-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 1); обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 3); навчальне обладнання для кабінету біології; навчальне обладнання для кабінету географії; навчальне обладнання для кабінету математики; навчальне обладнання для кабінету фізики; навчальне обладнання для кабінету хімії (39162100-6)
Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Кількість та обсяг товару зазначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Торги не відбулися
21 545 264.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 726.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 107 726.32 UAH
Номер:
06efeb84d8534166936abdf8ed06b984
Внутрішній номер закупівлі:
6347047
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-09-17-010876-a
Замовник:
КП "Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37864415
-
Додаткова контактна особа:
Попик Наталія Василівна Popyk Natalia Vasylivna +380972499264 Centr_ogzzo@i.ua
-
Адреса:
29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Cергій Вецель +380970739452 centr.osvita@gmail.com http://centr-ogzzo.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
21 545 264.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
107 726.32 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
630 000.00 UAH
Період уточнення:
17.09.2020 17:22 - 09.11.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
17.09.2020 17:22 - 19.11.2020 18:00
Період прекваліфікації:
19.11.2020 18:04 - 07.12.2020 00:00
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписОплата за Договором здійснюється Замовником у національній валюті України - гривнях у безготівковому порядку шляхом перерахування еквіваленту грошового зобов‘язання на спеціальний рахунок Постачальника. Замовник має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом не більше 30% попередньої оплати Товару на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати, постачання товару за даним Договором здійснюється Постачальником у строк не більше трьох місяців з моменту здійснення такої попередньої оплати Замовником, але не пізніше 31.12.2020 року. Залишок суми, а саме остаточний розрахунок з Постачальником проводиться на підставі накладної підписаної про поставку товару підписаної уповноваженими особами обох Сторін договору. У разі відсутності погодження головного розпорядника коштів на здійснення попередньої оплати Покупець залишає за собою право здійснити розрахунки згідно видаткової накладної по факту поставки товару.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях90 календарні дні
поставка товару - 70%
- Подіяпоставка товару
- ОписУ разі відсутності погодження головного розпорядника коштів на здійснення попередньої оплати Покупець залишає за собою право здійснити розрахунки згідно видаткової накладної по факту поставки товару.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях14 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
(видалене)
Кількість
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 1)
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
обладнання та матеріали для облаштування освітнього простору STEM-лабораторії (Тип 3)
Кількість
3 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
навчальне обладнання для кабінету біології
Кількість
7 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
навчальне обладнання для кабінету географії
Кількість
4 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
навчальне обладнання для кабінету математики
Кількість
8 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
навчальне обладнання для кабінету фізики
Кількість
13 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
навчальне обладнання для кабінету хімії
Кількість
7 комплект
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36938941
-
Контактна особа:
Каліткін Михайло Юрійович 380443511868, 380443511868 info@ensof-group.com
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирилівська, будинок 134А, оф. 230
Початкова пропозиція
--- /
---
---
Результати прекваліфікації
Відхилено
01.12.2020 15:15
Документи
27
Скарги
1