про 1000 NDI-потоків (скільки ж потрібно потоків?)” - програмне забезпечення має забезпечувати можливість одночасної обробки 1000 NDI-потоків в піковому режимі згідно інформації від виробника цього програмного забезпечення.
Заяви на кшталт: “Таким чином, врахувавши «складність та об’єм роботи» при закупівлі обладнання на 63 міл. грн. Замовник не потрудився скласти технічне завдання та не надав жодної відповіді на порушені технічні питання. Просимо негайно виправити дану ситуацію та продовжити термін подання пропозицій для надання учасникам необхідного часу для ознайомлення з інформацією та забезпечення рівності учасників процесу, у тому числі в їх праві подавати еквівалент обладнання. Нажаль, наразі подібна ситуація із закупівлею на таку значну суму викликає відчуття упередженості Замовника та може стати предметом розгляду органами контролю” - вважаємо необґрунтованими та вимагаємо аргументувати з посиланнями на конкретні норми чинного законодавства України, які на думку заявника, були порушені.
Також додатково інформуємо, що Замовником готуються деякі внесення змін до тендерної документації, частково і в частині вашої вимоги, та будуть оприлюднені найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ТЗ та технічні дані
Номер:
5eb02c279b9c41a685f4cdb5dd15d518
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-10-010420-a.b1
Назва:
ТЗ та технічні дані
Вимога:
В тендерній документації декларується можливість пропонувати еквівалент обладнання, однак через недоліки документації, зокрема відсутність технічного завдання, учасники мають можливість запропонувати лише те обладнання, яке замовник перелічив в специфікаціях, що може свідчити про зроблений вибір на користь конкретного постачальника обладнання.
Так, Замовник зазначив, що переможець має виконати «комплексну технічну модернізацію інфраструктури замовника», у тому числі поєднати сотні одиниць запропонованого обладнання в єдиний комплекс на базі існуючої інфраструктури замовника, а також самостійно розробити структурні схеми, схеми з'єднань, розміщення обладнання та іншу документацію щодо конфігурації системи та користування комплексом.
Однак, документація не містять жодного посилання щодо кількісних та якісних параметрів, які мають бути досягнуті ПІСЛЯ фіналізації проекту. «Комплексна модернізація» (а не повна реконструкція!) кількох локацій у межах України передбачає часткове використання наявного обладнання Замовника та частини його інфраструктури на цих локаціях. В документації не розкрито ці питання. Відсутні планами приміщень Замовника, інформація про доступні місці розташування обладнання, доступні кабель-траси, схемами існуючої інфраструктури і т.п.
В деяких питаннях для реалізації проекту будуть необхідні додаткової експертизи, або навіть значна модернізація допоміжних систем телецентру (комп’ютерної мережі). Так в ЛОТ-1, Додаток№2, комплект 8, 9, 18 «вимоги до комплекту відео мікшеру VMIX» вимагається: ПЗ Програмний Відеомікшер Загальна кількість входів 1000. Кількість входів NDI 1000, Максимальна розподільна здатність 4096 x 2160. Можливість прийому 1000!!! NDI потоків на вході відео мікшера не є предметом розгляду. Дійсно можливість мати відео мікшер з 1000 4К входами передбачена виробником vMIX для версій vMIX-4K, PRO. Але для виконання цих вимог учаснику слід ретельно інспектувати доступну комп’ютерну мережу та ретельно обрахувати потужність комп’ютера на якому буде встановлено програмне забезпечення vMIX. В противному випадку запропонувати Замовнику еквівалент обладнання неможливо.
В тексті Додатку №1 та Додатку №2 не зазначено до якої частини інфраструктури мають відношення ці додатки: до модернізації інфраструктури АТ «НСТУ» в частині модернізації апаратної №2 «Суспільна студія» або бо оновлення обладнання для телевиробництва в 5 (п’яти) регіональних філіях АТ «НСТУ» (Одеса, Миколаїв, Херсон, Дніпро та Суми).
Викликають подив вимоги до бібліотеки. ЛОТ-1, Додаток№2, комплект 19. У розділі «Загальні відомості» не зазначений тип бібліотеки, тип носія, загальний об’єм сховища, режими доступу до файлів та багато інших, суто технічних параметрів, без яких неможливо підібрати бажаний тип бібліотеки. Але зазначається термін гарантованого зберігання інформації: гарантувати цілісність та можливість відновлення записаних на носії даних впродовж 50 - 100, або більше, років. Тобто, у випадку аварії, системний інтегратор через, що найменше 100 років експлуатації, має забезпечити відновлення інформації з архівного носія? Має бути укладений договір на технічну підтримку на термін 100 років та довше? В сучасник умовах ця вимога є абсурдною.
