• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

20Т-110_24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Завершена

974 554 868.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 700 000.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2020 15:54 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА 12

Номер: 9d7c4008438b4c9ea5348340a49972ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.c12
Назва: ВИМОГА 12
Вимога:
«Щодо розрахунку ціни на поставку МЕТАНОЛУ марки А»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Для розхрахунку ціни та надання рівних умов для участі в процедурі закупівлі як РЕЗИДЕНТАМ, так і НЕРЕЗИДЕНТАМ використовується Додаток 8 до тендерної документації, який є обов’язковим для заповнення учасниками НЕРЕЗИДЕНТАМИ та надається разом із ціновою пропозицією переможцем. Додатково інформуємо, що у відповідності до частини першої ст. 5 Закону України від 21 червня 2018 року «Про валюту і валютні операції» (далі – Закон) гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою ст. 5 Закону, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА №11

Номер: fd43acfe122443bb8ce3e420f8f65a8c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.c11
Назва: ВИМОГА №11
Вимога:
щодо розрахунку ціни на умовах поставки DDP для УЧАСНИКІВ-РЕЗИДЕНТІВ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вимогу №11 повідомляємо наступне . Зміни , що було внесено у тендерну документацію процедури закупівлі 20Т -110_ 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA) від 05.11.20 р. стосуються у тому числі змін розділу закупівлі «Важливі дати», відповідні терміні було подовжено: Подача пропозицій 8 жовт. 15:54 – 20 лист. 15:00 Період уточнень: 9 лист. 23:59 Відповіді на запитання до: 12 лист. 23:59 Оскарження умов тендеру: 8 жовт. 15:54 – 15 лист. 23:59 Дата останніх змін умов тендеру: 5 лист. 17:41 АТ «Укргазвидобування» є державним підприємством, що входить до структури НАК «Нафтогаз України» та у своєї закупівельній діяльності керується вимогами останньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі». У згаданому Законі, а також у інших нормативних документів не міститься ніяких вимог щодо обов’язкової прив’язки перерахунку цін відповідно до змін курсів валют.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога 6

Номер: 8b47656f8e894119bc440f3fb130d4c6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.c10
Назва: Вимога 6
Вимога:
щодо забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції учасника – НЕРЕЗИДЕНТА
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Порядок встановлення тендерного і договірного забезпечення встановлюється нормативно-регламентуючими документами як «Групи Нафтогаз» так і АТ «Укргазвидобування». На сьогодні відповідно до вищевказаних документів діє норма позначена в ТД до даних торгів. Хочемо повідомити Вам, що паралельно АТ «Укргазвидобування» як Замовник проводить велика кількість торгів, де приймає досить велику кількість учасників-нерезидентів. На даний момент на адресу АТ «Укргазвидобування», як Замовника цих торгів, не надходило пропозицій і запитань від потенційних учасників-нерезидентів про оформлення банківської гарантії тендерного забезпечення або неможливості отримання такої гарантії. Хочемо повідомити Вам, що встановлення певних преференцій для учасників-нерезидентів вважалося б дискримінацій по відношенню до учасника-резиденту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога 1

