• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення генеральних планів та планів зонування території с. Новосамарка та с. Топали Окнянської селищної ради Окнянського району Одеської області із подальшим розміщенням матеріалів у геоінформаційній системі (ДК 021:2015:71410000-5 Послуги у сфері містобудування)

Найменування замовника: Окнянська селищна рада 1.1. Місцезнаходження замовника: 67900, Україна, Одеська обл., смт Окни, вул.Першотравнева, 31 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: 04379924 1.3. Категорія замовника: 1 (органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2021 13:38 - 29.01.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення по тендерній документації

Номер: 07a7ba38bb65431da4937ecd625c2f8d
Дата опублікування: 28.01.2021 16:52
Опис: Просимо роз'яснити у зв'язку з чим умови тендерної документації не містять вимог згідно абз.2 п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону для об’єднання учасників. Просимо тендерну документацію привести у відповідність до чинного законодавства України.
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що ваше питання буде розглянуто та прийнято рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.01.2021 13:26
Відповідь надана

Уточнення по тендерній документації

Номер: f0861c01575041d8a1873c29bfa3bdde
Дата опублікування: 28.01.2021 15:04
Опис: Тендерною документацію передбачено, що працівники, зазначені Замовником в п.2 Додатку 1 до тендерної документації повинні перебувати з Учасником у трудових відносинах (за основним місцем роботи). Вимоги Замовника є дискримінаційними та не відповідають нормам чинного законодавства України. Для повного, якісного та своєчасного виконання договору Учасник має право залучати працівників з відповідною профільною освітою, фахівців та спеціалістів, які перебувають з Учасником у трудових відносинах (цивільно-правових) за трудовими договорами або договорами цивільно-правового характеру. Вимоги Замовника в тендерній документації щодо кваліфікаційних критеріїв порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників та дії Замовника спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників та обмеження права таких учасників на прийняття участі у даній закупівлі. Виходячи з наведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність вимогам чинного законодавства України.
Відповідь: 1. Шановний Учаснику! Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Встановлюючи дану вимогу (про наявність працівників за основним місцем роботи), Замовник намагається переконатися, що в складі Учасника наявна достатня кількість працівників для надання послуг на високому професійному рівні та в визначені даною тендерною документацією строки (менше 10 місяців для надання послуг). Додатково звертаємо Вашу увагу, щодо доцільність залучення визначених тендерною документацією співробітників була роз’яснена на вимогу UA-2021-01-20-003607-b.a3 від 22.01.2021 р.
Дата відповіді: 29.01.2021 13:47
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії

Номер: 6a33a3b60e214172a1033924e26524e4
Дата опублікування: 27.01.2021 09:40
Опис: Доброго дня. Звертаємось до Вас з наступним. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, встановлено кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до яких учасник повинен мати, окрім іншого: - комп’ютерів/ноутбуків – не менше 6 одиниць; - відповідне ліцензійне програмне забезпечення (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи) – з зазначенням серійних номерів ліцензій у кількості не менше ніж на 6 робочих місць. Додатково для підтвердження надати довідку від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки її можуть виконати лише ті компанії у яких є саме така довідка від Ліцензіара, більше того в деяких випадках її неможливо виконати оскільки ліцензія надається відповідно до апаратного ключу захисту і валідація ліцензованого програмного забезпечення проводиться апаратно-програмними комплексами Ліцензіара без втручання людей. Зокрема, на нашу думку достатнім підтвердженням наявності ліцензованого програмного забезпечення є вказання Ліцензіара (сертифікатом або будь-яким іншим чином), що таке програмне забезпечення є у учасника, зазначення або не зазначення серійного номера ліцензії жодним чином не впливає на правомірність використання такого програмного забезпечення. Крім того, законодавчо не передбачено та не встановлено форми, за якою Ліцензіар має надавати підтвердження передачі права використання програмного забезпечення Ліцензіату. В той же час, вимагається надання учасником «Оригінали або засвідчені Учасником копії ліцензійного договору/ліцензій щодо програмного забезпечення або інший документ, що підтверджує законне право Учасника на використання програмного забезпечення, зазначеного у довідці», що є тотожнім довідці від Ліцензіара.» Зважаючи на вищенаведене, звертаємось з вимогою вилучити непрозору, надлишкову і дискримінаційну вимогу «Додатково для підтвердження надати довідку від Ліцензіара програмного забезпечення з зазначенням серійних номерів ліцензій».
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що ваше питання буде розглянуто та прийнято рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.01.2021 13:24
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 8db54601a34e4387a71e8b22ca9c2adf
Дата опублікування: 25.01.2021 17:52
Опис: Шановний замовник! Тендерною документацією передбачено, що учасник зобов’язаний надати щонайменше 2 аналогічних договори, що підтверджують наявність досвіду розроблення генеральних планів та планів зонування території (в кожному аналогічному договорі мають розроблятись генеральні плани та плани зонування території не менше ніж на два населені пункти) та 2 два договори на розробку звіту про стратегічну екологічну оцінку генеральних планів населених пунктів. Чи можливе надання учасником аналогічних договорів за якими послуги з розроблення генеральних планів та планів зонування території надавалися за окремими договорами.
Відповідь: Шановний учасник! Так, в такому випадку учасник може надати 4 аналогічних договори на розроблення генерального плану та плану зонування території. Інші вимоги до аналогічних договорів визначені в додатку №1 тендерної документації.
Дата відповіді: 27.01.2021 16:25
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: e36defa2f850444b8600c57ce07285d1
Дата опублікування: 22.01.2021 09:57
Опис: Замовник в додатку №1 до тендерної документації щодо наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій прописав вимогу щодо наявності у учасника транспортних засобів (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) не менше 1 одиниці. Хочемо зазначити, що наявність у Учасника закупівлі транспортного засобу ніяким чином не впливає на якість надання послуги з розроблення генеральних планів та планів зонування території. Цією вимогою Замовник обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, хто має транспортні засоби. Просимо вилучити дискримінаційну вимогу по відношенню до інших суб’єктів господарювання, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, що дана вимога є цілком обґрунтованою зважаючи на площу населених пунктів (орієнтовно 700 га) та кількість виїздів архітекторів в відрядження (на громадські обговорення та узгодження проектних рішень із Замовником послуг). При цьому, Учасник не позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі із власним або залученим в оренду обладнанням. Так, відповідно до Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, у тому випадку, якщо обладнання та/або матеріальна технічна база Учасника орендується, мають бути надані копії договорів оренди, або договір про співпрацю, або договір користування у повному обсязі. Окрім того, ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Це означає, що Учасник, який зацікавлений в можливості підтвердження надання ним послуг, має можливість або надати документи щодо наявної в нього матеріально-технічної бази на праві власності, або залучити необхідну кількість обладнання в оренду або користування, або залучити потужності інших суб’єктів господарювання. Дана інформація повністю відповідає чинній практиці Антимонопольного комітету України. Тобто, тендерна документація жодним чином не порушує прав та законні інтереси Учасника та не позбавляє його можливості подати тендерну пропозицію.
Дата відповіді: 25.01.2021 15:22