Якщо Замовник має намір придбати обладнання AVID, як таке що розширює потужність існуючого комплексу, яким чином в один загальний ЛОТ разом з опціями до AVID включено комп’ютери журналістських робочих місць та супутнього обладнання до них ЛОТ-2 комплект 7 з/п 53-57, 61-66? Зазначена конфігурація показує що мова йде про звичайні комп’ютери, конфігурація яких не зумовлена вимогами AVID. Так само до комплекту розширення AVID додано обладнання LiveU ЛОТ-2 комплект 7 з/п 68-71, мобільні телефони Apple та аксесуари до них ЛОТ-2 комплект 7 з/п 72-77, екшн-камери, світло, штативи та інше знімальне обладнання ЛОТ-2 комплект 7 з/п 78-87. Відео роутер ЛОТ-2 комплект 3, відео мікшер ЛОТ-2 комплект 4, система інтеркому та телефонні гібриди ЛОТ-2 комплект 5 також не є обов’язковими опціями до розширення системи AVID. Обладнання зазначене у ЛОТ-2, комплект 3-5 не є штучним товаром. Це достатньо складне обладнання класу broadcast вибір та конфігурація якого потребує окремих технічних завдань.
Таким чином, за відсутності повноцінних технічних завдань, що формують та визначають чіткі критерії модернізації окремих об’єктів, взаємодію нового та існуючого обладнання, та встановлюють якісні параметри цієї модернізації, закупівля окремих комплектів обладнання носить НЕСИСТЕМНИЙ характер, і буде пропонуватися учасником просто за переліком, без уявлення, яким чином має бути побудований комплекс, що у свою чергу викликає сумніви в можливості реалізації такого проекту після укладання договору. Така ситуація унеможливлює вибір постачальників, що можуть запропонувати оптимальне технічне рішення у межах «комплексної модернізації» , створює преваги або виключну можливість лише для одного постачальника та виробника обладнання.
ПРОСИМО: 1. Скласти та опублікувати загальне ТЗ та технічні дані для проектування, ТЗ на окремі, чітко визначені компоненти. 2. Визначити та опублікувати чіткі критерії для розподілу об’єктів при проектуванні, модернізації компонентів регіональної та/або інфраструктури студії №2 «Суспільна студія».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2021 16:11
Вирішення:
1. В тендерній документації декларується можливість пропонувати еквівалент обладнання, однак через недоліки документації, зокрема відсутність технічного завдання, учасники мають можливість запропонувати лише те обладнання, яке замовник перелічив в специфікаціях, що може свідчити про зроблений вибір на користь конкретного постачальника обладнання.
Відповідь: технічне завдання наявне у Додатку №2 Тендерної документації до кожного з лотів окремо.
Позиції, в яких зазначена конкретна модель, містять вичерпне обґрунтування - “з метою уніфікації стандартизації та забезпечення сумісності з наявним раніш закупленим обладнанням, заміна може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, насамперед – некоректному сполученні з обладнанням від іншого виробника”.
2. Так, Замовник зазначив, що переможець має виконати «комплексну технічну модернізацію інфраструктури замовника», у тому числі поєднати сотні одиниць запропонованого обладнання в єдиний комплекс на базі існуючої інфраструктури замовника,
Відповідь: ця закупівля для Замовника являється комплексною технічною модернізацією інфраструктури для виробництва телевізійних проєктів.
3. а також самостійно розробити структурні схеми, схеми з'єднань, розміщення обладнання та іншу документацію щодо конфігурації системи та користування комплексом. Однак, документація не містять жодного посилання щодо кількісних та якісних параметрів, які мають бути досягнуті ПІСЛЯ фіналізації проекту.
Відповідь: враховуючи складність та об’єм такої роботи, в технічному завданні, окремим пунктом передбачено, що переможцю буде надано уся необхідна інформація, надана уся наявна документація та схеми розміщення комплексів та обладнання. Тендерною документацією передбачена така інформація окремо по кожному з лотів (Додаток №2 кожного лоту), а також у проєкті Договору до кожного лоту, а саме: пунктом 2.4. та додатком №1 до договору для підготовки схем, передбачених технічним завданням. В рамках підписаного договору будуть надані усі необхідні дані, схеми, для підготовки необхідної для інсталяції документації, контактна особа: Бойчук Ю. В. i.boichuk@ntu.ua.
4. «Комплексна модернізація» (а не повна реконструкція!) кількох локацій у межах України передбачає часткове використання наявного обладнання Замовника та частини його інфраструктури на цих локаціях. В документації не розкрито ці питання.