Номер: 51ab43dd81ed43e494fec9cb5d896701
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.c9
Назва: вимога 1
Вимога:
Уважаемые господа! Наша компания, нерезидентом Украины, является потенциальным участником процедуре закупки и желает принять участие в процедуре закупки, идентификатор: UА-2020-10-08-008651-a. Настоящим направляем вам перечень требований о внесении изменений в условия тендерной документации (перечень документов, которые требуются Заказчиком для загрузки (оказание) участником НЕРЕЗИДЕНТОМ для участия в процедуре закупки.): 1. При детальном анализе Тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО «Укргаздобыча» от «22» октября 2020 года, протокол №967) нами было обнаружено отсутствие и нечеткость установленных Заказчиком требований для нерезидента в Тендерной документации, заключающиеся в следующем: В соответствии с абзацем 3 пункта 10 раздела 1 Общие положения тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО» Укргаздобыча «от " 22 " октября 2020 года, протокол №967) предусмотрено следующее условие: "Участвующие - нерезиденты для выполнения требований в отношении представления документов, предусмотренных настоящей тендерной документацией подают документы, предусмотренные законодательством государства, где они зарегистрированы с соответствующими пояснениями: в случае представления аналогу документа (аналогичный документ, по содержанию соответствует документу, который требуется заказчиком, содержит аналогичное наполнение и информацию, которая требуется заказчиком) или в случае если законодательством, где зарегистрирован участник-нерезидент, не предусмотрено предоставление соответствующих документов, участник - нерезидент должен приложить пояснительную записку с разъяснениями и со ссылкой на нормативно-правовые акты государства, резидентом которого он является.". При этом, непонятным является то, какие именно сведения должны содержать документы участника-нерезидента, имеется в виду, должно ли быть в документах указано о: дате регистрации предприятия, местонахождении, руководящих должностях, статусе налогоплательщика, уставном капитале, имеющихся разрешительной документации и тому подобное. Кроме того, требование Тендерной документации относительно аналогичного документа, который по содержанию соответствует документу, который требуется заказчиком (содержит аналогичное наполнение и информацию, которая требуется заказчиком) является достаточно сложной для понимания. Ведь, аналогичный документ, выданный в стране регистрации нерезидента, с уверенностью будет отличаться от документа, который выдан на территории Украины, что как следствие может привести к отклонению участника нерезидента. Считаем, что отсутствие и нечеткость установленных Заказчиком требований для участника нерезидента в Тендерной документации, как для потенциального участника процедуры закупки нарушает равенство прав и равные условия отношение к участникам, а также нарушает принцип не дискриминации участников. Учитывая вышеизложенное, просим внести изменения в Тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО «Укргаздобыча» от «22» октября 2020 года, протокол №967), которыми четко установить, исчерпывающий перечень сведений, которые должны содержаться в документах участника-нерезидента для участия в процедуре закупки. 2. Просим исключить следующие абзацы пункта 2 раздела 7. Дополнительные информация Тендерной документации: «Для розрахунку приведеної вартості учасник нерезидент повинен вказати код УКТ ЗЕД товару та ставку митних витрат у таблиці 8.1. додатку №8 до тендерної документації. Відповідальність за обраний код УКТ ЗЕД несе учасник. При митному оформленні товару Замовником, у випадку проведення митного оформлення за іншою митною ставкою, ніж та, що була вказана учасником в розрахунку приведеної вартості за формою додатку №8 до тендерної документації, учасник зобов’язується компенсувати Замовнику різницю в митних витратах (зокрема, різницю в ставці мита, ПДВ та акцизу (у разі якщо товар є підакцизним). Така різниця повинна бути сплачена учасником на письмовий вимогу Замовника в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником. Якщо постачальник є нерезидентом, то при збільшенні витрат покупця у зв’язку із здійсненням більшої кількості митних оформлень та/або поставкою в більшій кількості транспортних засобів ніж тій, що була вказана постачальником в розрахунку приведеної вартості під час участі у процедурі закупівлі, постачальник зобов’язується компенсувати покупцю різницю в таких витратах на письмовий вимогу покупця в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги покупцем. Якщо постачальник є нерезидентом, то у випадку, якщо у відповідності до чинного законодавства України для проходження процедури митного оформлення необхідно провести сертифікацію товару, постачальник зобов’язаний, на письмову вимогу покупця в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги покупцем, компенсувати покупцю вартість такої сертифікації Товару.» Данные требования Тендерной документации требуют от компании -нерезидента принятия риска изменений законодательства Украины в период до двух лет, что является неприемлемым условием для нашей компании. 3. В соответствии с пунктом 4.5 раздела 1 Общие положения тендерной документации (тендерная документация утверждена решением Тендерного комитета АО» Укргаздобыча «от " 22 " октября 2020 года, протокол №967) предусмотрено следующее условие: 4.5 умови оплати По факту поставки протягом 30 календарних днів Предлагаем вам изложить в следующей редакции: оплата осуществляется путем выставление безотзывного документарного аккредитива, подтвержденного первоклассным европейским или американским банком с действующим рейтингом не ниже «АА-» с отсрочкой оплаты 15 календарных дней с момента прихода товара на станцию поставки. Дата штемпеля станции поставки на жд накладной является датой поставки. 4. Просим пункт 7.12 в разделе VII. Відповідальність Сторін Дополнения №4 («ДОГОВІР ПОСТАВКИ») к Тендерной документации изложить в следующей редакции: 7.12. За порушення строків оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня. На вимогу Постачальника, Покупець зобовязаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. 5. Просим дополнить раздел VII. Відповідальність Сторін Дополнения №4 («ДОГОВІР ПОСТАВКИ») к Тендерной документации следующим пунктом 7.16: 7.16. У разі прострочення оплати більше 15 календарних днів Постачальник має право призупинити відвантаження на адресу Покупця до повної оплати попередніх поставок згідно даного Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вичерпний перелік відомостей для учасника-переможця, в тому числі і для учасника-переможця нерезидента, міститься у тексті пунктів додатку №2.4 до Тендерної документації та у відповідних пунктах частини першої ст. 17 Закону. При виконанні вимог частини 6 ст. 17 Закону та додатку №2.4 до Тендерної документації учасники-переможці, в тому числі і учасники-переможці нерезиденти, повинні керуватися нормами визначеними в частині першій ст. 17 Закону та з урахуванням норм чинного законодавства України. Також згідно з Тендерною документацією Розділу 1 п.10 встановлено: «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.» 2. Внесення змін до договору у разі змін законодавчих ставок податків і зборів на державному рівні можливо оформленням додаткової угоди відповідно Відповідно до пп. 6. п.5 Стаття 41 Розділ VIII «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» а саме: «зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;» 3 Умови оплати та договір поставки згідно додатку 4 до тендерної документації затверджені внутрішніми нормативними документами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога 5

