• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

20Т-110_24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Завершена

974 554 868.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 700 000.00 UAH
Період уточнення: 08.10.2020 15:54 - 20.11.2020 00:00
Відповідь надана

Роз’яснення 7 - щодо легалізації документів іноземною юридичною особою.

Номер: 8125bb1f3175459ba992ca6e7cf44219
Дата опублікування: 28.10.2020 11:10
Опис: Роз’яснення № 7 щодо легалізації документів іноземною юридичною особою. Відповідно до абзацу 2 пункту 10 розділу 1 Загальні положення Тендерної документації (тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» від «22» жовтня 2020 року, протокол №967) передбачена наступна умова: "Документи, що надаються іноземною юридичною особою, мають бути легалізовані у разі необхідності відповідно до вимог чинного законодавства України.". До того ж, абзацом 2 пункту 12 розділу 1 Загальні положення Тендерної документації передбачено: "У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, за винятком документів визначених додатком №9 до тендерної документації для нерезидентів. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.". Але, з умов Тендерної документації учаснику залишається незрозумілим, чи є необхідність нотаріально засвідчувати переклад документів на українську мову, який виконаний організацією/перекладачем або достатньо лише звичайного засвідчення підписом (печаткою) на перекладі організації/перекладача. Зазначене питання виникає, у зв’язку з тим, що документи іноземної юридичної особи (учасника-нерезидента) підлягають легалізації відповідно до вимог чинного законодавства України. Відповідно до чинного законодавства України, переклад повинен засвідчуватися нотаріально разом із встановленням особи перекладача. Враховуючи те, що ми як потенційний учасник є нерезидентом України та бажаємо прийняти участь в процедурі закупівлі, ідентифікатор: UA-2020-10-08-008651-a, просимо Вас роз’яснити наступне питання: 1. Чи є необхідність нотаріально засвідчувати переклад документів на українську мову, який виконаний - організацією/перекладачем або достатньо лише звичайного засвідчення підписом (печаткою) на перекладі організації/перекладача?
Відповідь: Пунктом 12 розділу І тендерної документації визначено порядок та механізм подання документів тендерної пропозиції, складених мовою іншою ніж українська мова та щодо перекладу на українську мову. Нотаріального засвідчення перекладу документів тендерної пропозиції учасників не передбачено. Разом з тим, якщо документи іноземної юридичної особи (учасника-нерезидента) підлягають легалізації відповідно до вимог чинного законодавства України та відповідно до чинного законодавства України, переклад повинен бути засвідчений нотаріально разом із встановленням особи перекладача, то такі документи оформлюються та подаються відповідно до вимог чинного законодавства України. Надсилаються посилання щодо законодавства України з питань легалізації документів. https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/legalizaciya-inozemnyh-oficiynyh-dokumentiv https://radnuk.com.ua/zhurnaly/osoblyvosti-lehalizatsii-inozemnykh-dokumentiv-v-ukrainskykh-zakupivliakh/
Дата відповіді: 30.10.2020 16:16
Відповідь надана

Роз’яснення 6 - щодо формули для нерезидента.