Відповідь: обладнання яке закуповується в Лот 1 та Лот 2 є достатнім для побудови нових (окремих) комплексів виробництва програм, але в рамках підготовки проектної документації згідно пунктом 2.4. та додатком №1 до договору. В рамках підписаного договору будуть надані усі необхідні дані, схеми для підготовки необхідної для інсталяції документації. Але, якщо Учасники мають бажання, то АТ «НСТУ» готові надати доступ до приміщень, схем в робочому порядку, контактна особа: Бойчук Ю. В. i.boichuk@ntu.ua.
5. Відсутні планами приміщень Замовника, інформація про доступні місці розташування обладнання, доступні кабель-траси, схемами існуючої інфраструктури і т.п.
Відповідь: тендерною документацією передбачена така інформація окремо по кожному з лотів (Додаток №2 до Тендерної документації), а також у проєкті Договору до кожного лоту, а саме: пунктом 2.4. та додатком №1 до договору. В рамках підписаного договору будуть надані усі необхідні дані, схеми для підготовки необхідної для інсталяції документації. Але, якщо Учасники мають бажання, то АТ «НСТУ» готові надати доступ до приміщень, схем в робочому порядку, контактна особа: Бойчук Ю. В. i.boichuk@ntu.ua.
6. В деяких питаннях для реалізації проекту будуть необхідні додаткової експертизи, або навіть значна модернізація допоміжних систем телецентру (комп’ютерної мережі). Так в ЛОТ-1, Додаток№2, комплект 8, 9, 18 «вимоги до комплекту відео мікшеру VMIX» вимагається: ПЗ Програмний Відеомікшер Загальна кількість входів 1000. Кількість входів NDI 1000, Максимальна розподільна здатність 4096 x 2160. Можливість прийому 1000!!! NDI потоків на вході відео мікшера не є предметом розгляду. Дійсно можливість мати відео мікшер з 1000 4К входами передбачена виробником vMIX для версій vMIX-4K, PRO. Але для виконання цих вимог учаснику слід ретельно інспектувати доступну комп’ютерну мережу та ретельно обрахувати потужність комп’ютера на якому буде встановлено програмне забезпечення vMIX. В противному випадку запропонувати Замовнику еквівалент обладнання неможливо.
Відповідь: приклад нерелевантний - вимога про 1000 NDI-потоків - це вимога до функцій ПЗ, і це програмне забезпечення має задовольняти цим вимогам.В ТЗ жодним чином не згадується, що в системі будуть передаватись в мережі 1000 4K потоків.
7. В тексті Додатку №1 та Додатку №2 не зазначено до якої частини інфраструктури мають відношення ці додатки: до модернізації інфраструктури АТ «НСТУ» в частині модернізації апаратної №2 «Суспільна студія» або бо оновлення обладнання для телевиробництва в 5 (п’яти) регіональних філіях АТ «НСТУ» (Одеса, Миколаїв, Херсон, Дніпро та Суми).
Відповідь: обладнання для «Суспільної студії» та 5 (п’яти) регіональних філій АТ «НСТУ» (Одеса, Миколаїв, Херсон, Дніпро та Суми) передбачено у кожному з лотів у Додатку №1 та Додатку №2 до Тендерної документації. Все визначене у закупівлі обладнання постачається за адресою: м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, 42.
8. Викликають подив вимоги до бібліотеки. ЛОТ-1, Додаток№2, комплект 19. У розділі «Загальні відомості» не зазначений тип бібліотеки, тип носія, загальний об’єм сховища, режими доступу до файлів та багато інших, суто технічних параметрів, без яких неможливо підібрати бажаний тип бібліотеки. Але зазначається термін гарантованого зберігання інформації: гарантувати цілісність та можливість відновлення записаних на носії даних впродовж 50 - 100, або більше, років. Тобто, у випадку аварії, системний інтегратор через, що найменше 100 років експлуатації, має забезпечити відновлення інформації з архівного носія? Має бути укладений договір на технічну підтримку на термін 100 років та довше? В сучасник умовах ця вимога є абсурдною.
Відповідь: вимога про збереження впродовж 50-100 років відносяться тільки до носія, що й зазначено в Додатку 2, пункт 123: “- Гарантувати цілісність та можливість відновлення записаних на носії даних впродовж 50 - 100, або більше, років.”
9. Якщо Замовник має намір придбати обладнання AVID, як таке що розширює потужність існуючого комплексу, яким чином в один загальний ЛОТ разом з опціями до AVID включено комп’ютери журналістських робочих місць та супутнього обладнання до них ЛОТ-2 комплект 7 з/п 53-57, 61-66? Зазначена конфігурація показує що мова йде про звичайні комп’ютери, конфігурація яких не зумовлена вимогами AVID.
