• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 1); обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 3); навчальне обладнання для кабінету біології; навчальне обладнання для кабінету географії; навчальне обладнання для кабінету математики; навчальне обладнання для кабінету фізики; навчальне обладнання для кабінету хімії (39162100-6)

Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Кількість та обсяг товару зазначені у Додатку 2 до тендерної документації.

Торги не відбулися

21 545 264.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 726.32 UAH
Період уточнення: 17.09.2020 17:22 - 09.11.2020 00:00
Відповідь надана

Шановний замовник!

Номер: 5269dbc1c2254bfdb6d178aaf5121a53
Дата опублікування: 29.09.2020 17:56
Опис: Як потенційний учасник закупівлі, хочемо уточнити декілька моментів. Прохання уточнити більш детально кількість обладнання. Наприклад у кабінеті хімії п. 2.14 Стакани вказана кількість 100. На нашу думку треба уточнити що це 1 комплект який складається зі 100 стаканів. Також це стосується індикаторного папіру, сухого палива та фільтрувального папіру, де не вказано чи це є кількість у коробках чи штуках. Також слід зауважити, що натрій металічний 0,05 кг (Шматочки металічного натрію в гасі в поліпропіленовій ємності) є небезпечною речовиною, оскільки реакція з водою відбувається бурхливо, і при цьому виділяється горючий газ, може спричинити опіки. Також для цієї речовини існують спеціальні умови пакування, перевезення та зберігання. Наприклад його необхідно перевозити і зберігати в герметично закритій залізній тарі вагою до 10 кг, заповненій гасом або малов’язкою оливою. Вкрай важливо уникати контакту з водою і киснем. Приміщення, в якому зберігається цей продукт, має бути сухим і добре провітрюваним. З огляду на усі перелічені фактори, при яких необхідно дотримуватись спеціальних умов, просимо виключити дану речовину.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення, тендерний комітет комунального закладу «Центр організаційно – господарського забезпечення закладів освіти» роз’яснює: 1. У технічному завданні до кабінету хімії п.2.14 слід розуміти та читати стаканів 100 шт. як загальну кількість стаканів різного розміру в одному комплекті (кабінеті); 2. У технічному завданні до кабінету хімії 9.3. слід розумуміти та читати, що загальна кількість індикаторного паперу становить 200 шт. в одному комплекті (кабінеті) незалежно від форми його пакування. 3. Для забезпечення належного та безпечного зберігання, транспортування натрію металічного учасники повинні неухильно дотримуватися санітарно-гігієнічних норм та вживати всі передбачені інструкцією заходи безпеки. Наразі заклади освіти під час освітнього процессу використовують натрій металічний, тому в кабінетах хімії закладів, також дотримуються правил безпечного поводження та зберігання хімічних речовин.
Дата відповіді: 01.10.2020 16:54
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 693f91f07db442a0b2177664c5ab735c
Дата опублікування: 25.09.2020 10:24
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику,відповідно частиною 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципиздійснення публічних закупівель, одним з головних принципів зазначених у вказаній статті є принцип максимальної економія, ефективності та пропорційності Нами було проаналізовано положення додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 1); обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 3); навчальне обладнання для кабінету біології; навчальне обладнання для кабінету географії; навчальне обладнання для кабінету математики; навчальне обладнання для кабінету фізики; навчальне обладнання для кабінету хімії та встановлено не відповідність умов тендерної документації принципу ефективності та пропорційності. Під час вказаного аналізу було встановлено, що Вами не встановлено жодних вимог, які б убезпечують Вас від поставки неякісного та неоригінального товару, відсутні вимоги, які б були гарантією вчасної поставки продукції. Зазначення вказаних вимог захистить Вас від постачання реставрованого товару такт званого "factory refurbished", «remanufactured», який по своє суті є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків. Враховуючи вищевикладене пропонуємо додати до загальних вимог додатку № 2 вимоги надання листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником товару із наданням гарантії поставки зазначеного товару. Вищевказані вимоги повністю відповідають принципам публічних закупівель (ст. 5 Закону) та можуть встановлюватися Замовниками торгів з метою: 1. Підтвердження, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на технічному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. 2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну гарантійного обслуговуваннятовару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар який постачатиметься учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно ст. ст.17, 18 та 19 Закону України «Про Національну програму інформатизації» за поданням Генерального державного замовника Кабінет Міністрів України може зупинити виконання програми і проекту інформатизації, зокрема, у випадках невідповідності державним стандартам, нормам та правилам; завищеної вартості проекту. Крім того, ст. 22 Закону передбачено, що обов’язком Генерального державного замовника є здійснення координації державних, галузевих, регіональних програм та проектів інформатизації, програм та проектів інформатизації органів місцевого самоврядування та моніторингу у сфері інформатизації. Відповідно пп. 4 п. 12 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 року № 1048, експертиза проводиться з урахуванням фінансово-економічного аспекту, що включає зокрема: загальну вартість об'єкта експертизи та витрати на виконання проекту інформатизації, що здійснюються за рахунок бюджетних і небюджетних коштів. Наголошуємо, що проведення закупівлі із поточною редакцією Додатку № 2 до тендерної документації, можу бути розціненно як нецільове використання коштів. Нецільове використання бюджетних коштів відповідно до ст. 116 БКУ є порушенням бюджетного законодавства. Заходи впливу за порушення бюджетного законодавства передбачено положеннями ст. 117 БКУ. Зокрема, за порушення в частині нецільового використання бюджетних коштів до учасників бюджетного процесу можуть застосовуватися заходи впливу. У випадку негативного вирішення нашого звернення залишаємо за собою право на звернення до державних органів з метою усунення зазначених недоліків.
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення буде розлянуто тендерним комітетом у найближчий час.
Дата відповіді: 29.09.2020 10:39