-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі. (Проєктні роботи. Стадія «П» та «Р»), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Торги не відбулися
71 403 405.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 360 000.00 UAH
Період уточнення:
28.08.2020 14:55 - 24.11.2020 16:00
Відповідь надана
Розрахунок вартості науково-проектних робіт
Номер:
e2b20101590b42839389fd7cda2e0cee
Дата опублікування:
09.10.2020 11:21
Опис:
Просимо уточнити інформацію по фізичних об’ємах будівлі пам’ятки архітектури місцевого значення Станції метрополітену «Вокзальна», а саме: - приміщення фойє (попередня відповідь - 276419 м3) та вказати площу забудови, загальна площу та висоту будівлі. Також просимо уточнити Будівля приміського вокзалу належить до пам’ятки архітектури місцевого значення Станції метрополітену «Вокзальна», яка буде реставруватися?
Відповідь:
1. Уточнена інформація по фізичних об’ємах (характеристиках) станції «Вокзальна»:
1.1. Підземна частина станції:
- конструкція: тринефна (тринавна) пілонна;
- внутрішній діаметр тунелів – 7,9 м;
- довжина платформ (від торця до торця) - 101,04 м;
- довжина та ширина середнього залу: 49,0 м та 6,5 м, відповідно;
- висота станції в просвіті: 4,6 м;
- кількість походів (між пілонами) – 10 (по 5 на платформу);
- висота та ширина проходів в пілонах: 3,2 м та 2,6 м, відповідно;
- відстань від пілонів до краю платформи та колійної стіни: 3,2 м та 6,5 м, відповідно.
1.2. Ескалаторний тунель: довжина - 86,5 м, внутрішній діаметр – 7,4 м, висота підйому – 42 м.
1.3. Будівля наземного вестибюля:
- висота будівлі -15,5 м
- будівельний об’єм приміщень фоє - 11085,0 м3;
1.4. Загальна площа станції – 36 167,0 м.
2. Відповідно до «Паспорта пам’ятки архітектури місцевого значення. Станція метрополітену «Вокзальна», наземна частина станції (будівля (павільйон) вестибюля станції примикає до будівлі приміського вокзалу станції Київ-Пасажирський (складає єдиний об’єм з загальними стінам), але до складу пам’ятки не входить, а також не перебуває в господарському віданні (на балансі) КП «Київський метрополітен».
3. Щодо площі забудови, то фактичний об’єм визначається під час проєктування.
Дата відповіді:
13.10.2020 16:00
Відповідь надана
щодо можливості заміни обладнання СТП-22 і інше
Номер:
0c63da67e2124a2ebfba5d0bc452fdfb
Дата опублікування:
05.10.2020 16:34
Опис:
П.12.33 Технічної Специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) передбачає заміну обладнання СТП-22, що потребує призупинення роботи станції. З іншого боку маємо 25.2. «Врахувати, що будівельні роботи, які проводитимуться на території станції, повинні виконуватись тільки у «нічне вікно» після припинення та до початку руху електропоїздів (після зняття та до подачі напруги на контактну рейку), з 01:10 год. до 4:30 год…»
Якщо це буде після введення в експлуатацію ТП у вестибюлі другого входу, то яким чином буде забезпечуватись тяга поїздів на ділянці від ст. “Політехнічний інститут” – “Університет”?
Чи має Замовник відповідний розрахунок щодо резервування?
Це питання не відображене в технічних вимогах, тобто знаходиться поза межами предмета закупівлі, але в такому випадку повинне бути відображене як вихідні дані: ПЕРДБАЧИТИ ЩО під час заміни обладнання в СТП-22 рух поїздів метрополітену на ділянці ст. «Політехнічний інститут» - ст. «Університет» буде здійснюватися, наприклад, від СТП-20 і СТП-24. Чи надасть Замовник відповідні ТУ?
Відповідь:
Слід, зазначити, що відповідно до переліку обладнання та мереж СТП наведених в п. 12.33 технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) передбачається заміна лише трансформаторів приєднань КВ (виконується почергово), заміна РУ-825 В не передбачається. Тому живлення тягової мережі метрополітену буде забезпечуватись по існуючих схемах від СТП-22 ст. «Вокзальна» навіть без застосування тимчасових схем електроживлення.
Заміна розподільного устаткувань 0,4 кВ, 0,23 кВ та 115 В повинна проводитись посекційно із застосуванням тимчасових мереж електроживлення споживачів по ст. «Вокзальна», як і вказано у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). Порядок виконання робіт із застосуванням тимчасових схем повинен бути відображений в проєкті організації будівництва (ПОБ).
Заміна (ретрофіт) високовольтних вимикачів та їх схем управління, сигналізації та захистів здійснюється почергово і не впливає на забезпечення електроживлення тягової мережі.
