• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Горох, Квасоля, Апельсини, Банан, Буряк, Капуста свіжа, Морква, Огірки свіжі ґрунтові, Помідори свіжі ґрунтові, Цибуля, Яблука)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, т.в.о головного бухгалтера управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Горох, Квасоля, Апельсини, Банан, Буряк, Капуста свіжа, Морква, Огірки свіжі ґрунтові, Помідори свіжі ґрунтові, Цибуля, Яблука. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Горох - 316 кг., Квасоля - 299 кг., Апельсини - 1060 кг., Банан - 898 кг., Буряк - 1800 кг., Капуста свіжа - 3900 кг., Морква - 1500 кг., Огірки свіжі ґрунтові - 1200 кг., Помідори свіжі ґрунтові - 1200 кг., Цибуля - 3400 кг., Яблука - 2700 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Управління освіти Долинської міської ради (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 476 904,96 грн. (чотириста сімдесят шість тисяч дев’ятсот чотири грн. 96 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 769,05 грн. (чотири тисячі сімсот шістдесят дев’ять грн. 05 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» лютого 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

476 904.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 769.05 UAH
Період уточнення: 26.01.2021 16:46 - 01.02.2021 00:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим