• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Хмельницького, 15, в с. Мокра Калигірка Катеринопільського району – капітальний ремонт

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація зазначена в Розділі 1 тендерної документації). Умови надання тендерного забезпечення:Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, бути безумовною та безвідкличною. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 26 700,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції учаснику зазначаються відповідно до Закону. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Довідка повинна містити назву та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату банківської гарантії. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.

Завершена

5 345 753.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 728.77 UAH
Номер: fb5a438271864b7981432eb3d025fb78
Внутрішній номер закупівлі: 6088324
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-004489-b   
Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Мацко Олександр Францович +380472500286 40422357@mail.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 5 345 753.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 26 728.77 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 26 700.00 UAH
Період уточнення: 28.08.2020 15:26 - 03.09.2020 22:00
Період прийому пропозицій: 28.08.2020 15:26 - 13.09.2020 22:00
Аукціон: 14.09.2020 13:22 - 14.09.2020 14:19
Період кваліфікації: 14.09.2020 14:19 - 12.10.2020 15:52
Період завантаження договору: 12.10.2020 15:52 - 01.11.2020 15:52
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Хмельницького, 15, в с. Мокра Калигірка Катеринопільського району – капітальний ремонт
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 20540, Україна, Черкаська область, с. Мокра Калигірка Катеринопільського району, вул. Хмельницького, 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

Оскарження: 12.10.2020 15:52 - 23.10.2020 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 3 731 979.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 731 979.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.10.2020 15:52
Документи 48
Скарги 5
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
Початкова пропозиція 3 833 643.28 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 833 643.28 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 9
Скарги 0
ТОВ "СТАР КРАФТ"
Початкова пропозиція 4 637 453.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 637 453.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ТОВ "ПМ-Арсенал"
Початкова пропозиція 4 910 716.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 883 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 28
Скарги 0
ТОВ "А.І.Д.А."
Початкова пропозиція 5 078 931.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 909 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 11
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКС ПТР"
Початкова пропозиція 5 326 267.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 078 930.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 32
Скарги 0
ТОВ "СПЕЦБУД - Ч"
Початкова пропозиція 5 325 710.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 173 270.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 12
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"
Початкова пропозиція 5 298 480.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 199 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 47
Скарги 0

Контракти

Номер: 9f16df55d6564fa5a208797a8ed107d2
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-28-004489-b-c1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
Номер договору: 89
Сума договору: 3 063 920.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 553 267.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.10.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 30.10.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір _ 89 від 30.10.2020.pdf
pdf
Дод. угода 1 від 11.11.2020.pdf
pdf
Дод.угода 2 від 31.12.2020.pdf
pdf
ДУ _3 від 06.04.21.pdf
pdf
ДУ _4 від 23.09.2021.pdf
pdf
ДУ _5 від 02.12.2021.pdf
КБ-3
p7s
sign.p7s