Крім того, п. 15.1 технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), на основі якої розробляється завдання на проєктування, передбачено можливість розроблення індивідуальних технічних вимог, що розробляються Замовником за окремими зверненнями генерального проєктувальника (проєктувальника) - Виконавця.
Дата відповіді:
08.10.2020 11:13
Відповідь надана
щодо обов'язку замовника надати необхідні ТУ
Номер:
cfad88e2d4604661868a23379eeec691
Дата опублікування:
05.10.2020 16:32
Опис:
П.12.9 Технічної Специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) крім іншого вимагає «…Зовнішнє електроживлення ТП передбачити від районної підстанції згідно із ТУ ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі». Згідно пп. 3 і 4 «Порядку
розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», затвердженому Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (зі змінами) «Для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування. Основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; технічні умови; завдання на проектування». Замовник забезпечує розробку і видачу вищевказаних ТУ від ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі»?
Відповідь:
Усі вихідні дані для проєктування об’єкта будівництва (реставрації) передбачені законодавством та нормативними актами України отримуються та надаються Виконавцю Замовником, в тому числі Технічні умови від ПРАТ «ДТЕК Київські електромережі».
Дата відповіді:
08.10.2020 11:11
Відповідь надана
Згідно до якого чинного містобудівного документа слід розглядати взаємне планове розташування Святошинсько-Броварської і Подільсько-Вигурівської ліній метрополітену? Про який пересадочний вузол може бути мова?
Номер:
12004d3c77f94a1381c837133e2e50d9
Дата опублікування:
05.10.2020 16:31
Опис:
В п. 10.5. Технічної Специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) – «За необхідності, виконати інструментальні обстеження існуючих несучих залізобетонних (чавунних) конструкцій тунельної оправи в місцях проєктування примикання споруд другого вестибюля до існуючої станції та пересадочного вузла (проміжного вестибюля) на відповідну станцію перспективної Подільсько-Вигурівської лінії (далі – ПВЛ) враховуючи її проходження над або під діючою Святошинсько-Броварською лінією (далі – СБЛ), а також будівель і споруд, що потрапляють у зону впливу будівництва, з проведенням відповідних розрахунків та наданням висновків (звітів)» та п. 12.2. «Планове положення другого вестибюля, визначити з урахуванням: …- можливості пересадки пасажирів на перспективну станцію «Вокзальна» ПВЛ враховуючи її проходження над або під діючою СБЛ» згадується станція «Вокзальна» ПВЛ. Згідно до якого чинного містобудівного документа слід розглядати взаємне планове розташування Святошинсько-Броварської і Подільсько-Вигурівської ліній метрополітену? Про який пересадочний вузол може бути мова?
Відповідь:
У складі комплексу споруд другого вестибюля ст. «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії, як об’єкта будівництва (реставрації) передбачається розроблення проєктних рішень (проміжного залу) щодо забезпечення, в перспективі, пересадки пасажирів на станцією «Вокзальна» (робоча назва) Подільсько-Вигурівської, четвертої лінії Київського метрополітену.
На сьогодні, документ, що визначає взаємне планове положення існуючої Святошинсько-Броварської та перспективної Подільсько-Вигурівської ліній метрополітену - відсутній. Техніко-економічне обґрунтування будівництва Подільсько-Вигурівської ліній планується розробити в найближчі роки.
Дата відповіді:
08.10.2020 11:09
Відповідь надана
Що мається на увазі під терміном «аналогічний» договір
Номер:
61cd07d7949143cd977dfee512353097
Дата опублікування:
05.10.2020 16:29
Опис:
Серед документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям як завжди присутня наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Що мається на увазі під терміном «аналогічний» договір: договір на розробку проектної документації об’єкту з класом наслідків СС3, або договір на розробку науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування?
Відповідь:
Під аналогічним договором мається на увазі як договір на розробку проєктної документації на об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3, так і договір на розробку науково-проєктної документації на реставрацію пам’яток культурної спадщини, які відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» також відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС3.
Дата відповіді:
08.10.2020 11:07
Відповідь надана
Розрахунок вартості науково-проектних робіт
Номер:
eef0a7cf630b4d74aa8badbad010854b
Дата опублікування:
02.10.2020 17:58
Опис:
Просимо надати фізичний об’єм будівлі пам’ятки архітектури місцевого значення Станція метрополітену «Вокзальна» (охор. № 192) (приміщення фойє, тунелю ескалатора та платформи) для можливості розрахунку вартості наукових досліджень та науково-проектних робіт з реставрації будівлі.
Відповідь:
Надаємо інформацію по фізичних об’ємах будівлі пам’ятки архітектури місцевого значення станції метрополітену «Вокзальна», а саме:
- приміщення фойє – 276419 м3;
- ескалаторний тунель (L=85,6 м, S=58,08 м) – 4972 м3;
- платформа (L=101,04) – 20110 м3.
Дата відповіді:
07.10.2020 16:46