Номер: abb8e6e517164fb1bf5cd99799bb25cf
Дата опублікування: 28.10.2020 11:09
Опис: Роз’яснення № 6 щодо формули для нерезидента. Умовою пункту 2 розділу 7 Додаткова інформація Тендерної документації (тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» від «22» жовтня 2020 року, протокол №967) передбачена наступна умова: "3. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає приведену вартість у гривні (згідно з розрахунком у таблиці 8.1. додатку №8 до тендерної документації) і саме від цієї цінової пропозиції учасник буде робити ставки у процесі проведення електронного аукціону.". Відповідно до Додатків 8 Розрахунок приведеної вартості метанолу, за лотом 1 та лотом 2 (ціна для нерезидента), наявна строка 7 ставка митних витрат (орієнтовно) і строка 18 кі-сть партій (митних оформлень), що планується здійснити. По-перше, кількість партій (митних оформлень), що планується здійснити, також є незрозумілим, адже Учасником закупівлі, а надалі Постачальником за договором будуть виконуватися численні поставки від яких буде залежати вартість постачання. Постачання товару буде здійснюватися виключно згідно рознарядок, наданих самим Замовником, а надалі Покупцем за договором, на кожний місяць із зазначенням об’єму і кількості партій на кожне місце призначення виключно згідно власних потреб Покупця та можливості приймання товару. Тобто, загальна кількість товару може бути поставлена учасником (надалі постачальником) як за десять поставок, так і за двадцять, і це безумовно впливає на ціну (вартість) постачання, які понесе постачальник при виконанні договору. Отже, приведену вартість у гривні прорахувати неможливо у зв’язку з тим, що саме від волевиявлення (бажання) та потреб покупця буде залежати кількість партій до постачання, та жодним чином не залежати від постачальника (учасника). По-друге, орієнтовну ставку митних витрат, акцизного збору, ПДВ порахувати можливо, але що робити у разі зміни ставок на державному рівні, в тендерній документації не зазначено. Безперечно, вищезазначені критерії, за допомогою яких на думку Замовника можливо привести вартість у гривні відобразиться на ціні, яка буде запропонована учасником при участі на аукціоні. Тому, враховуючи те, що ми як потенційний учасник є нерезидентом України та бажаємо прийняти участь в процедурі закупівлі, ідентифікатор: UA-2020-10-08-008651-a, просимо Вас роз’яснити наступні питання: 1. В яких кількісних межах, Замовник планує здійснити замовлень партій (митних оформлень) при виконанні договору, який буде укладений за процедурою закупівлі? 2. На кого із сторін договору будуть покладатися витрати, у разі зміни ставок (мита, акцизного збору, ПДВ) на державному рівні?
Відповідь: 1.Замовник планує отримати весь обсяг товару протягом терміну дії договору. Планується помісячне замовлення з подекадною розбивкою в розрізі місяця. Із розрахунку отримання всієї кількості Товару по договору до кінцевої дати договору. Кількість партій Учасник встановлює самостійно виходячи із обраного виду транспорту (зал. та/або авто) 2. Внесення змін до договору у разі зміни законодавчих ставок податків і зборів на державному рівні можливо шляхом оформленням додаткової угоди відповідно до пп. 6. п.5 Статті 41 Розділ VIII «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього»
Дата відповіді: 30.10.2020 11:05
Відповідь надана

Роз’яснення 5 - щодо строку надання документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником-переможцем відповідно до вимог статті 17 Закону та умов Тендерної документації.

Номер: a92e4780cb6d4da1b19bd27db0a699fa
Дата опублікування: 28.10.2020 11:08
Опис: Роз’яснення № 5 щодо строку надання документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником-переможцем відповідно до вимог статті 17 Закону та умов Тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації (тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» від «22» жовтня 2020 року, протокол №967) передбачена наступна умова: "Для переможця (ів): Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно додатку №2.4 цієї документації.". Між тим, частина 6 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", також встановлює обов’язок надання документів учасником, що став переможцем протягом десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 11.03.2020 Кабінет Міністрів України прийняв постанову №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 239 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», від 22.04.2020 № 291 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», від 04.05.2020 № 343 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України») відповідно до якої з 12.03.2020 на усій території України установлено карантин. В подальшому, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.10.2020 №956 карантин продовжено до 31.12.2020. Також, умовами Тендерної документації передбачено, що документи, які надаються іноземною юридичною особою, мають бути легалізовані у разі необхідності відповідно до вимог чинного законодавства України. Але, при пандемії, яка наявна на цей час, легалізувати документи в десятиденний строк є неможливим. Враховуючи наявність карантину та те, що ми як потенційний учасник є нерезидентом України та бажаємо прийняти участь в процедурі закупівлі, ідентифікатор: UA-2020-10-08-008651-a, просимо Вас роз’яснити наступне питання: 1. Чи можливо збільшити або продовжити строк для завантаження (надання) учасником-переможцем НЕРЕЗИДЕНТОМ документів відповідно до вимог статті 17 Закону та умов Тендерної документації?
Відповідь: Згідно ч. 6 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Згідно ч. 7 ст. 33 у випадку незавантаження переможцем документів у відповідності до вимог статті 17, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Дата відповіді: 30.10.2020 10:57
Відповідь надана

Роз’яснення 4 - щодо необхідності надання висновку експертизи державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України або Держпродспоживслужби підприємству нерезиденту.

