• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Горох, Квасоля, Апельсини, Банан, Буряк, Капуста свіжа, Морква, Огірки свіжі ґрунтові, Помідори свіжі ґрунтові, Цибуля, Яблука)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, т.в.о головного бухгалтера управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Горох, Квасоля, Апельсини, Банан, Буряк, Капуста свіжа, Морква, Огірки свіжі ґрунтові, Помідори свіжі ґрунтові, Цибуля, Яблука. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Горох - 316 кг., Квасоля - 299 кг., Апельсини - 1060 кг., Банан - 898 кг., Буряк - 1800 кг., Капуста свіжа - 3900 кг., Морква - 1500 кг., Огірки свіжі ґрунтові - 1200 кг., Помідори свіжі ґрунтові - 1200 кг., Цибуля - 3400 кг., Яблука - 2700 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Управління освіти Долинської міської ради (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 476 904,96 грн. (чотириста сімдесят шість тисяч дев’ятсот чотири грн. 96 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 769,05 грн. (чотири тисячі сімсот шістдесят дев’ять грн. 05 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» лютого 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

476 904.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 769.05 UAH
Період оскарження: 26.01.2021 16:46 - 07.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: 0942c2b9eb424627a373fbd9327a11d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-010841-b.a3
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП КОВТУН Л.Г. 10.02.21р. було надано заповнену форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно Додатку №5 до тендерної документації ( подача пропозицій до 11.02.2021р. до 00:00год.), в порушення вимог цього додатку учасником НЕ ЗАЗНАЧЕНО ЗАГАЛЬНУ ВАРТІСТЬ З ОДИНИЦЮ ТОВАРУ у п.11 Додатку № 5 до тендерної документації. Вимога тендерної документації- примітка додатку 5 до тендерної документації "Форма тендерна пропозиція подається у виглядя наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від наведеної форми та заповнює всі пусті необхідні графи" . Всупеч цим вимогам учасником НЕ ЗАЗНАЧЕНО ЗАГАЛЬНУ ВАРТІСТЬ З ОДИНИЦЮ ТОВАРУ у п.11 Додатку № 5 до тендерної документації. Віповідно до частини 4 статті 41 Закону України "Про державні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. На підставі викладеного прошу визнати протокол Рішення № 63від 23.02.21р.та дискваліфікувати учасника Ковтун Л.Г. як такого, що не відповідає встановленим законодавством вимогам до учасника. В разі відхилення вимоги вимушена буду звертатися до АМКУ з відповідною скаргою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про наступне: «10» лютого 2021 року учасником ФОП Ковтун Л.Г. у складі документів тендерної пропозиції було завантажено файл «Тендерна пропозиція.pdf», за змістом якого учасником було надано заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку №5 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що учасником ФОП Ковтун Л.Г. було заповнено всі необхідні графи у тому числі зазначено ціну за одиницю товару без ПДВ, оскільки зазначений учасник не є платником податку на додану вартість та надає загальну ціну без урахування ПДВ. В свою чергу, за змістом вищезазначеного документу наявна інформація про ціну за одиницю товару, зокрема: Горох - 28,00 грн., Квасоля - 60,00 грн., Апельсини - 55,00 грн., Банан - 45,00 грн., Буряк - 8,00 грн., Капуста свіжа – 10,00 грн., Морква – 10,00 грн., Огірки свіжі ґрунтові - 25,00 грн., Помідори свіжі ґрунтові - 25,00 грн., Цибуля - 15,00 грн., Яблука - 25,00 грн. Графи «Ціна за одиницю товару, грн. з ПДВ.» та «ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ, ГРН. З ПДВ.» не заповнюється учасником у разі якщо учасник не є платником ПДВ. Крім того, замовником торгів за змістом Додатку №5 до тендерної документації включено примітку наступного змісту: «Учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ.». На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником ФОП Ковтун Л.Г. було надано у складі тендерної пропозиції довідку про форму оподаткування (вих. №41 від 09.02.2021р., стор. 2 файлу «Інші документи.pdf»), за змістом якої учасником надано інформацію про не нарахування ПДВ на товар, оскільки ФОП Ковтун Л.Г. є платником єдиного податку 2 групи. Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону. Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця в цій частині та задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. У подальшому рекомендуємо більш детальніше ознайомитися зі змістом вимог тендерної документації. Доводисо до Вашого відома, що положеннями статті 18 Закону встановлено Порядок оскаржень процедур публічних закупівель. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до положень ст. 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності порушених прав Скаржника та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких було порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визнання переможцем ФОП КОВТУН Л.Г.

Номер: 8dacbe16074742a3b6a61e0e110df14f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-010841-b.a2
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем ФОП КОВТУН Л.Г.
