• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Горох, Квасоля, Апельсини, Банан, Буряк, Капуста свіжа, Морква, Огірки свіжі ґрунтові, Помідори свіжі ґрунтові, Цибуля, Яблука)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, т.в.о головного бухгалтера управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Горох, Квасоля, Апельсини, Банан, Буряк, Капуста свіжа, Морква, Огірки свіжі ґрунтові, Помідори свіжі ґрунтові, Цибуля, Яблука. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Горох - 316 кг., Квасоля - 299 кг., Апельсини - 1060 кг., Банан - 898 кг., Буряк - 1800 кг., Капуста свіжа - 3900 кг., Морква - 1500 кг., Огірки свіжі ґрунтові - 1200 кг., Помідори свіжі ґрунтові - 1200 кг., Цибуля - 3400 кг., Яблука - 2700 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Управління освіти Долинської міської ради (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 476 904,96 грн. (чотириста сімдесят шість тисяч дев’ятсот чотири грн. 96 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 769,05 грн. (чотири тисячі сімсот шістдесят дев’ять грн. 05 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» лютого 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

476 904.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 769.05 UAH
Номер: a0c25e9db1a4438a9d21f6fe5195f1ca
Внутрішній номер закупівлі: 8277459
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-26-010841-b   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Звіздовська Людмила Анатоліївна +380523420092 dolin_vo@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 476 904.96 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 769.05 UAH
Період уточнення: 26.01.2021 16:46 - 01.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 26.01.2021 16:46 - 11.02.2021 00:00
Аукціон: 11.02.2021 11:58 - 11.02.2021 12:31
Період кваліфікації: 11.02.2021 12:31 - 23.02.2021 17:05
Період завантаження договору: 23.02.2021 17:05 - 15.03.2021 17:05
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Горох
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 316 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Квасоля
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 299 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Апельсини
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 1060 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Банан
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 898 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Буряк
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 1800 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Капуста свіжа
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 3900 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Морква
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 1500 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Огірки свіжі ґрунтові
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 1200 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Помідори свіжі ґрунтові
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 1200 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Цибуля
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 3400 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Яблука
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 2700 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА"

Оскарження: 17.02.2021 16:20 - 28.02.2021 00:00
Виявлена аномально низька ціна пропозиції
Початкова пропозиція 169 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
169 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.02.2021 16:20
Відповіді на вимоги 11
Документи 22
Скарги 0
ФОП Перанський В.А.

Оскарження: 22.02.2021 15:42 - 05.03.2021 00:00
Виявлена аномально низька ціна пропозиції
Початкова пропозиція 210 537.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
210 537.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
22.02.2021 15:42
Відповіді на вимоги 11
Документи 64
Скарги 0
ФОП Ковтун Л.Г.

Оскарження: 23.02.2021 17:05 - 06.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 372 398.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
372 398.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.02.2021 17:05
Відповіді на вимоги 11
Документи 26
Скарги 3
ФОП РОМАНОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 476 904.96 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
440 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 86
Скарги 0

Контракти

Номер: 46b6b3aabc0d4242a7c13cf35ba9eb2d
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-26-010841-b-b1
Постачальник: ФОП Ковтун Л.Г.
Номер договору: 05/21
Сума договору: 372 398.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 09.03.2021 15:38
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 05-21 Овочі.pdf
pdf
ДУ№1 до 05-21.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ-овочі.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ-овочі.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№3 Овочі.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ овочі.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№5 до 05.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№6.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s