Номер: 7f99bb42e9b34d548b83fe4e0b26b7dd
Дата опублікування: 28.10.2020 11:07
Опис: Роз’яснення № 4 щодо необхідності надання висновку експертизи державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України або Держпродспоживслужби підприємству нерезиденту. Відповідно до вимог щодо надання документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі згідно з додатком №3 до тендерної документації (додаток № 2.1. до Тендерної документації) пунктом 2 передбачено надання копії висновку експертизи державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України або Держпродспоживслужби. Окрім того зазначено, що у разі відсутності документу згідно п. 2 учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, щодо надання висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару. Але, наше підприємство не може надати висновок експертизи державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України або Держпродспоживслужби та/або гарантійний лист, яким гарантувати надання висновку з огляду на те, що підприємство є нерезидентом; за умовами проекту договору постачання здійснюватися на умовах DAP (станція згідно рознарядки), тобто без розмитнення на території України; законодавчі норми України не забороняють, але на дають можливості отримати висновок підприємству нерезиденту без розмитнення товару на території України. Враховуючи те, що ми як потенційний учасник є нерезидентом України та бажаємо прийняти участь в процедурі закупівлі, ідентифікатор: UA-2020-10-08-008651-a, просимо Вас роз’яснити наступне питання: 1. Чи потрібно підприємству нерезиденту надавати копії висновку експертизи державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України або Держпродспоживслужби та/або гарантійний лист, щодо надання висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару?
Відповідь: Згідно Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи необхідно оформляти на усі товари промислової групи. Згідно статті 11 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” від 24.02.1994 № 4004-ХІІ (далі - Закон), державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: «проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.» Метанол технічний відноситься до категорії «продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» Заявник на отримання Висновку СЕС України - може бути як вітчизняний, так і іноземний учасник процедури закупівлі. Водночас відповідно до умов Тендерної документації Додатку 2.1 в разі відсутності такого документу на момент проведення торгів дозволяється надання гарантійного листа щодо надання висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару
Дата відповіді: 30.10.2020 16:16
Відповідь надана

Роз’яснення 3 - щодо застосування електронно цифрового підпису учасником нерезидентом для участі у процедурі закупівлі.

Номер: 62564c461f9b4d1291ebb9eed7923477
Дата опублікування: 28.10.2020 11:06
Опис: Роз’яснення № 3 щодо застосування електронно цифрового підпису учасником нерезидентом для участі у процедурі закупівлі. Умовою підпункту 1.8. пункту 1 розділу Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації (тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» від «22» жовтня 2020 року, протокол №967) передбачена наступна умова: "ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цій тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).". При цьому, учаснику нерезиденту залишається незрозумілим, чи потрібно застосовувати електронно цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис на документах при поданні своєї тендерної пропозиції. Тому, враховуючи те, що ми як потенційний учасник є нерезидентом України та бажаємо прийняти участь в процедурі закупівлі, ідентифікатор: UA-2020-10-08-008651-a, просимо Вас роз’яснити наступне питання: 1. Чи потрібно застосовувати електронно цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис на документах при поданні своєї тендерної пропозиції учасником нерезидентом?
Відповідь: Згідно П.1. пп.1.8 Розділу ІІІ Тендерної документації ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цій тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).
Дата відповіді: 30.10.2020 10:56
Відповідь надана

Роз’яснення 2 - щодо переліку документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником-переможцем НЕРЕЗИДЕНТОМ відповідно до вимог статті 17 Закону та умов Тендерної документації.

