• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Хмельницького, 15, в с. Мокра Калигірка Катеринопільського району – капітальний ремонт

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація зазначена в Розділі 1 тендерної документації). Умови надання тендерного забезпечення:Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, бути безумовною та безвідкличною. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 26 700,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції учаснику зазначаються відповідно до Закону. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Довідка повинна містити назву та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату банківської гарантії. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.

Завершена

5 345 753.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 728.77 UAH
Період уточнення: 28.08.2020 15:26 - 03.09.2020 22:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f60fbbbd30244a3bb56412d10afddc77
Дата опублікування: 03.09.2020 16:02
Опис: Замовником зазначається: "Головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації.". Аргументація та відмова Замовника не МАЄ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПРОВОДИТЬСЯ! Адже, закупівля проводиться на ВИКОНАННЯ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, А НЕ НА ПРОЕКТУВАННЯ. До чого тут сертифікований ГІП? Враховуючі пояснення Замовника очевидно, що при складання тендерної документації Замовник керувався не тими нормами чинного законодавства, та прописав вимоги, які суперечать законодавству. Просимо привести тендерну документацію у відповідність!!!
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.09.2020 16:46
Відповідь надана

Невідповідність вимог

Номер: 63269152eefe4b7f8132ba389e8ebba1
Дата опублікування: 03.09.2020 15:56
Опис: Головний іженер проекту ГІП вимагається на стадії проектування, підписує проектну документацію та інше І НЕ МАЄ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДРЯДНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. Просимо Вас привести документацію у відповідність і ВИКЛЮЧИТИ ОБОВЯЗКОВУ ВИМОГУ щодо наявності в штаті головного інженера та виконроба. Враховуючі практику рішень Антимонопольного комітету, такі вимоги є дискримінаційними та сумеречать основним засадам здійснення публічних закупівель.
Відповідь: Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.09.2020 16:36
Відповідь надана

Вимоги

Номер: d7d3a04ba3f44770b95e0cf7c81f042e
Дата опублікування: 03.09.2020 12:16
Опис: Замовником зазначається: "Згідно п.2 Розділу 1 Додатку до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. Крім того, таблиця «Довідка про кваліфікацію і досвід працівникв, які будуть залучені до виконання робіт» обов’язково потребує зазначення посади. Відповідно до чинного законодавства при укладанні з фізичними особами договорів цивільно-правового характеру відсутнє оформлення наказів на прийняття на роботу та відповідно зазначення посад. А для оформлення дозвільних документів, у тому числі проектно-кошторисної документації замовнику потрібно вказувати саме посаду головного інженера". Але, хочемо зазначити, що в ЦПД вказано, для виконання яких функцій залучається працівник, так це може бути функція "головного інженера" та "виконроба", в той же час, при укладанні ЦПД можливе видача на підприємстві наказів щодо надання визначених функцій на працівника, залученого за ЦПД. Таким чином, не буде порушенням законодавства надання ЦПД на працівників - головного інженера та виконроба, накази підприємства щодо покладення функцій (обовязків) головного інженера та виконроба на працівників, залучених за ЦПД. Крім того, це дасть можливість оформити дозвільну документацію на виконання робіт. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині надання необхідних документів на підтвердження наявност і головного інженера та виконроба, як такі, що обмежують право на участь деяких учасників.
Відповідь: ДОДАТОК В, Г та Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО) встановлює форму зведеного кошторису, кошторису на проектні роботи по формі 2П та кошторису по формі 3П відповідно. Вищеописані кошториси підписуються Головний інженер проекту, Керівник проектної організації та кошторис склав. Кошторис складає відповідальний виконавець. Головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації. З урахуванням цього визначена персональна відповідальність за правопорушення ГІПа. У ЦПД предметом є виконання роботи з наданням замовникові певного результату або надання послуги. При цьому основне значення має результат. А ось процес виконання роботи/надання послуги ЦПД не регулює. Саме тому, укладаючи ЦПД, не прописуються положення, які властиві трудовому договору. Зокрема, не прописується «прийнятий для виконання функцій…..» Предмет ЦПД прописується без натяку на трудові відносини! Тому вашу вимогу не задоволено.
Дата відповіді: 03.09.2020 15:40
Відповідь надана

Нове підприємство

Номер: b1aa9efc3b4a4ea78796ddee8a4a6d18
Дата опублікування: 01.09.2020 15:31
Опис: Якщо підприємсто тільки створене і не має досвіду виконання аналогічних робіт, чи не буде причиною для дискваліфікації відсутність інформації про виконання аналогічних робіт (аналогічний договір) та відсутність відгука?
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність одному чи декільком кваліфікаційним критеріям, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дата відповіді: 01.09.2020 17:07
Відповідь надана

ЦПД

Номер: ce7d7918b30f473f90678eae68b8a839
Дата опублікування: 01.09.2020 15:08
Опис: Чи можливо залучення виконавця робіт і головного інженера за цивільно-правовим договором?
Відповідь: Згідно п.2 Розділу 1 Додатку до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. Крім того, таблиця «Довідка про кваліфікацію і досвід працівникв, які будуть залучені до виконання робіт» обов’язково потребує зазначення посади. Відповідно до чинного законодавства при укладанні з фізичними особами договорів цивільно-правового характеру відсутнє оформлення наказів на прийняття на роботу та відповідно зазначення посад. А для оформлення дозвільних документів, у тому числі проектно-кошторисної документації замовнику потрібно вказувати саме посаду головного інженера.
Дата відповіді: 01.09.2020 16:47
Відповідь надана

Отчет по труду

Номер: a9872401a73d481ba09957a28a231b17
Дата опублікування: 01.09.2020 14:55
Опис: В тендерной документации указано требование предоставить "Отчет по труду" за последний отчетный период. Учитывая тот факт, что предприятие планирует привлекать людей для выполнения работ по гражданско-правовым договорам, достаточно ли будет предоставить оригиналы подписаных договоров. Не будет ли причиной для дисквалификации отсутстие информации по данным людям в "Отчете по труду"?
Відповідь: Учасник повинен надати копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" або №1-ПВ (місячна) «Звіт із праці», поданого за останній звітній період. Інформація наведена в зазначеній звітності має містити відомості про кожного працівника, якого учасник вказав у довідках. Якщо укладаються договора цивільно-правового характеру, то вони повинні бути дійсними на момент подання пропозиції та містити конкретний обсяг робіт працівника. Крім того, треба надати оригінали цих договорів , та згідно п.2.7. тендерної документації в разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Дата відповіді: 01.09.2020 15:20
Відповідь надана

Клас наслідків

Номер: cf528a040aae4ab9822f9b9439c22c3e
Дата опублікування: 01.09.2020 14:40
Опис: До якого класу наслідків належить об'єкт?
Відповідь: СС1
Дата відповіді: 01.09.2020 15:19
Відповідь надана

Довідка територіального органу ДПС

Номер: e7de5faf8e984a70b420545eeeaba41f
Дата опублікування: 01.09.2020 13:02
Опис: В тендерній документації вимога стосовно інформації територіально органу ДПС, що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області є дискримінаційною, що суперечить діючому Законодавству України. Вимагаємо виключити дану вимогу як таку, що обмежує права інших учасників в сфері публічних закупівель. В разі відмови ми будемо вимушені звернутися до АМКУ зі скаргою на умови проведення закупівлі.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 01.09.2020 14:12