• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально-прибиральна машина)

Завершена

4 174 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 872.30 UAH
Період уточнення: 15.10.2020 19:15 - 24.11.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 2f3b45c27d234d98a2458d0066e3ed38
Дата опублікування: 19.10.2020 11:55
Опис: Шановний Замовник, з метою розширення кола потенційних учасників та створення більш конкурентного середовища, просимо вас розглянути можливість внесення змін до технічних вимог предмету закупівлі, що не вплинуть на функціональні можливості запитуваного обладнання, натомість значно покращать продуктивність та ефективність підмітально-прибиральної машини. Оскільки прийнятими загальноєвропейським нормами вага транспортного засобу для пересування по тротуарам обмежена загальною вагою 3500 кг, пропонуємо збільшити цей параметр до 3500 кг, що в свою чергу дасть змогу збільшити корисне навантаження, підвищить продуктивність машини та заощадить значні кошти при експлуатації. Також, пропонуємо збільшити внутрішній радіус розвороту до 1750 мм, оскільки це суттєво не впливає на функціональність машини, натомість значно збільшує стійкість при маневруванні. Так як діаметр передньої циліндричної щітки не впливає на продуктивність видалення незначного шару снігу, пропонуємо зменшити дану вимогу до 400 мм, оскільки провідні європейські та світові виробники пропонують щітки діаметром саме 400 мм. З огляду на вищенаведене, просимо внести зміни до ТД (Додаток 3) та викласти відповідні пункти Технічних вимог у наступній редакції: «Максимально допустима вага, кг Не більше 3500», «Радіус розвороту внутрішній, мм Не більше 1750», «Передня циліндрична щітка для прибирання невеликої кількості снігу Висотою не менше 10 см, робоча ширина не більше 132 см, діаметр щітки не менше 400 мм» Також, враховуючи складну епідеміологічну ситуацію, що впливає на логістичну галузь, просимо збільшити термін поставки до 30 календарних днів та внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Вивчивши Ваше запитання, повідомляємо наступне: Встановлюючи технічні вимоги до предмету закупівлі, Замовник виходить насамперед з практичних міркувань та функціональності у сучасних реаліях, беручи до увагу кліматичні чинники та урбаністичні особливості. Внутрішній радіус розвороту обумовлює маневреність машини та забезпечує здатність проводити операції у вузьких вулочках, запобігаючи можливого зіткнення із припаркованими машинами, стінами будинків та огорожами, що у свою чергу допоможе уникненню конфліктів із власниками та можливими претензіями. Цей параметр є ключовим та критично важливим, оскільки забезпечує функціональність та маневреність машини. Машину планується використовувати не тільки для підмітання тротуарів, а й для догляду за газонами (підстригання трави тощо). Тому збільшення ваги машини призведе до збільшення навантаження на такі газони та їх пошкодженню. Діаметр щітки визначає товщину снігового покриву, який така щітка може прибрати. Чим більше діаметр, тим щітка ефективніше працюватиме при несприятливих погодних умовах взимку. Тим паче, що зими у нашій кліматологічній зоні характеризуються рясними снігопадами. Строк поставки визначається реальною та нагальною потребою Замовника у проведенні робіт з прибирання, відтак пропозиція збільшити «термін поставки до 30 календарних днів та внести відповідні зміни до ТД» не відповідає реальним строкам завершення процедури закупівлі з урахуванням можливого терміну на оскарження процедури закупівлі суб’єктами господарювання в порядку статті 18 Закону, а також потребую в початку використання даної техніки в 2020 році. Таким чином, вимоги Замовника до предмету закупівлі цілком обґрунтовані.
Дата відповіді: 22.10.2020 10:58
Відповідь надана

Щодо положень тендерної документації в частині строків поставки

Номер: f304049d405c4c10b9c002b951498f94
Дата опублікування: 19.10.2020 11:25
Опис: Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Тендерною документацією на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально-прибиральна машина) визначений наступний строк поставки товару: «з моменту укладання договору про закупівлю до 31 грудня 2020 року в залежності від отриманої постачальником належно оформленої заявки від Замовника. «Постачальник» здійснює поставку Товару «Замовнику» протягом 10 робочих днів з моменту отримання письмової заявки або заявки в іншій форм». Згідно з пунктами 5.1., 5.2. Проекту договору про закупівлю товарів за публічні кошти: «Строк поставки товару – до 31 грудня 2020 року, за адресою: 08131, Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Софіївська Борщагівка пров. Шкільний, 5. Поставка здійснюється не пізніше 10 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки «Замовника». Заявка складається в довільній формі «Замовником», засвідчується підписом уповноваженої особи, та направляється на поштову адресу «Постачальника»». Таким чином, аналізуючи положення тендерної документації та проекту договору неможливо встановити реальний строк поставки товару, який закуповується. Враховуючи викладене, з метою дотримання вимог Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель звертаємось з проханням надати роз’яснення щодо мінімального строку направлення Замовником Постачальнику заявки на поставку товару. Також, пропонуємо, доповнити тендерну документацію відповідними положеннями, які більш детально визначають порядок складання та направлення Постачальнику заявки на поставку товару.
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше питання повідомляємо про те, що вірним вважати редакцію щодо строків поставки товару наступного змісту: ««З моменту укладання договору про закупівлю до 31 грудня 2020 року в залежності від отриманої постачальником належно оформленої заявки від Замовника. Закупівля здійснюється виключно за наявності достатньої кількості коштів (фінансування), що передбачені на покриття потреби, що складає предмет закупівлі.». Внаслідок цього Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, де пункт 5.2. розділу «V. Поставка товару» тендерної документації викладено у наступній редакції: «Заявка складається в довільній формі «Замовником», засвідчується підписом уповноваженої особи, та направляється на поштову адресу «Постачальника» Поставка здійснюється до «31» грудня 2020 року. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 22.10.2020 10:57