• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення генеральних планів та планів зонування території с. Новосамарка та с. Топали Окнянської селищної ради Окнянського району Одеської області із подальшим розміщенням матеріалів у геоінформаційній системі (ДК 021:2015:71410000-5 Послуги у сфері містобудування)

Найменування замовника: Окнянська селищна рада 1.1. Місцезнаходження замовника: 67900, Україна, Одеська обл., смт Окни, вул.Першотравнева, 31 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: 04379924 1.3. Категорія замовника: 1 (органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер: 4da4af4719314cc6b9c808303a5b386e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-19-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.03.2021 09:25 - 13.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 Одеса № 166 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.03.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 № 166 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 1 UA-2021-01-20-003607-b 20.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-90, boev_k@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Окнянської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом тендерного комітету від 20.01.2021 № 3, зміни до ТД, затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 29.01.2021 № 4, роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Консорціум Архізем Україна» (далі – ТОВ «Консорціум Архізем Україна»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 16.02.2021 № 5, протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.02.2021 № 6, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2021, договір від 04.03.2021 № 72.
Період усунення порушень: 25.03.2021 17:04 - 09.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2021 17:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Прийнято рішення про здійснення заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень, а саме: організувати навчання спеціалістів Замовника з питань організації та здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 31.03.2021 09:09