Відповідь: в позиціях №53-55, Лоту№ 2 описані Робочі місця новинного комплексу для журналістів - 42 шт., Призначення: робоче місце новинного комплексу для журналістів Розмір: tower Процесор: Intel Core i7-10700, не гірше Пам’ять: 8 Gb DDR4 або більше Відеокарта: відеокарта з підтримкою технології ActiveX, GT730 2GB або краще Файлова підсистема: 1TB SATA HDD Клавіатура та мишка Програмне забезпечення: Win 10 Pro 64.
10. Дані комп'ютери не мають унікальних характеристик, та можуть постачатись широким колом постачальників на ринку однак постачальник має забезпечити їх сумісність з Системи новинного виробництва AVID у складі якої вони будуть працювати. Наведені технічні характеристики дозволяють гарантувати, що ці комп'ютери будуть працювати у складі Системи новинного виробництва AVID, яка закуповується в Пункті №6, Лоту №2. В т.ч. в Пункті №6 зазначено що Комплект повинен задовольняти наступні вимоги: Одночасне підключення 50 робочих місць журналістів з функціональністю створення новинних матеріалів (відео та текстових), плейлистів випусків новин. З них щонайменше 40 одночасних підключень з функцією створення відеоматеріалу, інжесту відео та аудіо.
Відповідь: позиції 56, 57 не відносяться до журналістських робочих місць, однак відносяться до Системи новинного виробництва AVID.
Позиції 61-66 не відносяться до журналістських робочих місць. В ТЗ чітко вказано призначення позицій 61-66, це Робочі станції нелінійного монтаж та супутнє обладнання, що мають працювати у складі Системи новинного виробництва AVID.
11. Так само до комплекту розширення AVID додано обладнання LiveU ЛОТ-2 комплект 7 з/п 68-71, мобільні телефони Apple та аксесуари до них ЛОТ-2 комплект 7 з/п 72-77, екшн-камери, світло, штативи та інше знімальне обладнання ЛОТ-2 комплект 7 з/п 78-87. Відео роутер ЛОТ-2 комплект 3, відео мікшер ЛОТ-2 комплект 4, система інтеркому та телефонні гібриди ЛОТ-2 комплект 5 також не є обов’язковими опціями до розширення системи AVID.
Відповідь: зазначене обладнання є обладнанням, яке потребує Замовник для розширення функцій Системи новинного виробництва AVID. Метою закупівлі є отримання цілісного комплексу, всі частини якого інтегровані між собою і у випадку, якщо постачальник надає еквіваленти, він має забезпечити сумісність такого еквіваленту, як з Системою новинного виробництва AVID, так і між собою.
12. Обладнання зазначене у ЛОТ-2, комплект 3-5 не є штучним товаром. Це достатньо складне обладнання класу broadcast вибір та конфігурація якого потребує окремих технічних завдань. Таким чином, за відсутності повноцінних технічних завдань, що формують та визначають чіткі критерії модернізації окремих об’єктів, взаємодію нового та існуючого обладнання, та встановлюють якісні параметри цієї модернізації, закупівля окремих комплектів обладнання носить НЕСИСТЕМНИЙ характер, і буде пропонуватися учасником просто за переліком, без уявлення, яким чином має бути побудований комплекс, що у свою чергу викликає сумніви в можливості реалізації такого проекту після укладання договору. Така ситуація унеможливлює вибір постачальників, що можуть запропонувати оптимальне технічне рішення у межах «комплексної модернізації» , створює преваги або виключну можливість лише для одного постачальника та виробника обладнання.
Відповідь: наявне повністю достатнє Технічне завдання до комплектів 3-5, що наведене у Додатку №2 до Тендерної документації по Лоту-2, в т.ч. по кожній позиції окремо, в т.ч. з обгрунтуванням індивідуальних позицій.
13. ПРОСИМО: 1. Скласти та опублікувати загальне ТЗ та технічні дані для проектування, ТЗ на окремі, чітко визначені компоненти.
Відповідь: загальне ТЗ складене та опубліковане міститься в Додатку 2 до Тендерної документації по кожному з лотів, додаткові дані для проектування будуть надані після підписання договору, в рамках розробки документації згідно пунктом 2.4. та додатком №1 до договору. В рамках підписаного договору будуть надані усі необхідні дані схеми, для підготовки необхідної для інсталяції документації.
14. Визначити та опублікувати чіткі критерії для розподілу об’єктів при проектуванні, модернізації компонентів регіональної та/або інфраструктури студії №2 «Суспільна студія».
Відповідь: для зручності, у Додатку 2 до Тендерної документації вказані комплекти (колонка № 2 “номер комплекту”).
Відтак, комплекти, які стосуються регіональної складової:
• Лот 1 – комплекти: 1,2,3, 4,5,6,7,8,9,10;
• Лот 2- комплект 1.
Статус вимоги:
Відхилено