Номер: 4e9f9a6bf1b94e74a07853053112382e
Дата опублікування: 28.10.2020 11:05
Опис: Роз’яснення № 2 щодо переліку документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником-переможцем НЕРЕЗИДЕНТОМ відповідно до вимог статті 17 Закону та умов Тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації (тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» від «22» жовтня 2020 року, протокол №967) передбачена наступна умова: "Для переможця (ів): Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно додатку №2.4 цієї документації.". Водночас, додатком №2.4 Тендерної документації не передбачено жодного документу, який повинен надати учасник-переможець НЕРЕЗИДЕНТ у разі визнання його переможцем у цій процедурі закупівлі. Між тим, пункти 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", також не встановлюють вичерпного переліку документів для нерезидента, який став переможцем. Враховуючи те, що ми як потенційний учасник є нерезидентом України та бажаємо прийняти участь в процедурі закупівлі, ідентифікатор: UA-2020-10-08-008651-a, просимо Вас роз’яснити наступні питання: 1. Який вичерпний перелік документів, повинен надати учасник нерезидент, у разі визнання його переможцем в даній процедурі закупівлі (UA-2020-10-08-008651-a)? 2. У разі якщо документ, який вимагається Замовником для переможця-нерезидента, неможливо отримати (виготовити) у країні реєстрації нерезидента, тоді який порядок встановлено для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та Тендерної документації?
Відповідь: Вичерпний перелік відомостей для учасника-переможця, в тому числі і для учасника-переможця нерезидента, міститься у тексті пунктів додатку №2.4 до Тендерної документації та у відповідних пунктах частини першої ст. 17 Закону. При виконанні вимог частини 6 ст. 17 Закону та додатку №2.4 до Тендерної документації учасники-переможці, в тому числі і учасники-переможці нерезиденти, повинні керуватися нормами визначеними в частині першій ст. 17 Закону та з урахуванням норм чинного законодавства України. Також згідно з Тендерною документацією Розділу 1 п.10 встановлено: «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.»
Дата відповіді: 30.10.2020 16:15
Відповідь надана

Роз’яснення 1 - щодо переліку документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником НЕРЕЗИДЕНТОМ для участі у процедурі закупівлі.

Номер: 2f468a3ee05248198e3b9a3fe0dc7e0e
Дата опублікування: 28.10.2020 11:02
Опис: Роз’яснення № 1 щодо переліку документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником НЕРЕЗИДЕНТОМ для участі у процедурі закупівлі. Відповідно до абзацу 3 пункту 10 розділу 1 Загальні положення Тендерної документації (тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укргазвидобування» від «22» жовтня 2020 року, протокол №967) передбачена наступна умова: "Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.". При цьому, незрозумілим є те, які саме відомості повинні містити документи учасника-нерезидента, мається на увазі, чи повинно бути у документах зазначено про: дату реєстрації підприємства, місцезнаходження, керівні посади, статус платника податків, статутний капітал, наявні дозвільної документації тощо. Крім того, вимога Тендерної документації щодо аналогічного документу, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником (містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) є досить складною для розуміння. Адже, аналогічний документ, який виданий у країні реєстрації нерезидента, з упевненістю буде відрізнятися від документу, що виданий на території України, що як наслідок може призвести до відхилення учасника нерезидента. Тому, враховуючи те, що ми як потенційний учасник є нерезидентом України та бажаємо прийняти участь в процедурі закупівлі, ідентифікатор: UA-2020-10-08-008651-a, просимо Вас роз’яснити наступне питання: 1. Який вичерпний перелік відомостей повинен міститися у документах учасника-нерезидента?
Відповідь: Пункт 10 Розділу І Тендерної документації визначає порядок та механізм подання документів для учасників-нерезидентів: «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.». Просимо керуватись даним порядком. Водночас наголошуєм, що аналогічність документу (відповідно до суті поняття аналогії згідно з ЦКУ) виявляється в подібності змісту інформації (форма може бути різна) до типу документів які видаються відповідно до Законодавства України.
Дата відповіді: 30.10.2020 16:14