• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі ): – 2 050 230,00 грн. ; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».

Завершена

410 046 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 100 460.00 UAH
Період уточнення: 21.12.2020 17:40 - 15.01.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення до подання пропозиції

Номер: f732fbc1806d42d681c09b3a28097624
Дата опублікування: 06.01.2021 12:35
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 5.4. розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, у разі участі об’єднання учасників у процедурі закупівлі, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. При цьому об’єднання учасників, підтверджуючи кваліфікаційні критерії (в тому числі досвід виконання аналогічного договору), надають гарантійні листи/зобов’язання/підтвердження виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі від кожного учасника об’єднання, яким надано підтвердження кваліфікаційних критеріїв, засвідчений нотаріально. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Водночас пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону визначено, що учасником процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, об’єднання учасників є окремою юридичною особою, яка має намір прийняти участь у публічній закупівлі та набути статусу учасника такої процедури закупівлі. Безумовно об’єднання учасників як окремо створена юридична особа має відповідати кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. Проте учасники (засновники) такого об’єднання учасників НЕ є окремими учасниками процедури закупівлі у розумінні Закону (пункт 37 частини 1 статті 1 Закону). Більше того, види діяльності окремого учасника (засновника) такого об’єднання учасників можуть й не мати прямого відношення до будівництва доріг та автострад, як і сам учасник (засновник) такого об’єднання не матиме відношення до виконання робіт у майбутньому, що унеможливлює надання гарантійного листа/зобов’язання/підтвердження виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі, тим більше нотаріальної форми. З огляду на це, просимо надати відповідь з детальним обґрунтуванням та посиланнями на норми чинного законодавства України, на підставі яких Замовником встановлені дискримінаційні та суперечливі вимоги щодо надання гарантійних листів/зобов’язань/підтвердження виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі ВІД КОЖНОГО УЧАСНИКА ОБ’ЄДНАННЯ, яким надано підтвердження кваліфікаційних критеріїв, засвідчений нотаріально.
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними, зазнає обмеження у визнанні, і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. При цьому, не замовником, а Законом «Про публічні закупівлі» (статтями 16 та 22) встановлено ряд обмежень щодо реалізації юридичною особою права участі у процедурах публічних закупівель. Згідно із частиною 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У відповіді на запит 11/2016 щодо участі у торгах об’єднання юридичних осіб Мінекономіки зазначає, що: "У разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі. Водночас така можливість має бути передбачена в тендерній документації". Виходячи із того, що за своєю правовою природою кожен консорціум являється об’єднанням юридичних осіб, тому наведена Мінекономіки позиція застосовна до кожного такого об’єднання. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Таким чином, зазначені Замовником у тендерній документації вимоги для об’єднання учасників щодо подання у складі тендерної пропозиції нотаріально завіреного гарантійного листа/зобов’язання/підтвердження про виникнення в учасника(ів об’єднання) обов’язків на виконання зобов’язань у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі у повній мірі відповідають вимогам Закону. Саме одним з цих документів обʼєднання юридичних осіб як учасник тендеру зможе підтвердити, що у підприємства-учасника виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед обʼєднанням у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі. При цьому, у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 121 Господарського кодексу України підприємство - учасник господарського об'єднання має право одержувати від господарського об'єднання в установленому порядку інформацію, пов'язану з інтересами підприємства. Тому, з метою уникнення ризику спотворення результатів торгів та участі у торгах недобросовісних учасників Замовником і вимагається вищезазначений нотаріально засвідчений документ. Відтак, Замовником не встановлено вимог до учасника торгів, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. З урахуванням викладеного, дії Замовника щодо кваліфікаційних вимог в тендерній документації по наданню гарантійного листа/зобов’язання/підтвердження виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі від кожного учасника об’єднання, яким надано підтвердження кваліфікаційних критеріїв, засвідчений нотаріально, не містять ознак дискримінації, та є обґрунтованими з боку Замовника. Слід також зазначити, що вимога тендерної документації про нотаріальне посвідчення гарантійного листа/зобов’язання/підтвердження виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі від кожного учасника об’єднання являється гарантією вільного волевиявлення його учасників щодо участі об’єднання у процедурі публічної закупівлі та надання для належного виконання умов договору (у випадку визнання об’єднання переможцем процедури закупівлі) своєї матеріально-технічної бази, обладнання та кваліфікованих працівників, адже перед посвідченням такого документа нотаріус перевірить правоздатність підприємств-підписантів і повноваження їх представників. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що підпунктом 5.4. пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено надання нотаріально посвідченого гарантійного листа/зобов’язання/підтвердження виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі (одного з цих документів) лише тими учасниками обʼєднання, якими надано підтвердження кваліфікаційних критеріїв для даної процедури публічної закупівлі (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, доводи про те, що види діяльності окремого учасника (засновника) об’єднання можуть і не мати прямого відношення до будівництва доріг та автострад свідчить про те, що такими учасниками не може бути надане підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерній документації цієї процедури закупівлі. Відтак, надання учасниками об’єднання зазначених нотаріально посвідчених гарантійних документів, які надали інформацію на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям для подання у складі тендерної пропозиції учасника-об’єднання, являється об’єктивно необхідною для Замовника вимогою і її виконання залежить виключно від волевиявлення учасників об’єднання, які матимуть відношення до виконання робіт (послуг) у майбутньому.
Дата відповіді: 13.01.2021 11:43
Відповідь надана

Уточнення до подання пропозиції

Номер: 0b537b7c12df42f0939f78e25e56f60e
Дата опублікування: 04.01.2021 11:19
Опис: Шановний Замовник! Вивчивши тендерну документацію випливає питання, щодо Розділу 1 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " пункт "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" підпункт 6.2 абз.3 вимагається "- інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт." Просимо пояснити більш детально стосовно "...зазначення сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт.', чи не достатньо саме лабораторії що буде залучена для підтвердення контролю якості?якщо це особа то саме з якою посадою та з яким саме сертифікатом?якщо це організація, то яка саме?який саме мається на увазі атестат?або сертифікат?Внесіть будь-ласка більш детально інформацію, щодо цієї вимоги.
Відповідь: Інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт, Учасник надає із зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця або організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт відповідно до умов договору та проектної документації на підставі лабораторних результатів досліджень.
Дата відповіді: 11.01.2021 11:08