• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання, в тому числі програмного забезпечення, для модернізації інфраструктури та обладнання телевізійної студії та апаратної №2 АТ «НСТУ» («Суспільна студія»), в тому числі комплекту для довготривалого архівування програм, включно з розробкою ПЗ, та оновлення обладнання для телевиробництва в 5 (п’яти) регіональних філіях АТ «НСТУ» (Одеса, Миколаїв, Херсон, Дніпро та Суми): Лот 1 – Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання для комплексної технічної модернізації інфраструктури АТ «НСТУ», в тому числі комплекту для довготривалого архівування програм; Лот 2 – Комплекти спеціалізованого аудіо-візуального та супутнього до нього технічного обладнання для комплексної технічної модернізації інфраструктури АТ «НСТУ»

Термін поставки: 60 календарних днів з дати підписання Договору. Після поставки товару Учасник здійснює його інсталяцію (встановлення) та інтеграцію, що передбачає комплекс заходів по забезпеченню належного функціонування товару відповідно до потреб та вказівок АТ «НСТУ», протягом 30 (тридцяти) днів після поставки товару.

Завершена

63 309 714.48 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 442 291.00 UAH
Номер: 0eccec7ba67646d8b19395128a66dd21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-23-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2021 15:49 - 20.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.04.2021 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 38 UA-2021-02-10-010420-a 10.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Broadcast Solutions GmbH установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та надання відповіді на вимоги учасників щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Віжн хаус», ТОВ «БМС Техно», ТОВ «Інженер сервіс», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів від 07.05.2021 № 59-23/1 та № 60-23/1 (за лотом 1 та 2) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та надання відповіді на вимоги учасників щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.03.2021 (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.02.2021 та від 26.02.2021, роз’яснення Замовника від 19.02.2021, від 02.03.2021, вимоги про усунення порушень від 22.02.2021, від 26.02.2021 та від 03.03.2021, відповіді Замовника на вимоги від 25.02.2021, від 03.03.2021 та від 09.03.2021, реєстри отриманих тендерних пропозицій та протоколи розкриття тендерних пропозицій від 19.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віжн хаус» (далі – ТОВ «Віжн хаус»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інженер сервіс» (далі – ТОВ «Інженер сервіс»), компанії Broadcast Solutions GmbH за лотом 1 та за лотом 2, товариства з обмеженою відповідальністю «БМС Техно» (далі – ТОВ «БМС Техно») за лотом 1, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Broadcast Solutions GmbH за лотом 1 та за лотом 2, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 20.04.2021, повідомлення про намір укласти договори за лотом 1 та за лотом 2 від 20.04.2021, договір поставки від 07.05.2021 № 60-23/1, договір поставки від 07.05.2021 № 59-23/1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 05.05.2021 через електронну систему закупівель За результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив учаснику Broadcast Solutions GmbH повідомлення (за лотом 1 та 2) з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику Broadcast Solutions GmbH вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та довідки/інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору та акти (видаткові накладні, тощо) до зазначеного договору) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Моніторингом установлено, що на порушення вимог п.3 та 5 розділу 1 Додатку №4 до тендерної документації учасником Broadcast Solutions GmbH не надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також довідку/інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору та актів (видаткових накладних, тощо) до зазначеного договору). Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції Broadcast Solutions GmbH (за лотом 1 та 2), як такі, що не відповідали кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 21.05.2021 13:48 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2021 13:48

Оскарження висновку в суді

Опис: АТ "НСТУ" відправлено позовну заяву до Державної аудиторської служби України в Окружний адміністративний суд м. Києва
Дата публікації: 04.06.2021 11:53
Дата відкриття провадження: 25.06.2021 00:00
Номер відкриття провадження: не визначено, Категорія справи № 640/15556/21

Запити/Пояснення