Номер: c7f7915512f648eba0a0f740326f7c42
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.a8
Назва: Вимога 5
Вимога:
щодо компенсації різниці в митних витратах.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розділ VІІ. п.2 пп 5 Якщо постачальник є нерезидентом, то при збільшенні витрат покупця у зв’язку із здійсненням більшої кількості митних оформлень та/або поставкою в більшій кількості транспортних засобів ніж тій, що була вказана постачальником в розрахунку приведеної вартості під час участі у процедурі закупівлі передбачає - різниця повинна бути сплачена учасником на письмову вимогу Замовника в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником є обовязковою вимогою до учасників нерезидентів, що планують поставляти продукцію на умовах DDP ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року. Згідно п.10 Розділ І "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах" забезпеченням таких умов, у тому числі, є оцінка та порівняння вартості цінової пропозиції див. додаток 1 для учасників не резидентів та учасників резидентів за допомогою заповнення учасниками не резидентами додатку Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_метанол, 8.2 для нерезидентів, адже учасники резиденти при постачанні товарів на умовах DDP ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року нестимуть всі витрати пов'язані із сплатою законодавчих платежів у вигляді податків і зборів у процесі виконання договору. У тому числі витрати при збільшенні витрат покупця у зв’язку із здійсненням більшої кількості митних оформлень та/або поставкою в більшій кількості транспортних засобів ніж тій, що була вказана постачальником в розрахунку приведеної вартості під час участі у процедурі закупівлі згідно Додатку 8 Розрахунок приведеної вартості_метанол, 8.2. Замовник планує отримати весь обсяг товару протягом терміну дії договору. Планується помісячне замовлення з подекадною розбивкою в розрізі місяця. Із розрахунку отримання всієї кількості Товару по договору до кінцевої дати договору. Кількість партій Учасник встановлює самостійно виходячи із обраного виду транспорту (зал. та/або авто)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога 4