Вимога:
Вимога стосується ФОП КОВТУН Л.Г !!! У складі тендерної пропозиції учасником ФОП КОВТУН Л.Г. 10.02.21р. було надано заповнену фориу "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно Додатку №5 до тендерної документації ( подача пропозицій до 11.02.2021р. до 00:00год.), в порушення вимог цього додатку учасником не було зазначено загальну вартість за одиницю товару у п.11 Додатку № 5 до тендерної документації. Віповідно до частини 4 статті 41 Закону України "Про державні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. На підставі викладеного прошу визнати протокол Рішення № 63від 23.02.21р.та дискваліфікувати учасника Ковтун Л.Г. як такого, що не відповідає встановленим законодавством вимогам до учасника. В разі відхилення вимоги вимушена буду звертатися до АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про наступне: «10» лютого 2021 року учасником ФОП Ковтун Л.Г. у складі документів тендерної пропозиції було завантажено файл «Тендерна пропозиція.pdf», за змістом якого учасником було надано заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку №5 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що учасником ФОП Ковтун Л.Г. було заповнено всі необхідні графи у тому числі зазначено ціну за одиницю товару без ПДВ, оскільки зазначений учасник не є платником податку на додану вартість та надає загальну ціну без урахування ПДВ. В свою чергу, за змістом вищезазначеного документу наявна інформація про ціну за одиницю товару, зокрема: Горох - 28,00 грн., Квасоля - 60,00 грн., Апельсини - 55,00 грн., Банан - 45,00 грн., Буряк - 8,00 грн., Капуста свіжа – 10,00 грн., Морква – 10,00 грн., Огірки свіжі ґрунтові - 25,00 грн., Помідори свіжі ґрунтові - 25,00 грн., Цибуля - 15,00 грн., Яблука - 25,00 грн. Графи «Ціна за одиницю товару, грн. з ПДВ.» та «Загальна вартість, грн. з ПДВ.» не заповнюється учасником у разі якщо учасник не є платником ПДВ. Крім того, замовником торгів за змістом Додатку №5 до тендерної документації включено примітку наступного змісту: «Учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ.». На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником ФОП Ковтун Л.Г. було надано у складі тендерної пропозиції довідку про форму оподаткування (вих. №41 від 09.02.2021р., стор. 2 файлу «Інші документи.pdf»), за змістом якої учасником надано інформацію про не нарахування ПДВ на товар, оскільки ФОП Ковтун Л.Г. є платником єдиного податку 2 групи. Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону. Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця в цій частині та задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. У подальшому рекомендуємо більш детальніше ознайомитися зі змістом вимог тендерної документації та змістовно формулювати відносно якої саме тендерної пропозиції подається вимога. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: 5070af9d29e64afdaf097179a1aa71bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-26-010841-b.b1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
У складі тендерної пропозиції учасником 10.02.21р. було надано заповнену фориу "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно Додатку №5 до тендерної документації ( подача пропозицій до 11.02.2021р. до 00:00год.), в порушення вимог цього додатку учасником не було зазначено загальну вартість за одиницю товару у п.11 Додатку № 5 до тендерної документації. Віповідно до частини 4 статті 41 Закону України "Про державні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. На підставі викладеного прошу визнати протокол Рішення № 63від 23.02.21р.та дискваліфікувати учасника Ковтун Л.Г. як такого, що не відповідає встановленим законодавством вимогам до учасника. В разі відхилення вимоги вимушена буду звертатися до АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про наступне: Рішенням уповноваженої особи замовника торгів №54 від «17» лютого 2021 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема з наступних підстав:  У складі тендерної пропозиції учасником було надано заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку №5 до тендерної документації (файл «Тендерна пропозиція.pdf») (яка надана до закінчення строку подання тендерних пропозицій 10.02.2021р. файл «додатки овочі освіта.FR12.pdf»), проте в порушення вимог цього додатку учасником не було зазначено строк поставки товару у п. 10 Додатку №5 до тендерної документації, зокрема: «Поставка товару здійснюється протягом __ з моменту отримання Продавцем заявки від Покупця, узгодженими партіями на підставі його письмової або факсимільної заявки, в якій вказується кількість товару. Строк поставки – до 31.12.2021 року.». Вимога тендерної документації - п. 6 Додатку №3 до тендерної документації: «поставка здійснюється не пізніше одного дня з моменту одержання відповідної заявки Замовника окремими партіями та відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку Товару (продукції).» Відповідно до положень частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Враховуючи той факт, що змістом формулювання вимог тендерної документації замовником торгів встановлено строк поставки протягом одного дня з моменту одержання відповідної заявки Замовника у зв’язку із необхідністю отримання регулярних, своєчасних та безперебійних поставок товару протягом одного робочого дня замовник торгів не має права укласти договір про закупівлю товарів згідно тендерної пропозиції учасника ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА" без зазначення строку поставки товару.  В порушення вимог п. 10. Додатку №3 до тендерної документації учасником до закінчення строку подання тендерних пропозицій (11.02.2021р. 00:00 год.) не було надано у складі документів тендерної пропозиції пропозиції інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Вимога тендерної документації - п. 10. Додатку №3 до тендерної документації: «Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.»  В порушення вимог п. 1-2. Додатку №3 до тендерної документації учасником до закінчення строку подання тендерних пропозицій (11.02.2021р. 00:00 год.) не було надано у складі документів тендерної пропозиції письмову гарантію дотримання нормативно-правових актів в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час постачання товару, зокрема: Технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами від 20.12.2019 р. №421-ІХ), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004. №1591, Наказ МОЗ України від 25.09.2020р. №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів середньої освіти». Вимога тендерної документації - п. 1-2. Додатку №3 до тендерної документації: «1. Технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами від 20.12.2019 р. №421-ІХ), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004. № 1591, Наказ МОЗ України від 25.09.2020р. №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів середньої освіти» 2. Учасники зобов’язані у складі пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначених нормативно-правових актів в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час постачання товару. За недодержання вищезазначених умов Замовник має право відмовитись від прийняття харчових продуктів, та вважати обов’язок здійснення поставки в день та час визначений під час замовлення – невиконаний в повному обсязі.» Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.  У складі тендерної пропозиції учасником до закінчення строку подання тендерних пропозицій (11.02.2021р. 00:00 год.) не було надано гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати, що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Вимога п. 2 розділу 5 тендерної документації: «В складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати» Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону якщо пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі, розгляд тендерних пропозицій визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 31 Закону. Крім того, просимо Вас звернути увагу, що положеннями статті 18 Закону встановлено Порядок оскаржень процедур публічних закупівель. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до положень ст. 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності порушених прав Скаржника та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких було порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги: Відхилено