Номер: 0329deba45b64f28bc5e946107c357b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.a7
Назва: Вимога 4
Вимога:
щодо внесення змін до умов тендерної документації (щодо необхідності надання висновку експертизи державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України або Держпродспоживслужби підприємству нерезиденту)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи необхідно оформляти на усі товари промислової групи. Згідно статті 11 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення” від 24.02.1994 № 4004-ХІІ (далі - Закон), державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: «проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.» Метанол технічний відноситься до категорії «продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» Заявник на отримання Висновку СЕС України - може бути як вітчизняний, так і іноземний учасник процедури закупівлі. Водночас відповідно до умов Тендерної документації Додатку 2.1 в разі відсутності такого документу на момент проведення торгів дозволяється надання гарантійного листа щодо надання висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога 3

Номер: 7e3f2ce9d8fd4f19a1a06766c1382765
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.a6
Назва: Вимога 3
Вимога:
щодо застосування електронно цифрового підпису учасником нерезидентом для участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно П.1. пп.1.8 Розділ Ш ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цій тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога 2

Номер: 47838a13fc2d4eda8d40b6a992b487e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.a5
Назва: Вимога 2
Вимога:
щодо внесення змін до умов тендерної документації (щодо переліку документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником-переможцем НЕРЕЗИДЕНТОМ відповідно до вимог статті 17 Закону та умов Тендерної документації).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вичерпний перелік відомостей для учасника-переможця, в тому числі і для учасника-переможця нерезидента, міститься у тексті пунктів додатку №2.4 до Тендерної документації та у відповідних пунктах частини першої ст. 17 Закону. При виконанні вимог частини 6 ст. 17 Закону та додатку №2.4 до Тендерної документації учасники-переможці, в тому числі і учасники-переможці нерезиденти, повинні керуватися нормами визначеними в частині першій ст. 17 Закону та з урахуванням норм чинного законодавства України. Також згідно з Тендерною документацією Розділу 1 п.10 встановлено: «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога 1

Номер: b9e0846f9aaa4cb286ce53679fefc046
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.a4
Назва: Вимога 1
Вимога:
щодо внесення змін до умов тендерної документації (перелік документів, які вимагаються Замовником для завантаження (надання) учасником НЕРЕЗИДЕНТОМ для участі у процедурі закупівлі.).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пункт 10 Розділу І Тендерної документації визначає порядок та механізм подання документів для учасників-нерезидентів: «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо, законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.». Просимо керуватись даним порядком. Водночас наголошуєм, що аналогічність документу (відповідно до суті поняття аналогії згідно з ЦКУ) виявляється в подібності змісту інформації (форма може бути різна) до типу документів які видаються відповідно до Законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога №3

Номер: d03f40cacb714e878f418df969b51306
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-008651-a.a3
Назва: Вимога №3
Вимога:
Додаток №2 до тендерної документації, п. 1.3, лист відгук
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» Замовник зобов'язаний встановити один або декілька критеріїв з Статті 16, а саме: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо перших два критерії, як правило, доречно встановлювати при проведенні закупівлі робіт та послуг, то інших дві доречно застосовувати при закупівлі товарів. І якщо читати трактування третього критерію, то в Законі чітко сказано про досвід виконання аналогічного договору. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Тому наявність ресурсної довідки не буде являтися підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору у розумінні Закону. Натомість, для того, щоб не звужувати перелік потенційних Учасників, Замовником було запропоновано Учасникам надати підтверджуючі документи на виконання аналогічного договору на постачання (метанолу або cпиртів, фенолів, фенолспиртів та їх галогено-, сульфо-, нітро-, нітрозопохідних; жирних промислових спиртів, тобто широкого спектру товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 . Що передбачає можливість учасникам підтверджувати свій досвід не обов’язково наданням договорів з предметом "метанол", а включаючи широкий спектр товарів, які відносяться до коду СPV - 24322000-7 . Тому Замовник не вважає встановлення даного критерію як дискримінаційного і як такого, що суперечить Законодавству. На підставі вищевикладеного, внесення змін в тендерну документацію 20Т-110_24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA (Лот №1 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA); Лот №2 – ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Метанол технічний марки А ГОСТ 2222-95 (ДСТУ 3057-95) або IMPCA) на підставі наданих потенційним(и) Учасником/ками закупівлі вимог недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено